Så er vi klar til dåb! - i hvert fald med "pynten" ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.057 visninger
52 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

LinLin

- vi skal først holde den om to uger, men jeg synes bare det er såååå hyggeligt at forberede

1) + 2): I rammerne er der sat et nyt og et "gammelt" billede af Adam i hver (på hver sin side). (tak IKEA for 7krs rammer!)

3): Så er der købt lys og servietter i ens farver - bordløberen kunne jeg ikke finde i helt matchende farven, men det går nok! (der skal i øvrigt en cremefarvet velourdug på bordene, men det er min bedstemor der står for det )

4) +5): De små kortholder-ugler er lavet af fimo-ler og skal sætte ved tærterne, så man kan se hvad der er i de forskellige (bemærk det er samme skabelon som bordkortene )

6): Uglebordkortene har jeg før vist frem herinde. Nu er der sat en klemme bag på så de kan sættes på glassen!

I næste uge begynder vi indkøb af mad og drikke...

Ih jeg glæder mig til d. 27.!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Kruse90

waw hvor er det fint

Anmeld

13. marts 2011

h_bernie

Ej hvor er det bare fint. Jeg fik jo din ugleidé og vi har dåb på søndag. Så er i fuld gang med at lave bordkort, har lavet to slags en til mænd og en til damer

Anmeld

13. marts 2011

matryoshka

Wow, super fine dekorationer! Fedt at du hygger dig med det, det er rigtig overskudsagtigt!! Hihi.. Næste gang vi skal holde barnedåb skal jeg ogå være fuld af overskud. Hehe, i wish

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

h_bernie skriver:

Ej hvor er det bare fint. Jeg fik jo din ugleidé og vi har dåb på søndag. Så er i fuld gang med at lave bordkort, har lavet to slags en til mænd og en til damer

Tak

Må jeg ikke se dine "efterligninger" ???

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

Kruse90 skriver:

waw hvor er det fint

Tak skal du have

Anmeld

13. marts 2011

h_bernie

DAs mor skriver:

Tak

Må jeg ikke se dine "efterligninger" ???

jo det kan du tro. Bliver lige lidt senere er alene hjemme med to unger og den ene er SULTEN Har også lavet efterligning af uglen på Ej sikke lej tøjet

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

MajaPiraya skriver:

Wow, super fine dekorationer! Fedt at du hygger dig med det, det er rigtig overskudsagtigt!! Hihi.. Næste gang vi skal holde barnedåb skal jeg ogå være fuld af overskud. Hehe, i wish

Første gang stressede jeg helt vildt over det (det var den første "store fest" jeg/vi selv skulle stå for - 22 år ) og fik ikke lavet noget "pynt" overhovedet. Vi bestilte endda mad udefra så det skulle jeg ikke engang tænke på...

Men denne gang synes jeg bare det er super hyggeligt!

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

h_bernie skriver:

jo det kan du tro. Bliver lige lidt senere er alene hjemme med to unger og den ene er SULTEN Har også lavet efterligning af uglen på Ej sikke lej tøjet

Åh - den er også så fin

Anmeld

13. marts 2011

muzen

bordkort holderne har du lavet dem i cernit?

det ser forresten rigig godt ud det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.