Min mand drikker sig så fuld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Giraffen

spætte skriver:

Nu har han i nat været ude med sine drukvenner-ja det kalder jeg dem for hver gang de er sammen kommer han hjem og er så FULD. I nat er det endnu engang lykkes ham at smide sit buskort væk til 500kr og sin mobil endnu engang. samt brugt mindst 1000kr -kan se på taxabonner at han på taxa bare har brugt 400kr. Vi sidder så hårdt i det og han er åbenbart pisse ligeglad! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre-det er det samme scenarie HVER gang!...Så kan jeg så være alenen her med ungerne hele dagen mens han sover den ud. Her i morges da ungerne og jeg stod op lå han og sov på sofaen skide fuld og det så ungerne jo selvfølgelig også. Har lyst til at give ham et kæmpe møgfald men det er jo lige meget for han gør det jo igen. Hvad skal jeg gøre???

hvis han selv kan se problemet i at bruge alle pengene (hvilket han burde!) så synes jeg fremover i skal aftale

1) han får IKKE dankort med! han kan få kontanter med og så må han snoller til der ikke er flere

2) han kan evt lade telefonen blive hjemme og så have vigtige numre med på en seddel og låne en telefon hvis det bliver nødvendigt

3) han skal ikke tage flere ting med end han kan undvære at miste - fx nøgler ovs - men hvis han ik har 1000 kr at drikke for er det ikke sikkert det bliver noget problem 

Jeg har selv svært ved at styre dankortet når jeg er rigtig fuld og det ramte mig hård i slutningen af månederne i mine vilde dage Men jeg gjorde det med kontanterne og det fungerede rigtig godt

mht at han er  fuld ved jeg ikke lige hvad jeg skal sige til - har ikke samme problem med min kæreste, men hvis han altid har været sådan så er det måske bare sådan han er... ej, som sagt, ingen kloge ord her desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.