restaurent og baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.029 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

henh01

Hej

Hvor spiser I henne når I spiser ude sammen med jeres baby der endnu ikke kan sidde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

afrobabies

henh01 skriver:

Hej

Hvor spiser I henne når I spiser ude sammen med jeres baby der endnu ikke kan sidde?

Det burde der vel ikke være de store grænser for... Tag et sted hen, hvor man kan have barnevognen til at stå, eller have barnet i autostolen....

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jeg ville foreslå et sted hvor barnevogn eller bare liften kunne være med... slet ikke autostolen, den skal ikke bruges som opbevaring, kun til transport...

Anmeld

12. marts 2011

SpunkenJo

Du kan jo nuppe en bumbostol med

Og ellers kan man købe sådan nogle "poser" man spænder på stolene. Tror godt man kan sidde i sådan en selvom man ikke selv kan sidde 100 % endnu.

Og ellers sover baby vel bare i sin barnevogn

Når det så er sagt, syns jeg på ingen måde at baby og restaurant hører sammen. Det er som med bryllupper og babyer/små børn.

Jeg gider fx slet ikke gå på restaurant med min mand for at finde ud af jeg skal sidde lige ved siden af nogen som har taget deres (larmende) unger med!!!

Men det er jo så bare min mening

Anmeld

12. marts 2011

SpunkenJo

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg ville foreslå et sted hvor barnevogn eller bare liften kunne være med... slet ikke autostolen, den skal ikke bruges som opbevaring, kun til transport...

Helt enig!!

En autostol er til transport, og intet andet

Anmeld

12. marts 2011

Lone Jakobsen

SpunkenJo skriver:

Du kan jo nuppe en bumbostol med

Og ellers kan man købe sådan nogle "poser" man spænder på stolene. Tror godt man kan sidde i sådan en selvom man ikke selv kan sidde 100 % endnu.

Og ellers sover baby vel bare i sin barnevogn

Når det så er sagt, syns jeg på ingen måde at baby og restaurant hører sammen. Det er som med bryllupper og babyer/små børn.

Jeg gider fx slet ikke gå på restaurant med min mand for at finde ud af jeg skal sidde lige ved siden af nogen som har taget deres (larmende) unger med!!!

Men det er jo så bare min mening

hvis vi er ude at spise en middag uden børn, så vælger vi gerne et senere tidspunkt end hvis vi har børn med. fx. kl 19-19,30. så er de fleste børnefamilier færdige med at spise.

til gengæld tager jeg gerne børnene med på resturant, og er de for små til at sidde selv, så vælger jeg en hvor der er god plads til barnevogn eller lift (spørg til det når du bestiller bord)

vi vælger ofte børnevenlige resturanter som jensens eller bones. vi bestiller bord tidligt (17-17,30) fortæller resturanten hvor mange børn vi har og hvor gammel den yngste er... så har de mulighed for at planlægge det bedst muligt.

Anmeld

12. marts 2011

SpunkenJo

nutche skriver:

hvis vi er ude at spise en middag uden børn, så vælger vi gerne et senere tidspunkt end hvis vi har børn med. fx. kl 19-19,30. så er de fleste børnefamilier færdige med at spise.

til gengæld tager jeg gerne børnene med på resturant, og er de for små til at sidde selv, så vælger jeg en hvor der er god plads til barnevogn eller lift (spørg til det når du bestiller bord)

vi vælger ofte børnevenlige resturanter som jensens eller bones. vi bestiller bord tidligt (17-17,30) fortæller resturanten hvor mange børn vi har og hvor gammel den yngste er... så har de mulighed for at planlægge det bedst muligt.

Det er ikke sjældent jeg oplever at selvom man har bord efter 1900, ja så sidder der sgu stadig småbørnsfamilier og spiser med deres børn.

Og det er ikke på Bones, Jensens eller nogen anden familierestaurant jeg tænker på der, for netop på sådan en restaurant SKAL der være plads til børnene. Nu mener jeg helt almindelige restauranter.

Sidst jeg ar ude at spise, var jeg på Umami, og ja, der sad en mor og en far og deres 8 måneder gamle baby!!!! Hun var en yderst eksemplarisk baby, og lavede ikke det store væsen, men damn jeg var blevet tosset!!!! - hvis babyen havde overtaget støjniveauet på stedet.

Når jeg går ud og spiser på en go restuarant, og betaler 1000 pr. mand vil jeg ikke se småbørn eller andet kravl der ikke ved hvordan man opfører sig på et sådant sted!! Det er netop det Bones og Jensens er opfundet til.
- men der skal børnene tilgengæld også være velkomne.

Jeg undersøger gerne om stedet har børnestole, og holder mig fra de steder med børnestole når jeg skal ud atspise med manden, veninderne, kammeraterne i det hele taget voksne mennesker

Anmeld

12. marts 2011

Lone Jakobsen

SpunkenJo skriver:

Det er ikke sjældent jeg oplever at selvom man har bord efter 1900, ja så sidder der sgu stadig småbørnsfamilier og spiser med deres børn.

Og det er ikke på Bones, Jensens eller nogen anden familierestaurant jeg tænker på der, for netop på sådan en restaurant SKAL der være plads til børnene. Nu mener jeg helt almindelige restauranter.

Sidst jeg ar ude at spise, var jeg på Umami, og ja, der sad en mor og en far og deres 8 måneder gamle baby!!!! Hun var en yderst eksemplarisk baby, og lavede ikke det store væsen, men damn jeg var blevet tosset!!!! - hvis babyen havde overtaget støjniveauet på stedet.

Når jeg går ud og spiser på en go restuarant, og betaler 1000 pr. mand vil jeg ikke se småbørn eller andet kravl der ikke ved hvordan man opfører sig på et sådant sted!! Det er netop det Bones og Jensens er opfundet til.

Jeg undersøger gerne om stedet har børnestole, og holder mig fra de steder med børnestole når jeg skal ud atspise med manden, veninderne, kammeraterne i det hele taget voksne mennesker

sådan har jeg det slet ikke.

som sagt bestiller jeg gerne bord lidt senere end jeg normalt ville gøre...men det ville ikke genere mig hvis der var børn i nærheden. for mig handler det mest om at jeg selv bliver så interesseret i de børn der er på resturanten... at jeg ikke helt opnår den romantiske stemning som var planen med besøget

Anmeld

12. marts 2011

Kildebakken

henh01 skriver:

Hej

Når vi har været ude og spise med den lille, sidder han enten på skødet eller sover i sin lift ved vores side. Han er også et meget roligt barn, som sjældent brokker sig. Det kan sagtens lade sig gøre, men er lidt anstrengende. Derfor ville jeg nok heller ikke vælge en gourmet restaurant, det ville være spild af penge og lidt ubehageligt at forstyrre nabobordet, men en hyggelig italiensk restaurant måske. Ville dog aldrig selv blive irriteret over børn på en restaurant, kun på forældrene, hvis de ikke håndterer situationen, i forhold til hvad der er bedst for barnet. 

Anmeld

12. marts 2011

oerbaek

SpunkenJo skriver:

Jeg tager gerne mine børn med ud og spiser, hvis de ikke kommer med lærer de da aldrig at begå sig i en resturant. Jeg mener der skal være plads til alle og ja jeg siger da også når vi skal bestille bord hvor mange børn vi har med og hvor gamle de er så der kan planlægges fra deres side...

Men kan ikke forstå at du ikke syns man må have sine børn med på resturant...

Til TS tag evt barnevognen med som der er flere der skriver, det har vi ofte gjort hvis resturanten har plads til det altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.