Min mand drikker sig så fuld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

denlille

mine børn er 3 og 6 år. Ja han lover jo altid at han ikke vil drikke sig skide fuld..Men det ender det altid med..så tomme ord. Faktisk var han så fuld at hanh stadig troede han var på bar da jeg vækkede ham på sofaen og det så vores børn jo meget pinligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Lillefe

spætte skriver:

de 11.000 kr skal dække alt. Mad ,lommepenge,uforudsete regninger,transport osv

Ja ok det er ikke meget... men det er stadig svært at vudere for hvor meget koster jeres lejlighed.. og hvor store er børnene osv? for hvis det er blebørn osv..

Anmeld

13. marts 2011

Zafir

Jeg er ked af at sige det, men jeg tror det er sådan: Enten - Accepter det eller også må I skilles. Jeg tror ikke det er noget du får ham til at lave om på, lige med det første.

Og hvis det er hans LOMMEPENGE han bruger. Om han så bruger dem først eller sidst i måneden, det er jo HANS problem. Det er jo slet ikke din hovedpine. Det er derfor man har penge man selv råder over.

At du har en kæreste der drikker sig fra sans og samling, det vil jeg også være træt af, hvsi det var mig. Jeg tror slet ikke jeg kunne leve med det.

I øvrigt, syntes jeg ikke det lyder som om I sidder hårdt i det jeg syntes I sidder meget normalt, - men naturligvis skla han ikek bruge af madbudgettet, hvis han har brugt alle sine penge på en druktur. Det må jo være hans egen hovedpine

Anmeld

13. marts 2011

Faith

Det fandt jeg mig simpelthen ikke i!!!!. Det er da så pisse uansvarligt når man har børn.

Kunne sagtens sige at du skal sætte ham stolen for døren, men ved godt at det er meget lettere sagt end gjort når man er gift og har børn sammen. Men et eller andet må der da ske.

Synes helt sikkert man skal ha lov til at gå i byen og drikke sig i hegnet en gang imellem, men som du beskriver det så sker det jævnligt. I mine øjne er det bare ikke ok.

Ved ikke hvilket råd jeg skal give dig, for det er virkelig en svær situation du står i. Men du kan nok ikke gøre så meget andet end at fortælle ham hvordan du har det og så håber han tager det til sig.

Anmeld

13. marts 2011

mortilflere

ok frit for leveren , er du misundlig ???

11000 kr er 3000 kr mere end vi har , med 4 børn

Og det med at han troede han var på bar , altser dette ville jeg slå hend i sjov , og lave grin med det de få x mine har set deres far med en kæp i øret og jeg har bare sagt se unger sådan går det når man drikker sig dårlig og så er man lidt skør ...

Bare det ik er noget de ser ofte...

OG så har denne kone en regl , kan man drikke kan man oxo stå op med sine børn , jeg drikker nnemmelig aldrig og har aldrig været fuld LOL

Han må selv rode med de ting han har mistet  , men pas på det du ikke gør ham til et ekstra barn , for det er der nogen mænd der lever fint under

Anmeld

13. marts 2011

Vial

Det fandt jeg mig simpelthen ikke i!!!!. Det er da så pisse uansvarligt når man har børn.

Kunne sagtens sige at du skal sætte ham stolen for døren, men ved godt at det er meget lettere sagt end gjort når man er gift og har børn sammen. Men et eller andet må der da ske.

Synes helt sikkert man skal ha lov til at gå i byen og drikke sig i hegnet en gang imellem, men som du beskriver det så sker det jævnligt. I mine øjne er det bare ikke ok.

Ved ikke hvilket råd jeg skal give dig, for det er virkelig en svær situation du står i. Men du kan nok ikke gøre så meget andet end at fortælle ham hvordan du har det og så håber han tager det til sig.

Ja, det er kikset, når børn ser deres forældre fulde.

Kender en - må hellere lade være med at komme ind på relationen, da det er pinligt. Hendes mand kom fuld hjem. Han drak også på den der måde. Da deres søn på 5 år vågner om morgenen kommer han ind til sin mor og siger, at der ligger vand ved hans seng. Så er det fulde farmand, der har taget fejl af toilet og børneværelse.. Tror du lige at moren var RASENDE på den far.

Børnene hørte det, og har siden hen gerne fortalt om den gang far tissede på deres værelse

Han er verdens bedste far - og alle kan dumme sig, så han er selvfølgelig tilgivet.

Hvad med at trådstarter aftaler, at han sover sin brandert ud hos en kammerat - og lader alle værdigenstande blive hjemme. Ta' en gammel mobil med i byen - med et taletidskort i. Nogle gange må man lave damagecontrol, når manden er uforbederlig!

Anmeld

13. marts 2011

denlille

jeg tror næste gang-for det bliver det jo..bliver det med mobil på taletidkort og kun med kontanter og hvis han ikke kan leve med dette må han jo stå for ækonomien herhjemme..For jo han er mit 3 barn. Han aner ikke hvad vi har på kontoen osv. Og skal bede ham om at vakse tøj,købe ind osv...En 18 årig endnu

Anmeld

13. marts 2011

FruHolm <3

mig og kæresten har lavet en aftale om at hvis han får mere end 3 øl når vi er nogen steder, skal han være ved sin bror eller sine forældre i nogen timer, indtil man ikk kan mærke på ham at han har drukket.  han stopper så automatisk ved 3 fordi han gerne vil hjem sammen med os og hjem til os hvis han har fået øl uden vi var med han stoppede så også med at gå i byen da han ikk gider det mere

nu drikker jeg heller ikk selv og har ingen planer om at skulle i byen mere da jeg ikk gider det mere hjemme ved folk skal vi da nok komme senere hen sammen, men alt det der med barer og diskotek er forlængst slut fra vores side  

Anmeld

15. marts 2011

Pena

Jeg synes at hvis han ellers til daglig er en god mand, så må dette problem kunne løses, så I begge er tilfredse. 1-2 gange om måneden, synes jeg ikke er vildt meget. Som en anden skriver, kunne han så ikke sove hos en kammerat, så I ikke skal se på ham på sofaen.

Og ja ellers lave regler omkring økonomi osv. Og som skrevet før, hvis han bruger alle sine penge, må han jo undvære resten af måneden.

Han er vel en voksen mand, så burde kunne gå med til dette, og hvis ikke, ja så ville jeg nok overveje tingene en ekstra gang.

Anmeld

15. marts 2011

henh01

Jeg ville ikke under nogen omstændigheder finde mig i at min mand skulle komme hjem fuld når mine børn var her. Så må han sove den ud et andet sted!! Sådan noget skal børn simpelthen ikke se, slet ikke i en alder af 3 og 6 år!!!!!

Jeg ville heller ikke være tilfreds med at min mand brugte 1000 kr på en bytur, men det er nu kun fordi vi på ingen måde har pengene til den slags ting da vi begge bøvler med gæld fra hussalg.

Jeg ville gøre op med mig selv om hvad jeg ville kunne accepterer og så herefter tale med min mand om hvilke kompromis jeg ville kunne indgå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.