restaurent og baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Bondepigen

SpunkenJo skriver:

Jeg bliver hjemme hvis jeg har lyst, og spiser ude hvis det lyster.

Jeg kan bedre tollerere lidt højlydte glade gæster, end børn der suser rundt på restauranten råbende skrigende og skabende!!

Det er ligesom i flyet! Et voksent menneske kan måske have lange ben og bumpe ind i mit sæde et par gange, men et barn der er ikke er gjort "stueren" til restauatant, fly i det hele taget det offentlige rum pisser mig af!!

- sad bag en dreng der kedede sig så han Syns det var toppen at kaste sig frem og tilbage i sædet så jeg hverken ku ha kaffe eller mad til at stå på bordet!!! Og faren var LIGEGLAD, og blev fornærmet da jeg bad drengen sidde stille!!!

Sådanne situationer gider jeg ikke når jeg e ude at spise! Og nej, jeg kan ikke ligesågodt blive hjemme. Jeg vil da ha serveret min mad i restaurationen og have dengulde oplevelse!

Det er jo osse forældrenes ansvar at børn, som har en vis alder, ikke forstyrrer andre gæster, men nu snakkede du jo om et barn på 8 mdr....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

SpunkenJo

bondepigen skriver:

Det er jo osse forældrenes ansvar at børn, som har en vis alder, ikke forstyrrer andre gæster, men nu snakkede du jo om et barn på 8 mdr....

Blandt andet om et barn på 8 mdr, men for mit vedkommende, kan det være mindst ligesåforstyrrende når en 12 årig (som jo absolut burde kunne) sidder og opfører sig uterligt på en restaurant.

Det er jo desværre børnene man blir sure på, men i virkeligheden er det jo forældrene der ikke er deres opgave bevidst.
- Og det gider jeg ikke se på når jeg er ude at spise...... Det må DE holde hjemme.

Kan ikke se hvorfor jeg skal vælge at spise hjemme for at få en rolig hyggelig aften, når det i virkeligheden burde være forældrene til de børn der sku ta og gøre det?

Anmeld

13. marts 2011

henh01

Egentlig var debatten ikke om man kunne tillade sig at tage børn med (eller hvor uansvarlige forældre til Uopdragne børn er) men nærmere HVOR SPISER I HENNE MED EN BABY!!!

Anmeld

13. marts 2011

kamtok

henh01 skriver:

Hold da op der kom gang i debatten.

Kan SLET ikke sætte mig ind i at nogle ikke mener børn kan komme med på finere restaurenter. Jeg tager mine børn med til ALT der passer MIG og min familie.

Hvis der virkelig findes restaurenter hvor der ikke er børnestole, ville jeg patu vælge et andet sted at spise min mad, også selvom det var uden børn. Vil simpelthen ikke støtte op omkring steder hvor børn ikke er velkomne. Derimod er det forældrenes ansvar at sørge for at sine børn ikke forstyrre for meget. Er godt nok i chok over den holdning! MC D - jeg vil simpelthen ikek føle mig forpligtet til at spise discount fordi mine børn er med.

Nå, men alt i alt er problemet at man ikke nogen steder her hvor jeg bor kan have barnevognen med ind på restaurenterne. En lift har vi ikke, men en duni duo kan vel også gøre det

Apropo Bumbo stolen, så søger jeg med lys og lygte efter en NUUUUU, så hvis nogen ligger inde med en så sig gerne til

En duni duo er perfekt at have liggende ved siden af sig, og en bumbo er også en mulighed. Men det er en god idé at træne lidt med den inden I begiver jer ud at spise, for det er ikke alle børn der er glade for at sidde i den.. 

