ved ikke om jeg kan føde normalt, kejsersnit eller skal sætt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

betiinsen

Tanja78 skriver:

Hvis det bliver kejsersnit er det så tæt på termin som muligt, på grund af den lille og dens udvikling (lunger). Her var det 8 dage før termin.

Men hvis der er tale om igansættelse så er det som regel senest 14 dage over tid. jeg ved godt, at det så i dit tilfælde bliver før tid grundet din sygdomshistorik. Men du får piller og evt. vedrop, hindeløsning, taget vandet osv..

Jeg kunne forestille mig det uden at vide det, at de holder øje med den bettes hjerte og dit inden de beslutter noget som helst for at følge udviklingen, ser det fint ud - så bliver det formentlig igangsættelse. Men ellers gør det du har det bedst med - det er dit liv og din krop

ja det er nok rigtigt.. men næsten alle i min familie har født for tidligt, og tænker bare at der jo er stor chance for jeg føder før tid. fik også at vide at den lille var en uge forand. men det er svært at vide.. så kan godt være de holder ekstra øje med mig til sidst.. ved ikke om de indlægger mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

betiinsen

Tanja78 skriver:

Det er også sådan noget de skal undersøge for de kan give dig et endeligt svar. Jeg kan huske, at vi engang havde en patient, som ikke kunne tåle det jod, man bruger inden operationer, så lægerne måtte rekvirere det ude fra.. Det lykkedes til sidst og patienten blev opereret.

Så jeg håber, at de også finder frem til en løsning i dit tilfælde  Selvom ja, det lyder indviklet øv.. Og en graviditet der burde være en glæde bliver til nervøsitet i stedet for.

ja, går ud fra de vil snakke med mig om det her om halvanden uge så når jeg skal derop, ellers må jeg fortælle dem jeg er meget utryg ved situationen osv. og har brug for at vide lidt hvordan og hvorledes..

Anmeld

13. marts 2011

Ranarupta

betiinsen skriver:

ja men man kan få icd af mange grunde.. og mit problem er jo at mit hjerte bliver påvirket af når noget af fysisk hårdt. det hedder langt qt syndrom og der er meget få mennesker der har det, og stort set kun ældre mennesker.

så der er stor forskel på hvorfor folk har icd, og hvad der gør den går igang.. så tror ikke de har prøvet noget i den retning før..

Nej, og det er jo begrænset, hvor mange ældre, der lige bliver gravide

Jeg håber, at de meget snart kommer med en udmelding.
Har du snakket med din JM om jeres bekymringer?

Anmeld

13. marts 2011

betiinsen

Ranarupta skriver:

Nej, og det er jo begrænset, hvor mange ældre, der lige bliver gravide

Jeg håber, at de meget snart kommer med en udmelding.
Har du snakket med din JM om jeres bekymringer?

nej men skal til jordemoder på onsdag, så tager en snak med hende om det også.

tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.