Opdate på at jeg har kontaktet Asta's far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Valle81

Først lige link til tidligere indlæg: https://www.baby.dk/debat/95537pi1/ordet-er-frit/fu ck--jeg-eller-vi--har-gjort-det1.aspx

Men det er viiiiiiiiiiiiiiiildt - han svarede sammedag - et pænt brev i pæn tone og med masser af glæde. Han var - so jeg frygtede - bange for at jeg hadede ham og han har defor ikke turde tage nogen formfor kontakt.

Vi er virkelig iden helt spæde opstart - på noget - som for Asta i den nære fremtid - bliver til nogetkæmpe stort.

Jeg ved ikke mere - end at ham og jeg en dag skal mødes og snakke - og derfra kommerresten vel lidt afsig selv.

Men alt i alt meget positivt og jeg er SÅ GLAD FOR AT JEG GJORDE DET:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

<3

Ih hvor dejligt!! Lige til at blive glad i låget af!!

Anmeld

13. marts 2011

Valle81

Kirle skriver:

Ih hvor dejligt!! Lige til at blive glad i låget af!!

Tak - og ja det er det - men det også bare så uvirkeligt.

Kenny og jeg brugte hele dagen på bare at kigge på Asta - og så kunne vi ikke andet end bare smile - fordi vi tror og håber at fremtiden bringer hende opfyldelse af hendes højeste ønske:0)

Anmeld

13. marts 2011

tinasmor

Hvor dejligt for jer. Var lige ved at skrive til dig forleden og hørte om du havde hørt fra ham. Men tænkte, at du nok skulle skrive en update når du var klar.

Det lyder dejligt for din datter!

Godt du gjorde det.

Anmeld

13. marts 2011

Valle81

tinasmor skriver:

Hvor dejligt for jer. Var lige ved at skrive til dig forleden og hørte om du havde hørt fra ham. Men tænkte, at du nok skulle skrive en update når du var klar.

Det lyder dejligt for din datter!

Godt du gjorde det.

Hvor er du sød - du må til en hver tid skrive og spørge:0)

Anmeld

13. marts 2011

Nettemor

årh det er jeg glad for at høre! jeg har tænkt meget på jer!super dejligt at han ikke var afvisende. og godt at du gjorde det nu og ikke ventede en masse år.

Anmeld

13. marts 2011

<3

Valle81 skriver:

Tak - og ja det er det - men det også bare så uvirkeligt.

Kenny og jeg brugte hele dagen på bare at kigge på Asta - og så kunne vi ikke andet end bare smile - fordi vi tror og håber at fremtiden bringer hende opfyldelse af hendes højeste ønske:0)

Det er da også bare så skønt!!!

Anmeld

13. marts 2011

Valle81

nettemor skriver:

årh det er jeg glad for at høre! jeg har tænkt meget på jer!super dejligt at han ikke var afvisende. og godt at du gjorde det nu og ikke ventede en masse år.

Ja ikke - havde slet ikke forventet svar - og bestemt slet ikke samme dag - jeg tud brølede - fordi jeg blev så rørt på Asta's vegne.

Jeg havde ramt etmagisk tidspunkt - jeg var klar og havde jeg ventet så var udfaldet måske blevet helt anderledes:0)

Så perfekt:0)

Anmeld

13. marts 2011

wamse

ej hvor lyder det bare godt, super fedt at du valgte at række hånden frem mod ham

Anmeld

13. marts 2011

Valle81

wamse skriver:

ej hvor lyder det bare godt, super fedt at du valgte at række hånden frem mod ham

Tak:0)

Ja har godt nok heller ikke fortrudt:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.