Opdate på at jeg har kontaktet Asta's far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

dorthemus

Hvor lyder det bare godt!!! Godt gået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Valle81

dorthemus skriver:

Hvor lyder det bare godt!!! Godt gået

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak:0)

Håber det bringer en masse godt med sig - jeg er så "utålmodig" og vil gerne kunne fremse hvordan det hele ser ud om fx 3 mdr.

Men håber på det bedste:0)

Anmeld

13. marts 2011

Nettemor

Valle81 skriver:

Ja ikke - havde slet ikke forventet svar - og bestemt slet ikke samme dag - jeg tud brølede - fordi jeg blev så rørt på Asta's vegne.

Jeg havde ramt etmagisk tidspunkt - jeg var klar og havde jeg ventet så var udfaldet måske blevet helt anderledes:0)

Så perfekt:0)

jeg  for at det bliver en super ting for din pige! og noget hun vil få meget godt ud af. det tror jeg helt sikkert også det er!

Anmeld

13. marts 2011

dorthemus

Valle81 skriver:

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak:0)

Håber det bringer en masse godt med sig - jeg er så "utålmodig" og vil gerne kunne fremse hvordan det hele ser ud om fx 3 mdr.

Men håber på det bedste:0)

Det for står jeg godt

Anmeld

13. marts 2011

Lillefe

weeeeee hvor er det bare dejligt for jer!  ønsker og håber alt vil blive så godt for hende.. og hun kommer til at se hendes far

Anmeld

13. marts 2011

Vidunderligeunger

Valle81 skriver:

Først lige link til tidligere indlæg: https://www.baby.dk/debat/95537pi1/ordet-er-frit/fu ck--jeg-eller-vi--har-gjort-det1.aspx

Men det er viiiiiiiiiiiiiiiildt - han svarede sammedag - et pænt brev i pæn tone og med masser af glæde. Han var - so jeg frygtede - bange for at jeg hadede ham og han har defor ikke turde tage nogen formfor kontakt.

Vi er virkelig iden helt spæde opstart - på noget - som for Asta i den nære fremtid - bliver til nogetkæmpe stort.

Jeg ved ikke mere - end at ham og jeg en dag skal mødes og snakke - og derfra kommerresten vel lidt afsig selv.

Men alt i alt meget positivt og jeg er SÅ GLAD FOR AT JEG GJORDE DET:0)

Christina

ihh!!! hvor er det bare super dejligt!!! skønt at han blev glad.....

stort  til dig over det 

Anmeld

13. marts 2011

TbCp

Nej hvor fantastisk!!! Havde slet ikke set den anden tråd med at du havde kontaktet ham!

Jeg håber for jer, ikke mindst for Asta, at det kommer til at gå rigtig rigtig godt!!!

Anmeld

13. marts 2011

roenlund

weee nu sidder jeg og mega smiler kan bare ikke lade være... hvor er det bare dejligt for jer... håber at Asta snart kan få sit ønske opfyldt

Anmeld

13. marts 2011

Zafir

Ej hvor vildt

Det var godt du tog det skridt. Det bliver spændende...

tillykke.

Anmeld

13. marts 2011

twinboys

Jeg bliver så rørt... Dejligt for jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.