Nicolinesmor170510 skriver:
Hej piger..
Så er Nicoline knap 10 mdr. og idag startede hun så i dagpleje..
Vi skulle være der klokken 8.00 og efter en time kunne jeg godt gå, for det gik bare super godt, så hvorfor ikke bare springe ud i det.. Vi havde en klar aftale om, at hun skulle ringe hvis jeg skulle hente inden aftalt...kl. 11.30 cirka.. Og det gik bare så godt.. Havde sovet halvanden time derovre..
Imorgen afleveres hun 8.15 til 12.00 cirka, og jeg bliver ikke, for det gik jo fint idag.. Så må vi se.. 
Hvor lang tid var jeres i instidutionerne de første dage?Og var I med, hvis ja, hvor længe og hvorfor?
Og så lige et lille billed af Nicoline
Synes bare lige I skulle se hende.. Det er ved at være længe siden.
Vores søn på 9 mdr. startede d. 1 marts.
Første dag var han der sammen med far fra 08-11. Anden dag var far der kun den første halve time, også blev han hentet efter 3 timer, hvor han havde sovet den ene.
Dag 3 og 4 var han der så alene fra 7-14 uden nogle problemer overhovedet!! Han spiser godt, og sover godt...
Puha der er godt nok røget en sten fra mit hjerte, for troede jo selvfølgelig at han ville savne os HELT vildt
Men synes sgu at det har været dejligt at se at han trives...
Og ja det er ikke nemt at finde ud af hvad man skal gøre... Her har far barsel til 1 april, så vi kunne bruge 1 mdr. på indkøring 
Anmeld