henh01 skriver:
Hold da op der kom gang i debatten.
Kan SLET ikke sætte mig ind i at nogle ikke mener børn kan komme med på finere restaurenter. Jeg tager mine børn med til ALT der passer MIG og min familie.
Hvis der virkelig findes restaurenter hvor der ikke er børnestole, ville jeg patu vælge et andet sted at spise min mad, også selvom det var uden børn. Vil simpelthen ikke støtte op omkring steder hvor børn ikke er velkomne. Derimod er det forældrenes ansvar at sørge for at sine børn ikke forstyrre for meget. Er godt nok i chok over den holdning! MC D - jeg vil simpelthen ikek føle mig forpligtet til at spise discount fordi mine børn er med. 
Nå, men alt i alt er problemet at man ikke nogen steder her hvor jeg bor kan have barnevognen med ind på restaurenterne. En lift har vi ikke, men en duni duo kan vel også gøre det 
Apropo Bumbo stolen, så søger jeg med lys og lygte efter en NUUUUU, så hvis nogen ligger inde med en så sig gerne til 
En duni duo er perfekt at have liggende ved siden af sig, og en bumbo er også en mulighed. Men det er en god idé at træne lidt med den inden I begiver jer ud at spise, for det er ikke alle børn der er glade for at sidde i den..
Jeg har en bumbo til salg under "Køb og Salg" til 300 kr. inkl. porto - hvis du er interesseret - limegrøn med playtray.
https://www.baby.dk/debat/92313pi1/diverse/saelges-limegroen-bumbostol-med-playtray.aspx
Og er forresten enig i at der skal være plads til alle - uanset om man går på Jensen's, Reef'n'Beef eller noget helt tredje. Jeg nægter at gå på Jensen's hvis jeg skal ud og spise, og hvis jeg vil have min søn med, så kommer han med! - Hvis det ikke passer de andre gæster, så synes jeg de skal finde et andet sted og spise, for vi betaler for vores mad ligesom dem og har ligeså meget ret til at være der!

Anmeld