restaurent og baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Bondepigen

SpunkenJo skriver:

Det er ikke sjældent jeg oplever at selvom man har bord efter 1900, ja så sidder der sgu stadig småbørnsfamilier og spiser med deres børn.

Og det er ikke på Bones, Jensens eller nogen anden familierestaurant jeg tænker på der, for netop på sådan en restaurant SKAL der være plads til børnene. Nu mener jeg helt almindelige restauranter.

Sidst jeg ar ude at spise, var jeg på Umami, og ja, der sad en mor og en far og deres 8 måneder gamle baby!!!! Hun var en yderst eksemplarisk baby, og lavede ikke det store væsen, men damn jeg var blevet tosset!!!! - hvis babyen havde overtaget støjniveauet på stedet.

Når jeg går ud og spiser på en go restuarant, og betaler 1000 pr. mand vil jeg ikke se småbørn eller andet kravl der ikke ved hvordan man opfører sig på et sådant sted!! Det er netop det Bones og Jensens er opfundet til.
- men der skal børnene tilgengæld også være velkomne.

Jeg undersøger gerne om stedet har børnestole, og holder mig fra de steder med børnestole når jeg skal ud atspise med manden, veninderne, kammeraterne i det hele taget voksne mennesker

Jeg var godt nok blevet arrig, hvis du kom og skældte ud på f.eks. mig, fordi mit barn græd. Skal der ikke være plads til alle på en offentlig restaurant...

Der kan såmænd også være støjende voksne, som har fået lige rigeligt indenbords, men de må måske heller ikke være der...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

SpunkenJo

oerbaek skriver:

Jeg tager gerne mine børn med ud og spiser, hvis de ikke kommer med lærer de da aldrig at begå sig i en resturant. Jeg mener der skal være plads til alle og ja jeg siger da også når vi skal bestille bord hvor mange børn vi har med og hvor gamle de er så der kan planlægges fra deres side...

Men kan ikke forstå at du ikke syns man må have sine børn med på resturant...

Til TS tag evt barnevognen med som der er flere der skriver, det har vi ofte gjort hvis resturanten har plads til det altså

Visse restauranter egner dig ikke til børn. Og det er de restauranter jeg mener man skal holde børnene hjemmefra. (fx dem som ingen børnestole har)

Og du har ret, de skal med for at lære det, og der skal efter min mening foregå på dertil indrettede restaurationer fx Jensens, Bones McDonalds osv.

Og så kan de komme med, når de kan sidde på en rigtig stol

Anmeld

12. marts 2011

SpunkenJo

bondepigen skriver:

Jeg var godt nok blevet arrig, hvis du kom og skældte ud på f.eks. mig, fordi mit barn græd. Skal der ikke være plads til alle på en offentlig restaurant...

Der kan såmænd også være støjende voksne, som har fået lige rigeligt indenbords, men de må måske heller ikke være der...?

På familierestauranter hører børn til. Og nej jeg tysser ikke på andres børn, men anmoder måske om et andet bord, eller finder måske endda et helt andet sted at spise

Anmeld

12. marts 2011

jacqueline84

Vi tager hen og spiser hvor vi har lyst til med den lille. Vi ser lige om der er plads til vi kan have hende liggende i liften på en stol ved siden af os. Men der er ingen der skal bestemme om jeg skal spise på Jensen, Bones eller Mcdonalds. Jeg vil have lov til når vi endelig går ud, og ikke føle mig forpligtet til at tage på kun familievenlige restauranter.  

Anmeld

12. marts 2011

henh01

Hold da op der kom gang i debatten.

Kan SLET ikke sætte mig ind i at nogle ikke mener børn kan komme med på finere restaurenter. Jeg tager mine børn med til ALT der passer MIG og min familie.

Hvis der virkelig findes restaurenter hvor der ikke er børnestole, ville jeg patu vælge et andet sted at spise min mad, også selvom det var uden børn. Vil simpelthen ikke støtte op omkring steder hvor børn ikke er velkomne. Derimod er det forældrenes ansvar at sørge for at sine børn ikke forstyrre for meget. Er godt nok i chok over den holdning! MC D - jeg vil simpelthen ikek føle mig forpligtet til at spise discount fordi mine børn er med.

Nå, men alt i alt er problemet at man ikke nogen steder her hvor jeg bor kan have barnevognen med ind på restaurenterne. En lift har vi ikke, men en duni duo kan vel også gøre det

Apropo Bumbo stolen, så søger jeg med lys og lygte efter en NUUUUU, så hvis nogen ligger inde med en så sig gerne til

Anmeld

12. marts 2011

LR85

SpunkenJo skriver:

Det er ikke sjældent jeg oplever at selvom man har bord efter 1900, ja så sidder der sgu stadig småbørnsfamilier og spiser med deres børn.

