Brystoperation...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2008

Kvindemin

Jeg har fået silikone i.
Såå det må være et ja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

A.I.G.

Aldrig .....

Jeg savner min smukke ammebarm, men aldrig ville jeg byde mig selv kniven

Anette

Anmeld

12. oktober 2008

Lullaby

Når jeg har fået de bebser jeg skal have skal min krop under. Min plan er, at få fikset mine bryster og så få strammet maveskindet. Måske også få suget fedt af mine lårbasser. Men eftersom jeg nok aldrig har 100000 som jeg bare ikke aner hvad skal bruges til, har det lange udsigter

Anmeld

12. oktober 2008

Kvindemin

PiaR skriver:

Ja mit svar kender du jo *S* jeg har jo været under kniven for 2 år siden nu... så ja det ville jeg ....

Har du også fået lavet bryster. Hvis man må spørge :)

Anmeld

12. oktober 2008

Pia.

Chritinap skriver:

PiaR skriver:

Ja mit svar kender du jo *S* jeg har jo været under kniven for 2 år siden nu... så ja det ville jeg ....

Har du også fået lavet bryster. Hvis man må spørge :)

Ja det har jeg - det fik jeg i  dec. 2006   

Knus Pia.

Anmeld

13. oktober 2008

moniquesmor

jeg vil have lavet min mindre.. selv om jeg taber mig er min bryster stor alt for store synes jeg

Anmeld

13. oktober 2008

monstar99

Skal under kniven snart igen men det er nu fordi jeg har en skade, som der blever rettet op på.
Har lige nu et 25cm langt ar som der skal laves mindre, så det er kosmetisk men på det offentlig sygehus regning. Vil da gerne have et sug her og der og et løft her og der men penge er en by i rusland:(

Anmeld

13. oktober 2008

petersmor

Svaret må helt klart være ja for mit vedkommende, hvis pengene var til det.
Efter 4 graviditeter er det jo efterhånden kun et par strømpebukser med en glaskugle i hver

Knus Hanne

Anmeld

13. oktober 2008

Mathilde

Ja jeg ville helt sikkert gerne ligge mig under kniven. Efter nogle forholdsvis store vægtsvingninger er brysterne ikke hvad de har været Men jeg må hellere vente til jeg har fået de børn jeg gerne vil have. Og til pengene engang er der til det...

Kram fra Mathilde

Anmeld

13. oktober 2008

Katjaro

Nej jeg ville aldrig have behovet for at gøre noget ved mine bryster. Mit selvværd sidder til alt held ikke i brysterne. Men jeg har da overvejet at få ordnet mine øjne - men må ikke pga. sygdom - og det er pga. sygdom at jeg gerne ville have ordnet dem - så det er lidt skruen uden ende. Kunne endda få lavet det gratis, netop fordi det er min sygdoms skyld at de ser ud som de gør.

Hilsen Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.