Har jeg en lav løn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.780 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej alle

Skriver anonymt så andre kan skrive anonymt.

Jeg er 31 år gammel, arbejder som debitorbogholder i en afdeling med 2 ansatte som er mig og min leder.

Har været ansat siden okt. 2008. Blev udlært kontorassistent i okt 2007.

Har en løn på 22950kr før skat og før pension som er 12%. Hvilket betyder med mit fradrag at jeg har ca. 14.200kr udbetalt.

Jeg syntes min løn er for lav i forhold til andre der arbejder med samme område. Og set i forhold til at jeg på 2.5år har fået en lønstigning på 450kr...

Men hvad med jer???

Anita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg er 31 år gammel, arbejder som debitorbogholder i en afdeling med 2 ansatte som er mig og min leder.

Har en løn på 22950kr før skat og før pension som er 12%. Hvilket betyder med mit fradrag at jeg har ca. 14.200kr udbetalt.

Jeg syntes min løn er for lav i forhold til andre der arbejder med samme område. Og set i forhold til at jeg på 2.5år har fået en lønstigning på 450kr...

Men hvad med jer???

Anita

Ja det vil jeg mene. Jeg er netop blevet ansat på kontor og skal arbejde med regnskab og inkasso og jeg er ufaglært. Får en startløn på 23000,- og lønforhøjelse om 3 mdr. hvis jeg fastansættes. (Jeg er 32 år)

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Ja det vil jeg mene. Jeg er netop blevet ansat på kontor og skal arbejde med regnskab og inkasso og jeg er ufaglært. Får en startløn på 23000,- og lønforhøjelse om 3 mdr. hvis jeg fastansættes. (Jeg er 32 år)

Jeg vidste det!!! Er så skide træt af det... øv øv øv...
Må have søgt nyt arbejde men det er jo ikke nemt at få... arghh.. skide frustrerende...

Anmeld

14. marts 2011

Troldepussen

Det er jo et svært spørgsmål at svare på, for en bogholder i Københavns-området, for altså nok en noget højere løn end en bogholder i visse steder af Jylland.

Anmeld

14. marts 2011

XXSS

Det er den løn, de fleste starter på i region hovedstaden inden for kontor og det er kommunalt/offentligt. Så ja, hvis det er i en privat virksomhed og du har været der i snart 4 år - så er du underbetalt. Nu ved jeg ikke om du er faglært, men det er i hvert fald underbetalt, hvis du er faglært, hvis ikke kan der være rimeligheder i det.

Anmeld

14. marts 2011

XXSS

Hvad med kontakt til fagforeningen?

Anmeld

14. marts 2011

kamtok

Anonym skriver:

Hej alle

Men hvad med jer???

Anita

Jeg synes godt nok også det er en lav løn. Ville mene at du skulle have mindst 23.500 - 25.000 afhængig af kvalifikationer.

450 kr. på 2½ år er jo at gøre grin med dig... Nu er det snart tid til lønforhandling igen, så der må du slå i bordet og sige at du synes at du er mere værd!

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

Det er den løn, de fleste starter på i region hovedstaden inden for kontor og det er kommunalt/offentligt. Så ja, hvis det er i en privat virksomhed og du har været der i snart 4 år - så er du underbetalt. Nu ved jeg ikke om du er faglært, men det er i hvert fald underbetalt, hvis du er faglært, hvis ikke kan der være rimeligheder i det.

Tja faglært.. altså jeg er jo uddannet kontorassistent... står for at rykke kunder og styre debitorer.. skal også til at stå for edb...

De har ingen overenskomst her så det vil ikke hjælpe at tage kontakt til fagforeningen. Vi har heller ikke barnets 1. sygedag og kun 4 feriefridage som først falder 1 hvert kvartal....

Anmeld

14. marts 2011

kamtok

Tanja78 skriver:

TS blev udlært kontorassistent i okt 2007

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Jeg synes godt nok også det er en lav løn. Ville mene at du skulle have mindst 23.500 - 25.000 afhængig af kvalifikationer.

450 kr. på 2½ år er jo at gøre grin med dig... Nu er det snart tid til lønforhandling igen, så der må du slå i bordet og sige at du synes at du er mere værd!

Vi har lige haft lønforhandling. Først til oktober igen.. og som det ser ud nu så er der nok ikke noget at hente...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.