Brystoperation...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2008

Pia.

Ja mit svar kender du jo *S* jeg har jo været under kniven for 2 år siden nu... så ja det ville jeg ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Ja mit svar kender du jo *S* jeg har jo været under kniven for 2 år siden nu... så ja det ville jeg ....

Ja, og du er bare så super super smækker lækker....skal vi ikke bytte...

Anmeld

11. oktober 2008

Pia.

Taaaak
jo lad os bare bytte - meget gerne .. hvis jeg får resten af dig med i byttet  *SSS*

KÆMPE KNUS TIL DIG SMUKKE PIGE...

Anmeld

11. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Taaaak
jo lad os bare bytte - meget gerne .. hvis jeg får resten af dig med i byttet  *SSS*

Hvor er du sød...men vi har jo vores hemmelige plan, ved du...så bare vent...snart bliver vi to rigtig farlige og alt for smækre... 

Anmeld

11. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Taaaak

Hvor er du sød...men vi har jo vores hemmelige plan, ved du...så bare vent...snart bliver vi to rigtig farlige og alt for smækre... 

NEMLIG  ... *S* Kys og knus til dig smukke pige...

Anmeld

11. oktober 2008

Susan1978

ja det ville jeg og jeg har gjort det, jeg er gået fra en DD til en C og jeg fik det betalt pga tyngden og fare for ødelagt ryg.

fik taget 1050gram i alt.

Susan

Anmeld

11. oktober 2008

Mie A

Skal helt sikkert have et brystløft engang....

Anmeld

11. oktober 2008

Astrid P

Jeg tror sgu ikke at jeg ville turde, men jeg har en veninde som har fået løftet og fyldt lidt i brysterne. Det er rigtig flot, og hun er super glad for det... Hvis jeg var meget ked af mine bryster, så tror jeg at jeg ville få dem ordnet - jeg har dog efterhånden lært at holde af dem selvom de helt sikkert har set bedre dage!!! 

Anmeld

11. oktober 2008

MorCamilla

JA... Jeg har gjort det en gang, for at få fjernet en knude, så det var ikke et valg som sådan... Men JA jeg vil gøre det igen, når mit bryst er vokset ordenligt sammen, så jeg kan få "fyldt det ud igen" så de igen bliver ens... Må indrømme at jeg har overvejet at få dem lavet lidt større når jeg nu alligevel skal i gang, jeg kan ALDRIG komme til at amme alligevel, (da de har fjernet mælketilførslen) Men det er stadig en tanke jeg leger med og ved ikke om det er noget jeg gør alligevel... 

Anmeld

11. oktober 2008

Fam. Madsen

NEJ jeg ville ikke gøre det af egen fri villige men var det pga. sygdom så ville jeg

jeg er som jeg er og jeg er glad for den jeg er
så ´kan ikke se nogen grund til og gøre det..

knus sandra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.