Anonym skriver:
Ja du har nok ret.. er lige ved at få en lønstatistik fra min fagforening. Jeg ved bare der ikke er mere at hente ang. løn. Så alternativet er at finde et andet job. Og de hænger jo desværre ikke på træerne i øjeblikket...
Super! - Det er i hvert fald et godt udgangspunkt, hvis du nu skulle finde mod til at tage snakken med bossen.
Man skal aldrig sige aldrig - jeg fik engang en lønstigning på 2500,- pr. måned, da jeg havde påtaget mig en del ekstra opgaver, og da jeg er en ret "bestemt" ung dame vidste de at de blev nødt til at give mig noget mere i løn, ellers var jeg ude af vagten.. - Det var selvfølgelig noget andet den gang, da der var masser af jobs at få.
Men prøv at hør bossen om det virkelig vil køre firmaet i sænk, hvis du får fx. 1000-1500,- mere om måneden - for det vil gøre din/jeres hverdag meget sjovere med de ekstra penge og det er jo et godt boost til at ville give den en ekstra skalle.
Nu ved jeg ikke hvor i landet du befinder dig, men synes da at der er nogle gode og spændende stillinger at søge i Kbh. området fx. på http://www.jobindex.dk/job/kontor/kontor/ - Medmindre det selvfølgelig skal være indenfor debitor/økonomi.
Oftest er det nemmere at finde et nyt arbejde, når man allerede har et. Og så kan man jo tillade sig at være lidt kræsen, for man står jo ikke og desperat mangler arbejde. Det udstråler sig jo igennem din ansøgning, og viser at det du søger er noget du faktisk rigtig gerne vil.
Held og lykke med det. Håber virkelig for dig at du enten får noget mere i løn eller finder dig et nyt arbejde, hvor du bliver betalt det du er værd! 
Anmeld