Supplere med flaske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Den lykkelige

T.K. skriver:

Jeps!

Det er fuldstændig som med Viktor. Han blev også nødt til at få suppleret op. Ikke efter hver enkelt måltid, men i gennemsnit en enkelt flaske om dagen. Tror der er en del der gør det, men det er jo desværre et tegn på ikke nok mælk.

Vi gjorde det, at vi gav ham en go flaske MME inden sengetid, så sov han bedre om natten

Ja vi er også begyndt at gøre det inden sengetid.. Hjælper også til vi selv får sovet lidt.. Når hun er mere mæt og sover mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

milopilo skriver:

Lyder ligesom her.. men håber da ikke produktionen stopper

men man kommer ikke til at følge 100% med og for nogen går produktionen tilbage/ned

Anmeld

12. marts 2011

Den lykkelige

Ni-ko-li-ne skriver:

nej, nemt er det ikke....

lige et andet godt råd, det lan godt ske du allerede ved det, men lad for guds skyld være med at sutte på den lille´s sut hvis baby har tabt den, det kan give trøste og det er en form for svamp du så også vil få på brystvorterne... og det gør nas....

Nå ja det vidste jeg ikke..   Gør vi ellers altid..

Anmeld

12. marts 2011

Den lykkelige

Ni-ko-li-ne skriver:

men man kommer ikke til at følge 100% med og for nogen går produktionen tilbage/ned

Øv  Det jo en ren videnskab..

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

milopilo skriver:

Nå ja det vidste jeg ikke..   Gør vi ellers altid..

aldrig gøre det.... alle de bakterier i har i munden får baby...

skylle med afkogt vand eller kold vand

Anmeld

12. marts 2011

FruHolm <3

milopilo skriver:

Lyder ligesom her.. men håber da ikke produktionen stopper

var også rigtig ked af at det stoppede i starte, men nu har jeg det helt fint med det så er jeg også sikker på han bliver mæt , og kan se hvor meget han spiser

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

milopilo skriver:

Øv  Det jo en ren videnskab..

egentlig ikke... det er bare forskelligt fra person til person...

men ellers læg baby til inden baby får flaske og så giv flasken efter 10 min ved hver babs...

husk at koge sutterne og hold op med at sutte på dem, ellers få du med garanti trøske som i øvrigt skal behandles...

Anmeld

12. marts 2011

BinaMor

Ni-ko-li-ne skriver:

det er også bare fodri jeg hører flere og flere kvinder sige at de ikke har mælk nok... og det kunne de garanteret godt have hvis de bare vidste at den lille skulle lægges til for at de producerer den mængde der kræves....

det drejer sig om ikke at give op, og holde lidt ud når den lille virker sulten.... så kan man evt lade den lille spise 10 min ved hvert bryst og så supplere med flaske

det er nemlig lige det er er løsningen på mange kvinders problemer. (ikke alles) jeg kender flere der er stoppet pga af manglende mælk. men de samme personer har også været hurtige til at have
MME i huset eller til at give MME. det er en amning mindre hvis man gir en flaske. dvs "brysterne tror" der ikke er behov for det mælk der ellers ville være drukket og slapper af.

det er hårdt arbejde at få en amning igang og det kræver vilje. jeg ammede mange gange om dagen og natten og min babser føles altid tomme og slappe (hehhee) udover hvis der er flere timer imellem amningerne. men det betyder ikke der ikke er mælk.

MEN der er undtagelser og som sagt kræver det vilje at få en amning op at køre. (og intet negativt i ikke at orke-jeg er der selv pt)

Anmeld

12. marts 2011

BinaMor

milopilo skriver:

Men fik du ikke vildt ondt af at sidde der konstant??

jo lidt. men sørg for at have en god BH og vigtigt SLAP AF når du ammer. sid ikke anspændt. se en film imens eller spil computer. det hjælper også.

Anmeld

12. marts 2011

Lolli

milopilo skriver:

Ja det rigtig nok.. men man kan jo ikke rigtig sidde konstant.. for det gør vildt ondt.. har kun lige fået det op og køre så der ikke er sår og "kløfter" ned i vorten.. så de bliver vildt hurtig ømme.. men det en ond cirkel.. for så får hun MME også bliver brystet ikke stimuleret.. så mangler man mælk.. ja let er det ikke..

Mht. at man ikke kan side der konstant: næh, men det gør man. Den første måned ammede jeg mellem 7 og 9 timer HVER dag. Jo, det gjorde nas i starten, jo det var træls at sidde på sin flade mås med en baby i babsen hele tiden. Men det er dælme det værd når man kommer ud på den anden side!

Min datter er 2,5 md nu og ammes fuldt ud. Ca. 6 gange i døgnet. Vi har givet MME et par gange. Hvis jeg har haft nogle stressede dage eller ikke har spist/drukket nok går produktionen ned og så har hun fået en enkelt flaske. Så blev hun glad og vi fik fred.

Kæmp for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.