Macrolf skriver:
Hejsa.
Kom til at tænke på.
Hvad er jeres definition på hvornår man har succes i livet?
Hører I til under - middel eller overklassen, ifølge jer selv og den definition I har af det her begreb?
Er I glade og stole over jeres liv, bolig, økonomi?
Tænker I over hvad jeres proffesion er i forbindelse med at jeres børn også skal kunne være stolte af at sige min mor er --- og min far er ---?
Sådan lige lidt tanker her mandag morgen
Tror vi ligger lige midt i, hvad angår 'klasse'
succes? Aner det ikke, syntes det er svært at definere, da alle er vidt forskelllige...
Vi bor i villa hus på stor grund på et lille vænge - i en lille landsby. Vi har 1 bil på plader og 2 biler på 'lager'.
Glade og stolte? jeps, vi er jo forældre i den bedste alder, til den herligste og nemmeste dreng.
Økonomi? den er der tjek på, altid. Vi har jule opsparing, så vi til jul har 12000 til gaver - mad osv. Frederic har sin børne opsparing og sine 2 pondus'er han får penge i hver uge. Farmor og farfar har siden han's fødsel lavet en konfirmant konto, hvor de hver mdr sætter 100 kr ind på - så der er noget at holde fest for. Vi har fryser fyldt, mad og husholdnings ting på lager osv.
Vi ved at frederic er stolte af det vi som forældre arbejder med.
Jeg kører som autoredder til hverdag, så han er meget miljø skadet allerede.
Et eks som jeg har hørt ham lege maaange gange om dagen; Åh nej, din bil er kørt i stykker, din motor sagde bang og nu kan den ikke køre mere. Jeg kommer lige og hjælper dig (henter en af hans små model lad lastbiler) Du lige med op på ladet, så jeg køre dig på værksted, du få ny motor i..
Han kan kende en scania lastbil på laang afstand og via front emblemer aflæse om det er en række 6 motor eller en V8'er. Div bilmærker og model'er, hvem der i familien kører samme mærke som han ser komme kørende osv.
Ved at han syntes at mit arbejde er sjovere end farmands og siger som regl; moar? far hjælper nogen gange at flytte trailer, i en gammel scania, det er også kun en bette række 6'er og så er den rød...