Og det er ikke på Bones, Jensens eller nogen anden familierestaurant jeg tænker på der, for netop på sådan en restaurant SKAL der være plads til børnene. Nu mener jeg helt almindelige restauranter.

Sidst jeg ar ude at spise, var jeg på Umami, og ja, der sad en mor og en far og deres 8 måneder gamle baby!!!! Hun var en yderst eksemplarisk baby, og lavede ikke det store væsen, men damn jeg var blevet tosset!!!! - hvis babyen havde overtaget støjniveauet på stedet.

Når jeg går ud og spiser på en go restuarant, og betaler 1000 pr. mand vil jeg ikke se småbørn eller andet kravl der ikke ved hvordan man opfører sig på et sådant sted!! Det er netop det Bones og Jensens er opfundet til.
- men der skal børnene tilgengæld også være velkomne.

Jeg undersøger gerne om stedet har børnestole, og holder mig fra de steder med børnestole når jeg skal ud atspise med manden, veninderne, kammeraterne i det hele taget voksne mennesker

så enig!

Anmeld

13. marts 2011

Bondepigen

SpunkenJo skriver:

På familierestauranter hører børn til. Og nej jeg tysser ikke på andres børn, men anmoder måske om et andet bord, eller finder måske endda et helt andet sted at spise

Nå ok, men jeg kunne nu stadig finde på at tage mit barn med hen hvor jeg har lyst og ikke kun på familierestauranter..

Hvis man skal være sikret en romantisk aften, er det nok det aller sikreste at blive hjemme. Jeg vil sige, jeg bliver mere irriteret på fulde mennesker der sidder og skabersig og siger hør mig hør mig...

Anmeld

13. marts 2011

SpunkenJo

Nå ok, men jeg kunne nu stadig finde på at tage mit barn med hen hvor jeg har lyst og ikke kun på familierestauranter..

Hvis man skal være sikret en romantisk aften, er det nok det aller sikreste at blive hjemme. Jeg vil sige, jeg bliver mere irriteret på fulde mennesker der sidder og skabersig og siger hør mig hør mig...

Jeg bliver hjemme hvis jeg har lyst, og spiser ude hvis det lyster.

Jeg kan bedre tollerere lidt højlydte glade gæster, end børn der suser rundt på restauranten råbende skrigende og skabende!!

Det er ligesom i flyet! Et voksent menneske kan måske have lange ben og bumpe ind i mit sæde et par gange, men et barn der er ikke er gjort "stueren" til restauatant, fly i det hele taget det offentlige rum pisser mig af!!

- sad bag en dreng der kedede sig så han Syns det var toppen at kaste sig frem og tilbage i sædet så jeg hverken ku ha kaffe eller mad til at stå på bordet!!! Og faren var LIGEGLAD, og blev fornærmet da jeg bad drengen sidde stille!!!

Sådanne situationer gider jeg ikke når jeg e ude at spise! Og nej, jeg kan ikke ligesågodt blive hjemme. Jeg vil da ha serveret min mad i restaurationen og have dengulde oplevelse!

Anmeld

13. marts 2011

LR85

bondepigen skriver:

og igen, bliver godt nok IKKE hjemme fordi der er nogen forældre der har mangel på hensyn overfor andre, som tager deres uopdragenen børn med ud og spiser de lidt finere steder, hvor det er klart a man som romantisk par gerne vil have lidt ro og fred omkring en god middag og sterinlys.

SÅ nej, dem der ikke kan finde ud af hvor børn ikke burde tages med hen (også for børnenes skyld) burde måske selv blive hjemme!!

Lidt hensyn til børnene og andre mennesker er vel naturligt?!?

Anmeld

13. marts 2011

Bondepigen

louiseandersen85 skriver:

og igen, bliver godt nok IKKE hjemme fordi der er nogen forældre der har mangel på hensyn overfor andre, som tager deres uopdragenen børn med ud og spiser de lidt finere steder, hvor det er klart a man som romantisk par gerne vil have lidt ro og fred omkring en god middag og sterinlys.

SÅ nej, dem der ikke kan finde ud af hvor børn ikke burde tages med hen (også for børnenes skyld) burde måske selv blive hjemme!!

Lidt hensyn til børnene og andre mennesker er vel naturligt?!?

Siger jo heller ikke du skal blive hjemme. Det var bare en konstatering, at hvis man vil sikres en romantisk aften er det nok sikrest at blive hjemme, da den jo kan ødelægges på mange måder. Tænker ikke på skrigende børn, men på fulde mennesker, dårlig mad, dårlig betjening, dumme kommentarer osv. Der kan da gå meget galt, så vil man være HELT sikker, må man hellere blive hjemme...

Det var sagt med et glimt i øjet, men det kan du jo selvfølgelig heller ikke se, når det er på skrift...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.