Nå ok, men jeg kunne nu stadig finde på at tage mit barn med hen hvor jeg har lyst og ikke kun på familierestauranter..
Hvis man skal være sikret en romantisk aften, er det nok det aller sikreste at blive hjemme. Jeg vil sige, jeg bliver mere irriteret på fulde mennesker der sidder og skabersig og siger hør mig hør mig... 
Jeg bliver hjemme hvis jeg har lyst, og spiser ude hvis det lyster.
Jeg kan bedre tollerere lidt højlydte glade gæster, end børn der suser rundt på restauranten råbende skrigende og skabende!!
Det er ligesom i flyet! Et voksent menneske kan måske have lange ben og bumpe ind i mit sæde et par gange, men et barn der er ikke er gjort "stueren" til restauatant, fly i det hele taget det offentlige rum pisser mig af!!
- sad bag en dreng der kedede sig så han Syns det var toppen at kaste sig frem og tilbage i sædet så jeg hverken ku ha kaffe eller mad til at stå på bordet!!! Og faren var LIGEGLAD, og blev fornærmet da jeg bad drengen sidde stille!!!
Sådanne situationer gider jeg ikke når jeg e ude at spise! Og nej, jeg kan ikke ligesågodt blive hjemme. Jeg vil da ha serveret min mad i restaurationen og have dengulde oplevelse!
Anmeld