spætte skriver:
Nu har han i nat været ude med sine drukvenner-ja det kalder jeg dem for hver gang de er sammen kommer han hjem og er så FULD. I nat er det endnu engang lykkes ham at smide sit buskort væk til 500kr og sin mobil endnu engang. samt brugt mindst 1000kr -kan se på taxabonner at han på taxa bare har brugt 400kr. Vi sidder så hårdt i det og han er åbenbart pisse ligeglad! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre-det er det samme scenarie HVER gang!...Så kan jeg så være alenen her med ungerne hele dagen mens han sover den ud. Her i morges da ungerne og jeg stod op lå han og sov på sofaen skide fuld og det så ungerne jo selvfølgelig også. Har lyst til at give ham et kæmpe møgfald men det er jo lige meget for han gør det jo igen. Hvad skal jeg gøre???
Syntes lige at jeg ville svare dig. Men først lige et par ? Hvor store er jeres børn? Hvor tit sker det her?
Herhjemme har vi en intern aftale om at vi ikke drikker os for sans og samling når vi er ude. Det skal være så jeg kan ringe efter ham (selvfølgelig tager han bare en taxa) hvis nu der skulle ske noget alvorligt med børnene, men jeg forventer at han kan stå på sine ben og være til nytte hvis jeg har brug for det. Samtidig gider jeg ikke have en stiv mand der sover hele dagen væk. Han skal ikke stå op efter 10, så bliver han hentet. Så kan han gå tidligt i seng om aftenen når børnene er puttet. Men han ser dem kun i weekenderne udover de få timer til dagligt hvor er er aftensmad, tøj, bad osv osv. Det går selvfølgelig begge veje, jeg er inviteret til noget både fredag og lørdag aften ( gammel klassefest og fest for de tidligere medlemmer i en klub, hvilket er første gang i 5 år at jeg skal noget 2 dage i træk.) Der regner jeg da med at jeg skal være på med ungerne fra kl. 9-10 stykkker og hen til jeg skal afsted igen, så må jeg gå i seng efter det.
Håber da du får sparket gang i manden, frisk luft skulle være så sundt!
Anmeld