Har jeg en lav løn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Lillefe

Lou87 skriver:

Hej - aner desværre ikk så meget med løn osv, hvilket irriterer mig...MEN: Åhhh hvor har jeg bare samme følelser som dig!!

Tror selv jeg går til en ALT for lav løn.. Og den er mindre end din!!
Jeg er dog ikke kontor uddannet, men er uddannet i butik.
Dvs har også handelskolen bag mig og så to år i lære.
Står dog ikk samme sted som jeg var i lære.. Men har nu stået 3 år det nye sted - og jeg synes at det er en blanding af kontor og butik job det jeg har... Og meget ansvar. Plus de videreuddanner os til stylister (hvilket var et grundlag fra min første lønforhandling at vi ku tage lønnen op igen når jeg havde mit diplom, men de udskyder hele tiden uddannelsen, så er endnu ikk færdig!)
Men jeg får kun omkring 19.500...
Man føler virkelig man laver meget mere for pengene end man skal i forhold til lønnen. Puha..

Det var godt nok heller ikke meget.. men du står i butik ikke? der får man generelt ikke så vild en løn desværre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Mi

Og jeg er pædagog i vestjylland. Efter 3½ års bacheloruddannelse og et par års erfaring fik jeg ca 21000kr for en fuldtidsstilling, så i forhold til det er det jo en meget alm løn. Vi stiger også nærmest kun symbolsk med årene. Men træls hvis du tror at der er mere at hente. Du må jo forlange mere, eller finde noget andet som er bedre lønnet så.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

14. marts 2011

Lou87

Perl skriver:

Det var godt nok heller ikke meget.. men du står i butik ikke? der får man generelt ikke så vild en løn desværre...

Ja jeg står i butik.. men det er også meget kontor præget..
Så jeg er egentlig både salgsassistent / sælger / kontor mus og kommende stylist for dem.. Men ja.. Ikk meget !!!

Anmeld

14. marts 2011

kamtok

Lou87 skriver:

Ja jeg står i butik.. men det er også meget kontor præget..