Er det ok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil I lade jeres børn pjække...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.515 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. oktober 2008

Honningblomst

Er det ok at lade sine børn pjække hvis der er noget de ikke vil...feks idrætsdag i skolen, svømning i børnehave, lejrtur, skuespil etc??

Hvad er jeres holdning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2008

eliasogmor

niks det syntes jeg ikke.....

Anmeld

10. oktober 2008

ekzunz

Jeg har svaret måske, da jeg ikke kan udelukke at der en dag dukker noget op som jeg kan acceptere at de siger nej til. Det skal være en rigtig god grund, og ikke kun fordi at det regner på motionsdagen, det er et kedeligt skuespil eller at det er dødsygt at tage på museum..... Men nogle gange kan jeg da godt synes at det er svært at forklare fornuften i nogle af de arrangementer det forventes at de deltager i......

Meen - idag har Kasper på 12 cyklet Arresø-rundt. En tur på 35 km... de kørte så forkert, og kørte 42 i stedet. Og så cyklede han også lige de 5 km i skole og 5 km hjem igen.... Så det bliver ikke idrætsdagen der bliver pjækket fra!!

Anmeld

10. oktober 2008

Katjaro

Jeg mangler en svar mulighed der hedder:: Som udgangspunkt nej.

For et "måske" åbner mere op for at jeg kan ændres til et: ja. Og det mener jeg ikke.

men jeg kan selvfølgelig ikke udelukke at jeg en enkelt gang vil acceptere en "lovlig" grund.

Hilsen Katja - der aldrig selv pjækkede. Med undtagelse af når vi skulle på skiferie - så tog mine forældre mig nemlig ud af skole, og det var rent faktisk at regne for pjæk. Vi havde nemlig ikke vinterferie dengang.

Hilsen Katja

Anmeld

10. oktober 2008

twinboys

Katjaro skriver:

For et "måske" åbner mere op for at jeg kan ændres til et: ja. Og det mener jeg ikke.

men jeg kan selvfølgelig ikke udelukke at jeg en enkelt gang vil acceptere en "lovlig" grund.

Hilsen Katja - der aldrig selv pjækkede. Med undtagelse af når vi skulle på skiferie - så tog mine forældre mig nemlig ud af skole, og det var rent faktisk at regne for pjæk. Vi havde nemlig ikke vinterferie dengang.

Hilsen Katja

Ja jeg manglede også en svarmulighed den samme som dig...

Jeg tvinger ikke mine drenge som er fortidlig fødte til at gøre noget som er mod deres vilje, dog skal de have skubbet frem og alligevel prøve det...

Men det er jo vildt forskelligt... De fik ikke lov til at pjække nogle timer i skolen, men hvis der var noget de var meget utrygge ved, ja så ville vi få en snak om det og vi ville selvfølgelig hjælpe og støtte dem så meget vi kunne...

Majbritt(H)(H)

Anmeld

10. oktober 2008

Honningblomst

Den der hed MÅSKE var at man ville lade dem i visse tilfælde.

Anmeld

10. oktober 2008

Katjaro

Eva skriver:

Jamen det er det jeg forsøger at sige.

Et måske indbærer i mine øjne en stor sandsynlighed for at jeg vil sige ja. Og det mener jeg ikke at der er.

Derfor dækker et måske ikke det jeg mener.

Hilsen Katja

Anmeld

10. oktober 2008

Honningblomst

Katjaro skriver:

Eva skriver:

Jamen det er det jeg forsøger at sige.

Et måske indbærer i mine øjne en stor sandsynlighed for at jeg vil sige ja. Og det mener jeg ikke at der er.

Derfor dækker et måske ikke det jeg mener.

Hilsen Katja

ØØHHHHHH....dvs du ved ikke om du ville sige ja eller nej???

Anmeld

10. oktober 2008

Katjaro

Læs nu hvad jeg skriver....

DU siger at når jeg som udgangspunkt vil sige NEJ, men ikke kan udelukke at jeg på et tidspunkt står i en situation, hvor jeg helt ekstra ordinært ville sige ja, så burde jeg vælge Måske

Her er jeg uenig.
Jeg mener at et måske, indbærer at jeg med større sandsynlighed ville sige ja - og det mener jeg jo ikke der er, hvis jeg som udgangspunkt vil sige nej.

Og det er her jeg siger jeg mangler valgmuligheden:

Som udgangspunkt vil jeg sige nej - men kan ikke udelukke at jeg i et helt specielt tilfælde vil sige ja.

Hilsen Katja

Og her er mit første indlæg:

Hilsen Katja

Anmeld

10. oktober 2008

Honningblomst

Katjaro skriver:

Læs nu hvad jeg skriver....

DU siger at når jeg som udgangspunkt vil sige NEJ, men ikke kan udelukke at jeg på et tidspunkt står i en situation, hvor jeg helt ekstra ordinært ville sige ja, så burde jeg vælge Måske

Her er jeg uenig.
Jeg mener at et måske, indbærer at jeg med større sandsynlighed ville sige ja - og det mener jeg jo ikke der er, hvis jeg som udgangspunkt vil sige nej.

Og det er her jeg siger jeg mangler valgmuligheden:

Som udgangspunkt vil jeg sige nej - men kan ikke udelukke at jeg i et helt specielt tilfælde vil sige ja.

Hilsen Katja

Og her er mit første indlæg:

Hilsen Katja

Flueknepper....:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.