Hvor lang tid i dp de første dage? + billed af hende.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Bare mig..

Kruse90 skriver:

Jeg syntes det er helt fint det du gør
De skal jo lige ind i det de små poder
Men dejligt at hun tager det så fint

Ja det er også det... Nogen bedre til fremmede end andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Bare mig..

MoarHvidovre skriver:

Her gik det også bare godt med begge børn og mønsteret var stort set det samme.

1. dag var vi der et par timer samme.

2. dag var jeg der max 1 time og gik. De både spiste og sov dernede.

3. dag var de der helt alene i 5-6 timer

Derefter gik det bare derud af uden problemer.

Se dét er en hurtig indkøring, som jeg også stræber efter..Ingen grund til at trække det i langdrag, hvis de går fint..

De skal jo være der, hvis det er besluttet Men hun kan nu godt komme hjem hvis det går helt af h***** til

Anmeld

14. marts 2011

Bare mig..

Lone H. skriver:

Julie var i DP fra 7-14 den første dag, og fra 2. dagen fra kl 7-16, Der var overhovedet ingen problemer her, Julie Elsker at være der

og nej er der ikk med hende mere end max 5 min om morgenen og max 15 min om eftermidagen  

Lige på og hårdt

Dejligt hun ikke er generet af det..

Anmeld

14. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nicolinesmor170510 skriver:

Se dét er en hurtig indkøring, som jeg også stræber efter..Ingen grund til at trække det i langdrag, hvis de går fint..

De skal jo være der, hvis det er besluttet Men hun kan nu godt komme hjem hvis det går helt af h***** til

Selvfølgelig skal de kunne komme hjem, hvis det gik helt galt. Men det gik bare så godt uden problemer og hvorfor så strække det over meget lang tid

Anmeld

14. marts 2011

Bare mig..

MoarHvidovre skriver:

Selvfølgelig skal de kunne komme hjem, hvis det gik helt galt. Men det gik bare så godt uden problemer og hvorfor så strække det over meget lang tid

Præcis..

Er spændt på hvad hun siger til det imorgen

Anmeld

14. marts 2011

Mia&Allan

Hej piger..

Så er Nicoline knap 10 mdr. og idag startede hun så i dagpleje..

Vi skulle være der klokken 8.00 og efter en time kunne jeg godt gå, for det gik bare super godt, så hvorfor ikke bare springe ud i det.. Vi havde en klar aftale om, at hun skulle ringe hvis jeg skulle hente inden aftalt...kl. 11.30 cirka.. Og det gik bare så godt.. Havde sovet halvanden time derovre.. Imorgen afleveres hun 8.15 til 12.00 cirka, og jeg bliver ikke, for det gik jo fint idag.. Så må vi se..

Hvor lang tid var jeres i instidutionerne de første dage?Og var I med, hvis ja, hvor længe og hvorfor?

Og så lige et lille billed af Nicoline Synes bare lige I skulle se hende.. Det er ved at være længe siden.

Hmm, her er Natashja kun 5mdr og hun er nærmest bare blevet kastet ud i det...

Vi var lige derovre et par timer onsdag og fredag, hvor jeg var med og idag blev hun afleveret 7.30 og hentet igen 14.30....

Anmeld

14. marts 2011

LRJ

Lige på og hårdt

Dejligt hun ikke er generet af det..

Ja, men det var kun pga dp holdte ferie i den uge jeg kunne starte op stille men der har ingen problemer været overhovedet

Anmeld

14. marts 2011

Vidunderligeunger

Ja, det er vidst samme plan her, men vi tager det som det kommer, og afhængig af hvad de sådan lige skal..

Jamen, hun sagde faktisk ikke noget til det.. Hun opdagede slet ikke jeg var der den første time.. Men da jeg så sagde farvel, kom hun da lige kravlende ud fra værelset og skulle se hvor jeg gik hen, men det var vidst også bare det... En super dejlig følelse.. men alligevel følte jeg mig også lidt "bar" uden hende.. For Hvad skulle jeg så give mig til uden hende.. Er jo vant til at hun altid er med mig.. men det var nu dejligt at kunne spise morgenmad og handle uden hende..

det skal du ikke lave den smilet til .. Det ER dejligt at være uden dem af og til, og det skulle jeg også lige erkende De første gange folk spurgte om jeg nød hun var i dagpleje sagde jeg "nej jeg savner hende" men jeg synes faktisk det var rart nok at få lidt tid til mig selv det er også første lange bad i 9 mdr jeg har fået mig i dag.. var da virkelig dejligt hehe...

Hvornår skal du begnde på arbejde?

Lyder da også til hun er okay med det hele. hvordan var hun da hun kom hjem?

Anmeld

14. marts 2011

Bare mig..

BlyViol skriver:

det skal du ikke lave den smilet til .. Det ER dejligt at være uden dem af og til, og det skulle jeg også lige erkende De første gange folk spurgte om jeg nød hun var i dagpleje sagde jeg "nej jeg savner hende" men jeg synes faktisk det var rart nok at få lidt tid til mig selv det er også første lange bad i 9 mdr jeg har fået mig i dag.. var da virkelig dejligt hehe...

Hvornår skal du begnde på arbejde?

Lyder da også til hun er okay med det hele. hvordan var hun da hun kom hjem?

Det er så ikke første gang for mig.. Jeg har været til en masse eksamener, nogen gange et par timer af gangen, men der var det også familie der havde hende.. Men også noget jeg jo ligesom SKULLE.. Og så da jeg flyttede for mig selv med hende, der var hun ovre ved min mormor nogen timer.. - Også bedst for hende.. Og så har jeg været i byen to gange, men der havde hendes far hende. OG første gang en hel dag i lørdags, hvor hun var til fødselsdag med hendes far..

Men DP er bare noget andet.. Det er en fremmed person der skal se efter hende.. Men hun er nu meget sød

Jamen, jeg afsluttede min HF en mdr efter jeg fødte, så jeg er gået direkte på barsel efter HF, så nu ved jeg faktisk ikke rigtig hvad jeg skal.. Eller jo, jeg har søgt ind på pædagogseminariet, men jeg er jo ikke sikker på om jeg kommer ind.. Men HVIS jeg gør, har jeg nogen mdr hvor jeg nok DESVÆRRE må være på kontanthjælp, for det er umuligt for mig at finde ufaglært job, som passer med Nicoline..

Nicoline var helt ok da hun kom hjem.. Hun tog lige halvanden time mere herhjemme, ogkom i seng her klokken lidt over syv.. Plejer at komme i seng ved otte - halv ni tiden, sååååh det er da noget af en aftenforandring

Anmeld

14. marts 2011

Loa

Her var vi begge med nede med Isabella i vuggestue hvor vi var halvanden time.... Dag 2. afleverede jeg hende kl.9.30 ca, og hun spiste med dernede og jeg hentede hende kl.12. Dag 3. sov hun så også til middag dernede og jeg hentede hende da hun vågnede kl.14.30.

Hun var sådan set kørt ind fra dag 1, da hun overhovedet ikke har sagt noget til at blive afleveret....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.