tattoveringer og gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Heidi-ra skriver:

Læser ikke lig alle indlæggende men jeg har fået at vide af min tatovør det IKKE skader for hvordan det skulle kunne gøre det?

Det jo ikke noget som går i blodet... Men har dog ikk selv valgt få det gjort før jeg føder

du må ikke hænge mig op på det.. Men det undre mig lidt hvis ikke det går i blodet eftersom det nålestik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Zafir

Dengang vi mistede Spunken, spurgte lægen, hvor længe siden jeg var blevettatoveret, fordi det scanningen viste også kunne være en skade efter tatoverering. Han sagde at han ikke anbefaldede at lade sigtatovere, før man ikke planlægger graviditet. For at mindske risikoen. Dog var spunken jo en kromosom fejl, men alligevel.. Lad være...

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Dengang vi mistede Spunken, spurgte lægen, hvor længe siden jeg var blevettatoveret, fordi det scanningen viste også kunne være en skade efter tatoverering. Han sagde at han ikke anbefaldede at lade sigtatovere, før man ikke planlægger graviditet. For at mindske risikoen. Dog var spunken jo en kromosom fejl, men alligevel.. Lad være...

okey skræmmende. Jamen stadigvæk, så har jeg ikke i sinde lyst til at tage chancen, hvilket også er givet udtryk for i teksten.

men tak for svaret

Anmeld

11. marts 2011

Zafir

Anonym skriver:

okey skræmmende. Jamen stadigvæk, så har jeg ikke i sinde lyst til at tage chancen, hvilket også er givet udtryk for i teksten.

men tak for svaret

Det var mere generelt, om der skulle være tvivl. Klart er det altid et valg, som den enkelte skal tage. Det er bare en god ting at være informeret inden. Man tager et valg. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.