De ved da jeg er hjemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Mon ikke hun kan det... 

jo et vil jeg nu også mene hun kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

millesofie

MoarJ skriver:

Når jeg går på barsel, fortsætter jeg med at få den kontanthjælp jeg får nu... Ingen ændringere der heller... 

er du medlem af en a kasse??

for hvis du ikke er så er det derfor du ikke får syge/dagpenge

jeg var ikke medlem af en a kasse og da jeg blev arbejdsløs som højgravid og ikke kunne finde nyt job røg jeg på KH og senere da jeg så skulle have barsel blev det også KH-barsel og nu hvor min barsel er slut er det stadig KH så...

Anmeld

12. marts 2011

Diana...

Har du snakket med dem? Det kan jo altså være en fejl. Jeg fik også et brev magen til efter jeg næsten lige var blevet sygemeldt og det var altså en fejl. Nå du er sygemeldt må de ikke indkalde dig så det da bare og ringe og snakke med dem. Hvis de har en læge erklæring fra dig jamen så det jo også en fejl. 

Anmeld

12. marts 2011

birthee

SussieThyssen skriver:

De hører ind under Faaborg Midt gør de ikke?

Jeps, de gør de...

Anmeld

12. marts 2011

SussieThyssen

birthee skriver:

Jeps, de gør de...

Det mente jeg nok.
Nu alt det med mig, flex, sygemeldinger og al den slags, der har Nyborg været okay, da jeg først fik min sagsbehandler fra a-kassen med, og da jeg blev godkendt til flex, hvilket tog mindre end et år, som er lidt af en rekord, tror jeg, så fik jeg en super jobkonsulent, som jeg elsker over alt på jorden.
Så jeg er så tilfreds, som man kan forlange.
Hun har iøvrigt fortalt mig, at de nu også har strammet op i Nyborg, men de er efter sigende stadig ikke så skrappe som andre steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.