Brystoperation...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du lægge dig under kniven ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.878 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. oktober 2008

Honningblomst

...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

Becks

Jep det ville jeg... Men skal først være når jeg har tabt mig det jeg skal... Så skal der både fylde og løft i

Anmeld

11. oktober 2008

A.

nix  men er glad for mine bryster så måske hvis det var noget helt vild galt

Anmeld

11. oktober 2008

Honningblomst

Beck skriver:

Jep det ville jeg... Men skal først være når jeg har tabt mig det jeg skal... Så skal der både fylde og løft i

Ok...rart der er muligheden, ikke??
Knus Eva

Anmeld

11. oktober 2008

Becks

Eva skriver:

Beck skriver:

Knus Eva

Det er det nemlig... Det er sgu en kvíndes stolthed, og hvis man ikke er tilfreds med dem, ja så er stoltheden der heller ikke

Knus

Anmeld

11. oktober 2008

Honningblomst

Beck skriver:

Eva skriver:

Beck skriver:

Knus Eva

Det er det nemlig... Det er sgu en kvíndes stolthed, og hvis man ikke er tilfreds med dem, ja så er stoltheden der heller ikke

Knus

Altså, hvis der er noget man er ked af og kan ændre ved, så synes keg da helt klart man skal gøre det...om man får farvet hår, taber  sig, køber nyt smart tøj eller får ændret sine bryster, så handler det vel i bund og grund om velvære og glæde ved sig selv og ens ydre.
Knus Eva..

Anmeld

11. oktober 2008

Becks

Eva skriver:

Beck skriver:

Eva skriver:

Beck skriver:

Knus Eva

Knus

Altså, hvis der er noget man er ked af og kan ændre ved, så synes keg da helt klart man skal gøre det...om man får farvet hår, taber  sig, køber nyt smart tøj eller får ændret sine bryster, så handler det vel i bund og grund om velvære og glæde ved sig selv og ens ydre.
Knus Eva..

Det gør det nemlig, har du helt ret i...

Haha da jeg var 14 ville jeg gerne have dm mindre, der brugte jeg 100 D, nu vil jeg gerne have dem større hvor jeg bruger 80 A... Men de skal dog ikke være så store igen

Anmeld

11. oktober 2008

twinboys

Beck skriver:

Det samme her... Pga. amning...

Majbritt

Anmeld

11. oktober 2008

Becks

twinboys skriver:

Beck skriver:

Det samme her... Pga. amning...

Majbritt

Mit er pga stort vægttab, har så taget på igen og er igang med at tabe mig... Så det bliver først efter der, og hvis jeg får børn, så bliver det efter der tror jeg

Knus

Anmeld

11. oktober 2008

twinboys

Ja det samme her...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.