Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ihh tillykke med detHvor er det fantastsik
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har fulgt med på sidelinien og hvor er det bare fantastisk for jer !!!
synes det er super flot og super smukt gjort af dig at du kan se bort fra at han ikke været der i 7 år , men nu er klar på at starte på en frisk !!
håber alt det bedste for jer
Hold op hvor er det dejligt for jer! Dejligt Asta kan komme til at kende sin biologiske far
Valle81 skriver: Først lige link til tidligere indlæg: https://www.baby.dk/debat/95537pi1/ordet-er-frit/fu ck--jeg-eller-vi--har-gjort-det1.aspxMen det er viiiiiiiiiiiiiiiildt - han svarede sammedag - et pænt brev i pæn tone og med masser af glæde. Han var - so jeg frygtede - bange for at jeg hadede ham og han har defor ikke turde tage nogen formfor kontakt.Vi er virkelig iden helt spæde opstart - på noget - som for Asta i den nære fremtid - bliver til nogetkæmpe stort.Jeg ved ikke mere - end at ham og jeg en dag skal mødes og snakke - og derfra kommerresten vel lidt afsig selv.Men alt i alt meget positivt og jeg er SÅ GLAD FOR AT JEG GJORDE DET:0)Christina
Først lige link til tidligere indlæg: https://www.baby.dk/debat/95537pi1/ordet-er-frit/fu ck--jeg-eller-vi--har-gjort-det1.aspxMen det er viiiiiiiiiiiiiiiildt - han svarede sammedag - et pænt brev i pæn tone og med masser af glæde. Han var - so jeg frygtede - bange for at jeg hadede ham og han har defor ikke turde tage nogen formfor kontakt.Vi er virkelig iden helt spæde opstart - på noget - som for Asta i den nære fremtid - bliver til nogetkæmpe stort.Jeg ved ikke mere - end at ham og jeg en dag skal mødes og snakke - og derfra kommerresten vel lidt afsig selv.Men alt i alt meget positivt og jeg er SÅ GLAD FOR AT JEG GJORDE DET:0)Christina
hvor er det bare stort for Asta, kan i hvert fald blive det, tyder det på
det er bare så godt, at du kontaktede ham, sejt gået
held og lykke med det
Hvor er det fantastisk.. og hvor er jeg glad på jeres vejne..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128