Først og fremmest, dette er ikke en kritik eller noget, og det er ikke rettet mod en specifik. Det er bare noget jeg har set mange gøre, som jeg er nysgerrig over, og som jeg gerne vil høre jeres mening om. Hav i mente, at baby.dk ikke er låst, og at folk udefra kan læse debatter og se profiler med mindre man har låst.
- Tænker i over, at i skriver jeres børns fulde navne herinde? Én ting er bare et fornavn, men tænker i over betydningen af at skrive det fulde navn? Der er bare MANGE der gør det. Jeg tænker bare, når de børn bliver ældre, så vil folk bare kunne søge efter dem og finde en masse information om dem og deres opvækst herinde, og det er jo ikke et valg de selv har truffet, men et man som forældre har truffet for dem. Er det ok med jer?
- Alle de billeder er bliver lagt op. Altså jeg vil selv super gerne vise mit barn frem, når h*n kommer til verden, men tænker i over HVILKEN slags billeder i smider op? Det er self. ikke tilladt at smide fotos op herinde, hvor man kan se kønsdele, men der er jo mange der smider billeder op af halvnøgne børn, og det er der for mig at se intet perverst i, men jeg tænker også bare, at når de børn nu bliver teenagere, så kan det godt ske de synes det er RIGTIG træls, at mor har smidt en masse pinlige billeder af dem op som babyer på nettet, hvor alle kan se det, når de selv foretrak det var privat.
Altså som i tænker i over HVILKE billeder i ligger op, eller smider i bare alt op? For der er vidst forskellige grader af hvad man mener man kan herinde 
Igen, i må endelige ikke opfatte det som en kritik som sådan, for jeg forstår det godt, men jeg vil bare vide om i tænker over de ting, ift. det er et valg i træffer på vejne af jeres børn, som måske foretrak det var anderledes, når de bliver ældre?