De ved da jeg er hjemme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Du skulle vel aldrig bo i Svendborg?

Kærligst
Sussie

Nej det gør jeg ikke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Jeg ringer også til hende og snakker med hende om det... 

lyder godt. håber hun kan gi dig en forkalring på det.

Anmeld

11. marts 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

På normalvis sender de brev ud om indkaldelse til samtale.. 

Jeg undre mig bare over at jeg har modtaget, og jeg er sygemeldt og det ved hun også... 

Sygemeldinger tager de ingen hensyn til mere...de presser folk ud i arbejde hvis de kan og tager raskt væk sygedagpengene væk fra en, hvis man ikke samarbejder.
hvis du er medlem af en a.kasse eller fagforening, så ring til dem på mandag og snak med dem.
Mød op til samtalen (man SKAL til samtaler selvom man er sygemeldt, sådan er reglerne) og medbring 2 jobs.
Så har du vist din villighed.
Hvis hun insisterer, så lav et par nautrale ansøgninger og send.
"Jeg søger på stillingen som... PT er jeg er gravid og sygemeldt. Mvh osv."
Så har du opfyldt din forpligtelse.

Anmeld

11. marts 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

lyder godt. håber hun kan gi dig en forkalring på det.

Mon ikke hun kan det... 

Anmeld

11. marts 2011

SussieThyssen

Nej det gør jeg ikke... 

Det skulle man ellers tro..de gør nemlig den slags i Svendborg kommune

Anmeld

11. marts 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Sygemeldinger tager de ingen hensyn til mere...de presser folk ud i arbejde hvis de kan og tager raskt væk sygedagpengene væk fra en, hvis man ikke samarbejder.
hvis du er medlem af en a.kasse eller fagforening, så ring til dem på mandag og snak med dem.
Mød op til samtalen (man SKAL til samtaler selvom man er sygemeldt, sådan er reglerne) og medbring 2 jobs.
Så har du vist din villighed.
Hvis hun insisterer, så lav et par nautrale ansøgninger og send.
"Jeg søger på stillingen som... PT er jeg er gravid og sygemeldt. Mvh osv."
Så har du opfyldt din forpligtelse.

Jeg kan knap nok møde op til noget, pga døgnkvalme og opkast... 

Har aldrig hørt om at kommunen tager pengene fra en, fordi man er sygemeldt.

Anmeld

11. marts 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Det gør de, hvis du ikke kommer til samtalerne..uden at blinke nu om stunder.
Selv cancer patienter, der får kemo tager de ingen hensyn til, og de så skal gennemføre samtalen med en brækspand, så SKAL man

Da jeg havde det værst med mit bækken og var låst til sengen, var de lige ved at kræve, jeg skulle komme, indtil min læge ringede til dem og slog i bordet.
Heldigvis fik jeg en sagsbehandler fra min a-kasse som tog sagen og så kom der andre boller på suppen.

Anmeld

11. marts 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Det gør de, hvis du ikke kommer til samtalerne..uden at blinke nu om stunder.
Selv cancer patienter, der får kemo tager de ingen hensyn til, og de så skal gennemføre samtalen med en brækspand, så SKAL man

Da jeg havde det værst med mit bækken og var låst til sengen, var de lige ved at kræve, jeg skulle komme, indtil min læge ringede til dem og slog i bordet.
Heldigvis fik jeg en sagsbehandler fra min a-kasse som tog sagen og så kom der andre boller på suppen.

Det har jeg bestemt ikke oplevet i min kommune. de trækker penge for den dag du skulle have været til samtale og ikke møder op, de trækker ikke hele beløbet - Kun hvis man bliver væk en hel måneds kontanthjælp. 

Jeg tror næppe på at det er det samme idag og så til dengang du var gravid. Der har tingene ændret sig.

Anmeld

11. marts 2011

oerbaek

jeg blev for nylig ringet op af en fra jobcenteret fordi hun ville indkalde mig til sådanne en samtale... jeg er sygemeldt med bækkenløsning og har haft flere dage hvor jeg ikke har kunne komme ud af sengen hvilket jeg sagde til hende... og hun norterede bare at jeg ikke kunne komme til sådanne en samtale pga. bækkenløsning.  Hun sagde så også til mig at hun SKULLE ringe til mig da det er blevet et lovkrav at tage fat i alle de sygemeldte....

Så ja ring og snak med hende...

Anmeld

11. marts 2011

otlitrom

MoarJ skriver:

Det kan de desværre godt. Jeg var sygemeldt af lægen, men skulle møde op dagligt mellem 9-15 til jobkursus, trods lægen havde henvendt sig med en erklæring om at jeg skulle have fred...

Jeg havde 3 mdr's. sygemelding fra studie, men skulle stadig sende ansøgninger for at få min KH... Flot, ikk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.