hmm, altså
svært at definrere det hele, men vi hører vel til middelklassen.
Vi har hus, flere biler og flere børn og begge fuldtidsjob.
Stolt?????mja, for sat jeg skal kunne føle mig stolt skal jeg vel føle jeg har udrettet noget særligt. Det synes jeg ikke jeg har, for tingene er jo bare kommet som en del af ...øh....pakken. Pakken som i hus, bil og børn. Har jo ikke ligefrem kæmpet for det, det er kommet fordi vi begge arbejder og derfor jo hår råd til det.
Har kun den uddannelse jeg har fået i Forsvaret, og som naturligvis ikke kan bruges civilt, men forhåbenligt kan mine erfaringer med div opgaver gøre en forskel hvis jeg skulle have brug for et civilt job en dag:-)
Er super glad for at vihar hvad vi har og har det godt med det. Jo, jeg ville da gerne tjene mere end 14.000 udbetalt, og få råd til en masse mere, men skal man se realistisk på det hele, såmangler vi vel sådan set ingen ting.
Skylder kun på huset og det i sig selv er en lettelse for os begge. skylder kun ca 500.000 på det nendu og har 10 års afbetaling tilbage på det, men vi skal have byget om engang og det vil sikkert være på husets regning da det er mange penge det koster.
Anmeld