Min mand drikker sig så fuld!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.895 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

denlille

Nu har han i nat været ude med sine drukvenner-ja det kalder jeg dem for hver gang de er sammen kommer han hjem og er så FULD. I nat er det endnu engang lykkes ham at smide sit buskort væk til 500kr og sin mobil endnu engang. samt brugt mindst 1000kr -kan se på taxabonner at han på taxa bare har brugt 400kr. Vi sidder så hårdt i det og han er åbenbart pisse ligeglad! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre-det er det samme scenarie HVER gang!...Så kan jeg så være alenen her med ungerne hele dagen mens han sover den ud. Her i morges da ungerne og jeg stod op lå han og sov på sofaen skide fuld og det så ungerne jo selvfølgelig også. Har lyst til at give ham et kæmpe møgfald men det er jo lige meget for han gør det jo igen. Hvad skal jeg gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Lillefe

Hvor tit sker det? og i har slet ikke lommepenge til jer selv? må jeg spørger hvor meget i har om måneden?

Anmeld

13. marts 2011

Tkcuf

Hvad er der galt i at drikke sig fuld ind imellem? Tar du aldrig selv ud med veninderne? Det gør jeg da, har også formået at miste et par ting i fuldskab  

Synes det er mange penge, vi aftaler altid et max. beløb når en af os skal ud og så lader man dankortet blive hjemme så man ikke bliver fristet. Var det ikke en ide?

Anmeld

13. marts 2011

BinaMor

spætte skriver:

Nu har han i nat været ude med sine drukvenner-ja det kalder jeg dem for hver gang de er sammen kommer han hjem og er så FULD. I nat er det endnu engang lykkes ham at smide sit buskort væk til 500kr og sin mobil endnu engang. samt brugt mindst 1000kr -kan se på taxabonner at han på taxa bare har brugt 400kr. Vi sidder så hårdt i det og han er åbenbart pisse ligeglad! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre-det er det samme scenarie HVER gang!...Så kan jeg så være alenen her med ungerne hele dagen mens han sover den ud. Her i morges da ungerne og jeg stod op lå han og sov på sofaen skide fuld og det så ungerne jo selvfølgelig også. Har lyst til at give ham et kæmpe møgfald men det er jo lige meget for han gør det jo igen. Hvad skal jeg gøre???

jeg ville også blive sur. hold et OXFORD møde. dvs du kræver at han sætter sig ned og i taler om problemet indtil i blir enige og finder en løsning der passer jer begge. før må man ikke gå.

Anmeld

13. marts 2011

denlille

Det er meget forskelligt...Nogen gange 1 gang om mdr andre gange hver anden mdr han kommer hjem i den tilstand. Men det er mere fordi han drikker sig så fuld at man ikke kan komme i kontakt med ham og at han smide alle sine ting væk så de skal erstattes hver gang. Tror vi har ca 11.000kr til mad,lommepenge,transport osv..Nu har han så brugt ALLE sine lomme penge på en druktur så hvordan har han så tænkt sig at leve resten af mdr ja det ved jeg ikke...men han får i hvert fald ikke noget fra vores madkort

Anmeld

13. marts 2011

denlille

Det er meget forskelligt...Nogen gange 1 gang om mdr andre gange hver anden mdr han kommer hjem i den tilstand. Men det er mere fordi han drikker sig så fuld at man ikke kan komme i kontakt med ham og at han smide alle sine ting væk så de skal erstattes hver gang. Tror vi har ca 11.000kr til mad,lommepenge,transport osv..Nu har han så brugt ALLE sine lomme penge på en druktur så hvordan har han så tænkt sig at leve resten af mdr ja det ved jeg ikke...men han får i hvert fald ikke noget fra vores madkort

Anmeld

13. marts 2011

denlille

og jo jeg går også ud en gang i mellem. Men kunne aldrig finde på at komme hjem i en tilstand hvor mine børn ville undre sig over min tilstand som mine børn gjorde i morges. Og smider ting væk gør jeg heller ikke....Og da slet ikke ca 1 gang om måneden!

Anmeld

13. marts 2011

Lillefe

dvs i har 11 tusind efter i har betalt alt? det burde da også være mere en rigeligt til at leve for.. herhjemme kan vi leve for i mad ca. for 2500,- og vi køber fornuftigt..plus det er med bleer i og vi er 5 så har vi nemlig også lommepenge at hygge med..  men hvorfor har i ikke bare en aftale om at han lader buskortet blive hjemme den ene gang han tager i byen og evt. du kræver et maks beløb han må bruge at drikke sig fuld for. Vi har alle nogle ting vi har brug for at komme ud med engang i mellem og det er så hans frirum... mit er så kan jeg shoppe tøj til mig selv og hygge med en veninde..

Anmeld

13. marts 2011

Majbriteriksen

spætte skriver:

Syntes lige at jeg ville svare dig. Men først lige et par ? Hvor store er jeres børn? Hvor tit sker det her?

Herhjemme har vi en intern aftale om at vi ikke drikker os for sans og samling når vi er ude. Det skal være så jeg kan ringe efter ham (selvfølgelig tager han bare en taxa) hvis nu der skulle ske noget alvorligt med børnene, men jeg forventer at han kan stå på sine ben og være til nytte hvis jeg har brug for det. Samtidig gider jeg ikke have en stiv mand der sover hele dagen væk. Han skal ikke stå op efter 10, så bliver han hentet. Så kan han gå tidligt i seng om aftenen når børnene er puttet. Men han ser dem kun i weekenderne udover de få timer til dagligt hvor er er aftensmad, tøj, bad osv osv. Det går selvfølgelig begge veje, jeg er inviteret til noget både fredag og lørdag aften ( gammel klassefest og fest for de tidligere medlemmer i en klub, hvilket er første gang i 5 år at jeg skal noget 2 dage i træk.) Der regner jeg da med at jeg skal være på med ungerne fra kl. 9-10 stykkker og hen til jeg skal afsted igen, så må jeg gå i seng efter det.

Håber da du får sparket gang i manden, frisk luft skulle være så sundt!

Anmeld

13. marts 2011

denlille

de 11.000 kr skal dække alt. Mad ,lommepenge,uforudsete regninger,transport osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.