Så er vi klar til dåb! - i hvert fald med "pynten" ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

merichs

Altså wauw! Det ser bare godt ud!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

matryoshka

DAs mor skriver:

Første gang stressede jeg helt vildt over det (det var den første "store fest" jeg/vi selv skulle stå for - 22 år ) og fik ikke lavet noget "pynt" overhovedet. Vi bestilte endda mad udefra så det skulle jeg ikke engang tænke på...

Men denne gang synes jeg bare det er super hyggeligt!

Lyder totalt som vores barnedåb, 21 år og første store begivenhed.. jeg har en stor og hjælpsom svigerfamilie som nærmest stod for det hele! Vi købte noget af maden, drikkevarer, servietter og lavede 3 flotte kager. Og så kjolen selfølgelig! Så det var afslappende og dejligt for os, men næste gang vil jeg gerne selv få lov at holde barnedåben på min måde følte nemlig at jeg ikke rigitig fik lov til at sætte mit eget præg på den.. Men sådan er det vel med nogle svigermødre når de får deres første barnebarn. Glæder mig allerede til næste gang! Forstår godt du er spændt!

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

muzen skriver:

bordkort holderne har du lavet dem i cernit?

det ser forresten rigig godt ud det hele

De er lavet af Fimo, som er det samme som cernit 

og tak

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

merichs skriver:

Altså wauw! Det ser bare godt ud!!

Tak skal du have

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

MajaPiraya skriver:

Lyder totalt som vores barnedåb, 21 år og første store begivenhed.. jeg har en stor og hjælpsom svigerfamilie som nærmest stod for det hele! Vi købte noget af maden, drikkevarer, servietter og lavede 3 flotte kager. Og så kjolen selfølgelig! Så det var afslappende og dejligt for os, men næste gang vil jeg gerne selv få lov at holde barnedåben på min måde følte nemlig at jeg ikke rigitig fik lov til at sætte mit eget præg på den.. Men sådan er det vel med nogle svigermødre når de får deres første barnebarn. Glæder mig allerede til næste gang! Forstår godt du er spændt!

Mine daværende svigerforældre var også meget inde over - men på den gode måde!

Denne gang har min bedstemor været så sød at stå for duge (det bruger vi ikke rigtigt), samt lave leverpostej og frikadeller. Min mor laver kartoffelsalat. Men ellers står vi for det hele selv - med mig som koordinator ; det er ikke lige min kærestes force! - han får til opgave at købe det ind jeg skriver ned Og så selvfølgelig lave maden sammen med mig om løragen, så dække borde...

Det er faktisk ret meget man skal

Og så har vi i øvrigt også måttet finde alternativt dåbstøj da Adam er ALT for stor til den kjole min ældste søn, David, havde på...

Anmeld

13. marts 2011

lukasmor

Ej hvor er det fint !  Og tak for inspiration - tror vi skal en tur i Ikea 

Anmeld

13. marts 2011

Persille83

super flot - er vild med uglerne.

hvor har du købt bordløberen? ville nemlig gerne have fat i sådan en.

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

Lukasmor skriver:

Ej hvor er det fint !  Og tak for inspiration - tror vi skal en tur i Ikea 

Efter rammer?

og tak!

Anmeld

13. marts 2011

LinLin

Persille83 skriver:

super flot - er vild med uglerne.

hvor har du købt bordløberen? ville nemlig gerne have fat i sådan en.

Tak.

Bordløberen er købt i Panduro hobby. Der var andre farver også... Du kan nok se dem på deres hjemmeside

Anmeld

13. marts 2011

lukasmor

DAs mor skriver:

Efter rammer?

og tak!

Ja nu har jeg lige søgt på Ikea's hjemmeside og kan ikke finde rammerne - er jeg mon for sent på den? 

Men også i det hele taget, så havde jeg ikke lige tænkt på at Ikea jo er et oplagt sted at finde alle de små nipsting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.