Jeg har en bumbo til salg under "Køb og Salg" til 300 kr. inkl. porto - hvis du er interesseret - limegrøn med playtray.

https://www.baby.dk/debat/92313pi1/diverse/saelges-limegroen-bumbostol-med-playtray.aspx

Og er forresten enig i at der skal være plads til alle - uanset om man går på Jensen's, Reef'n'Beef eller noget helt tredje. Jeg nægter at gå på Jensen's hvis jeg skal ud og spise, og hvis jeg vil have min søn med, så kommer han med! - Hvis det ikke passer de andre gæster, så synes jeg de skal finde et andet sted og spise, for vi betaler for vores mad ligesom dem og har ligeså meget ret til at være der! 

Anmeld

13. marts 2011

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg ville foreslå et sted hvor barnevogn eller bare liften kunne være med... slet ikke autostolen, den skal ikke bruges som opbevaring, kun til transport...

Jeps. Eller hvor baby uden problemer kan ligge i voksiposen. Jensen's kunne måske være en idé?

Anmeld

13. marts 2011

Bondepigen

henh01 skriver:

Egentlig var debatten ikke om man kunne tillade sig at tage børn med (eller hvor uansvarlige forældre til Uopdragne børn er) men nærmere HVOR SPISER I HENNE MED EN BABY!!!

Nååh ja, der er da osse rigtigt...sorry

Jeg spiser som du nok kan se, hvor jeg har lyst, bare der er plads...og jeg ikke synes det virker snobbet, så tør jeg godt tage min baby med, men nu gider jeg heller ikke spise på de helt dyre restauranter... Men altså, jeg synes du kan tage baby med hvor som helst du selv føler dig tilpas med det!

Anmeld

13. marts 2011

Enayia

henh01 skriver:

Hold da op der kom gang i debatten.

Kan SLET ikke sætte mig ind i at nogle ikke mener børn kan komme med på finere restaurenter. Jeg tager mine børn med til ALT der passer MIG og min familie.

Hvis der virkelig findes restaurenter hvor der ikke er børnestole, ville jeg patu vælge et andet sted at spise min mad, også selvom det var uden børn. Vil simpelthen ikke støtte op omkring steder hvor børn ikke er velkomne. Derimod er det forældrenes ansvar at sørge for at sine børn ikke forstyrre for meget. Er godt nok i chok over den holdning! MC D - jeg vil simpelthen ikek føle mig forpligtet til at spise discount fordi mine børn er med.

Nå, men alt i alt er problemet at man ikke nogen steder her hvor jeg bor kan have barnevognen med ind på restaurenterne. En lift har vi ikke, men en duni duo kan vel også gøre det

Apropo Bumbo stolen, så søger jeg med lys og lygte efter en NUUUUU, så hvis nogen ligger inde med en så sig gerne til

Det er jeg enig med dig i! Jeg vil dælme heller ikke have mine børn med på MC PAP! Kan ikke se problemet med man har sine børn med ude! Det synes jeg også der skal være plads til!

Anmeld

13. marts 2011

henh01

kamtok skriver:

En duni duo er perfekt at have liggende ved siden af sig, og en bumbo er også en mulighed. Men det er en god idé at træne lidt med den inden I begiver jer ud at spise, for det er ikke alle børn der er glade for at sidde i den.. 

Jeg har en bumbo til salg under "Køb og Salg" til 300 kr. inkl. porto - hvis du er interesseret - limegrøn med playtray.

https://www.baby.dk/debat/92313pi1/diverse/saelges-limegroen-bumbostol-med-playtray.aspx

Og er forresten enig i at der skal være plads til alle - uanset om man går på Jensen's, Reef'n'Beef eller noget helt tredje. Jeg nægter at gå på Jensen's hvis jeg skal ud og spise, og hvis jeg vil have min søn med, så kommer han med! - Hvis det ikke passer de andre gæster, så synes jeg de skal finde et andet sted og spise, for vi betaler for vores mad ligesom dem og har ligeså meget ret til at være der! 

Hej. Det kunne godt blive aktuelt. Er dog i gang med at købe en til blot 180 kr, afventer svar fra sælger. Er prisen 200 kr hvis man selv afhenter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.