Opdate på at jeg har kontaktet Asta's far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Kruse90

ihh tillykke med det
Hvor er det fantastsik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

mortilflere

13. marts 2011

MarieMor

har fulgt med på sidelinien og hvor er det bare fantastisk for jer !!!

synes det er super flot og super smukt gjort af dig at du kan se bort fra at han ikke været der i 7 år , men nu er klar på at starte på en frisk !!

håber alt det bedste for jer

Anmeld

13. marts 2011

Mathilde

Hold op hvor er det dejligt for jer! Dejligt Asta kan komme til at kende sin biologiske far

Anmeld

13. marts 2011

LotteGabriella

Valle81 skriver:

Først lige link til tidligere indlæg: https://www.baby.dk/debat/95537pi1/ordet-er-frit/fu ck--jeg-eller-vi--har-gjort-det1.aspx

Men det er viiiiiiiiiiiiiiiildt - han svarede sammedag - et pænt brev i pæn tone og med masser af glæde. Han var - so jeg frygtede - bange for at jeg hadede ham og han har defor ikke turde tage nogen formfor kontakt.

Vi er virkelig iden helt spæde opstart - på noget - som for Asta i den nære fremtid - bliver til nogetkæmpe stort.

Jeg ved ikke mere - end at ham og jeg en dag skal mødes og snakke - og derfra kommerresten vel lidt afsig selv.

Men alt i alt meget positivt og jeg er SÅ GLAD FOR AT JEG GJORDE DET:0)

Christina

hvor er det bare stort for Asta, kan i hvert fald blive det, tyder det på

det er bare så godt, at du kontaktede ham, sejt gået

held og lykke med det

Anmeld

13. marts 2011

Valle81

Kære alle sammen,

Jeg er så rørt over alle Jeres søde og betænksomme kommentarer.

Ville så gerne svare hver enkelt af Jer, men synes desværre ikke jeg kan overkomme det:0(

Men det betyder alt i verdenen for mig.

Endnu engang tusind tak:0)

Anmeld

13. marts 2011

N&J

Valle81 skriver:

Først lige link til tidligere indlæg: https://www.baby.dk/debat/95537pi1/ordet-er-frit/fu ck--jeg-eller-vi--har-gjort-det1.aspx

Men det er viiiiiiiiiiiiiiiildt - han svarede sammedag - et pænt brev i pæn tone og med masser af glæde. Han var - so jeg frygtede - bange for at jeg hadede ham og han har defor ikke turde tage nogen formfor kontakt.

Vi er virkelig iden helt spæde opstart - på noget - som for Asta i den nære fremtid - bliver til nogetkæmpe stort.

Jeg ved ikke mere - end at ham og jeg en dag skal mødes og snakke - og derfra kommerresten vel lidt afsig selv.

Men alt i alt meget positivt og jeg er SÅ GLAD FOR AT JEG GJORDE DET:0)

Christina

Hvor er det fantastisk.. og hvor er jeg glad på jeres vejne.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.