Det fandt jeg mig simpelthen ikke i!!!!
. Det er da så pisse uansvarligt når man har børn.
Kunne sagtens sige at du skal sætte ham stolen for døren, men ved godt at det er meget lettere sagt end gjort når man er gift og har børn sammen. Men et eller andet må der da ske.
Synes helt sikkert man skal ha lov til at gå i byen og drikke sig i hegnet en gang imellem, men som du beskriver det så sker det jævnligt. I mine øjne er det bare ikke ok.
Ved ikke hvilket råd jeg skal give dig, for det er virkelig en svær situation du står i
. Men du kan nok ikke gøre så meget andet end at fortælle ham hvordan du har det og så håber han tager det til sig.

Ja, det er kikset, når børn ser deres forældre fulde.
Kender en - må hellere lade være med at komme ind på relationen, da det er pinligt. Hendes mand kom fuld hjem. Han drak også på den der måde. Da deres søn på 5 år vågner om morgenen kommer han ind til sin mor og siger, at der ligger vand ved hans seng. Så er det fulde farmand, der har taget fejl af toilet og børneværelse.. Tror du lige at moren var RASENDE på den far.
Børnene hørte det, og har siden hen gerne fortalt om den gang far tissede på deres værelse 
Han er verdens bedste far - og alle kan dumme sig, så han er selvfølgelig tilgivet.
Hvad med at trådstarter aftaler, at han sover sin brandert ud hos en kammerat - og lader alle værdigenstande blive hjemme. Ta' en gammel mobil med i byen - med et taletidskort i. Nogle gange må man lave damagecontrol, når manden er uforbederlig!
Anmeld