betiinsen skriver:
altså ved faktisk ikke helt hvordan de gør.
men tænker at de evt. hvis det er kejsersnit laver det lidt før min termin, har ingen anelse om hvornår, men det hjælper jo ikke hvis jeg selv går i fødsel inden..
men hvis det er igangsættelse, så skal jeg vidst møde op på sygehuset og have nogle piller eller drop der sætter fødslen igang, men det er jo også nød til at være før min termin..
de sagde til mig at de uanset ikke ville lade mig gå over tid, pga. at så kan det gå stærkere når jeg gør i fødsel..
Hvis det bliver kejsersnit er det så tæt på termin som muligt, på grund af den lille og dens udvikling (lunger). Her var det 8 dage før termin.
Men hvis der er tale om igansættelse så er det som regel senest 14 dage over tid. jeg ved godt, at det så i dit tilfælde bliver før tid grundet din sygdomshistorik. Men du får piller og evt. vedrop, hindeløsning, taget vandet osv..
Jeg kunne forestille mig det uden at vide det, at de holder øje med den bettes hjerte og dit inden de beslutter noget som helst for at følge udviklingen, ser det fint ud - så bliver det formentlig igangsættelse. Men ellers gør det du har det bedst med - det er dit liv og din krop 
Anmeld