Jeg har været nødt til at svare måske men ikke med min gode vilje, for som nogle af jer andre er vores udgangspunkt NEJ.
MEN MEN MEN tænkte så på dengang jeg fik mens. jeg var kun 11 (den første i klassen) og synes det var sååå flovt, min mor gav mig derfor lov til at springe over til svømning og gymnestik i menses perioden, og det var jeg jo glad for, for så slap jeg for at blive drillet af de andre, for det var jo det jeg var bange for. Så I sådan en situation ville begge tøzer få lov at sidde over.
Men motionsløbet NEJ, der skal de da være med, det er obligatorisk og en god afslutning inden ferien, hvorfor skal de slippe for det, for det andet er jeg meget obs på at mine børn får motion, for der er alt for mange overvægtige børn og det skal mine ikke være, så en løbetur skader ikke uanset vejr og vind.
Og mine børn ville heller ikke få lov at pjække pga vikare overhovedet, så kan man jo prøve som forældre at gøre opmærksom på problemet på skolen, i stedet for at lade dem være hjemme, det er helt forkert synes jeg, selvom det er traels at nogle skoler er ramt af vikare med 70 % af tiden, det er hulme meget.
Kh Louise
Anmeld