Så er vi klar til dåb! - i hvert fald med "pynten" ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Hvor er det altså bare fint det hele !

Den der bordløber, har du ikke et link ? HAr ledt efter dem alle vegne dengang min 1 datter skulle døbes, fant det aldrig, nu skal nr 2 datter snart døbes nemlig ;D Vi skal godt nok bruge pigefarver. Men bare så jeg lige kan se hvor de kan fåes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

h_bernie

DAs mor skriver:

- vi skal først holde den om to uger, men jeg synes bare det er såååå hyggeligt at forberede

1) + 2): I rammerne er der sat et nyt og et "gammelt" billede af Adam i hver (på hver sin side). (tak IKEA for 7krs rammer!)

3): Så er der købt lys og servietter i ens farver - bordløberen kunne jeg ikke finde i helt matchende farven, men det går nok! (der skal i øvrigt en cremefarvet velourdug på bordene, men det er min bedstemor der står for det )

4) +5): De små kortholder-ugler er lavet af fimo-ler og skal sætte ved tærterne, så man kan se hvad der er i de forskellige (bemærk det er samme skabelon som bordkortene )

6): Uglebordkortene har jeg før vist frem herinde. Nu er der sat en klemme bag på så de kan sættes på glassen!

I næste uge begynder vi indkøb af mad og drikke...

Ih jeg glæder mig til d. 27.!

Så fik jeg tid. Har lavet en pigeugle og en mandeugle. Så pigerne sidder ved de røde og mændene ved de blå. Synes i øvrigt det er en super idé, at du har købt ind så alt er farvekoordineret. Altså hvordan bliver man så kreativ

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

h_bernie skriver:

Så fik jeg tid. Har lavet en pigeugle og en mandeugle. Så pigerne sidder ved de røde og mændene ved de blå. Synes i øvrigt det er en super idé, at du har købt ind så alt er farvekoordineret. Altså hvordan bliver man så kreativ

De er da fine

Det er ikke helt de samme farver over hele linien, men det er da holdt i turkis/lysegrønt - det er bare nogle dejlige friske farver!

Anmeld

13. marts 2011

h_bernie

DAs mor skriver:

De er da fine

Det er ikke helt de samme farver over hele linien, men det er da holdt i turkis/lysegrønt - det er bare nogle dejlige friske farver!

tak tak, men stjal jo idéen Må se om jeg kan være opfindende med kreativiteten ved borddækningen.

Din skal vel også døbes her i Tilst? I må i hvert fald have en rigtig god dag

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

**C** skriver:

Hvor er det altså bare fint det hele !

Den der bordløber, har du ikke et link ? HAr ledt efter dem alle vegne dengang min 1 datter skulle døbes, fant det aldrig, nu skal nr 2 datter snart døbes nemlig ;D Vi skal godt nok bruge pigefarver. Men bare så jeg lige kan se hvor de kan fåes.

Jeg har købt den i en fysisk butik for 1½ md siden...

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

h_bernie skriver:

tak tak, men stjal jo idéen Må se om jeg kan være opfindende med kreativiteten ved borddækningen.

Din skal vel også døbes her i Tilst? I må i hvert fald have en rigtig god dag

Jo det skal vi - der blev min ældste også døbt Fin kirke - men lidt mærkelige præster

I må også have en god dag!

Anmeld

13. marts 2011

h_bernie

DAs mor skriver:

Jo det skal vi - der blev min ældste også døbt Fin kirke - men lidt mærkelige præster

I må også have en god dag!

Jeg kender den ikke så godt. Ved der er en mand og en dame og vi skal have damen til at døbe Alberte.

Anmeld

13. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

DAs mor skriver:

Jeg har købt den i en fysisk butik for 1½ md siden...

oki vil du sige hvad meter pris er ? Har nu fundet en del på nettet, alt imellem 10 -20 kr meteren, det er en stor forskel når man skal bruge 40 meter ;D

Anmeld

13. marts 2011

Laulund87

Kanon fedt!!

Lige min stil og ikke for tuttenuttet

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

h_bernie skriver:

Jeg kender den ikke så godt. Ved der er en mand og en dame og vi skal have damen til at døbe Alberte.

Vi skal have Lars - han døbte også David. (et par uger inden dét var han eftersøgt med helikopter, fordi han var forsvundet hjemmesfra )

Kvinden har jeg bare hørt er lidt sur i det

- men hvad? Det er jo ikke så meget tid man skal bruge i deres selskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.