tattoveringer og gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
23 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Anonym trådstarter

- må man blive tattoveret når man er gravid?
sidder Lige og diskotere det med en veninde.

- jeg er nemlig gravid og vil vildt gerne ha tattoveres barnets navn på håndledet. Men hun mener det ikke skader,hvor jeg mener jeg har hørt det modsatte !

hilsen den gravide som forholder sig til det bestemt ikke er sundt, og venter til barnet er født. Men hvad er jeres meninger til det????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

MorTilMalene

jeg fik afvide af en tattovør at jeg skulle vente til jeg var færdig med at amme for at barnet ikke skulle få nogle giftige stoffer....

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

MorTilMalene skriver:

jeg fik afvide af en tattovør at jeg skulle vente til jeg var færdig med at amme for at barnet ikke skulle få nogle giftige stoffer....

nej, det undre mig ikke. Men tak for svaret!

Anmeld

11. marts 2011

Dinna88

Det kan vist både give allergi og udsætte barnet for stoffer der ikke er positive at blive udsat for.

Det er jo også så kort tid, at du vel sagtens kan vente Jeg kender ingen tatovører der vil tatovere en gravid kvinde.

Anmeld

11. marts 2011

Hailiesmom11

Anonym skriver:

- jeg er nemlig gravid og vil vildt gerne ha tattoveres barnets navn på håndledet. Men hun mener det ikke skader,hvor jeg mener jeg har hørt det modsatte !

hilsen den gravide som forholder sig til det bestemt ikke er sundt, og venter til barnet er født. Men hvad er jeres meninger til det????

Jeg har også hørt at pga hormonerne i kroppen kan det skabe nogle rigtig grimme tattoveringer.

Anmeld

11. marts 2011

elluL

Jeg har faktisk en bekendt, der fik en lavet da hun var gravid. Og den blev bare IKKE pæn. Den flød nærmest sådan ud.. Det var virkelig ikke pænt! Jeg ville helt sikkert vente til du har født og er færdig med at amme

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Det kan vist både give allergi og udsætte barnet for stoffer der ikke er positive at blive udsat for.

Det er jo også så kort tid, at du vel sagtens kan vente Jeg kender ingen tatovører der vil tatovere en gravid kvinde.

nej det kan jeg så ikke udtale mig om, da jeg ikke på noget tidspunkt har studeret det. Og heller ikke kunne finde på det, da det er det rene gift der løber ud i blodet.

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Lulle. skriver:

Jeg har faktisk en bekendt, der fik en lavet da hun var gravid. Og den blev bare IKKE pæn. Den flød nærmest sådan ud.. Det var virkelig ikke pænt! Jeg ville helt sikkert vente til du har født og er færdig med at amme

puha, det lyder da ret ulækkert!har bestemt heller ikke tænkt mig at få lavet en nu. Det går jo direkte ind i blodet.

Anmeld

11. marts 2011

Chellen

Anonym skriver:

Ved ikke om det er tilladt eller ej.. men synes helt ærligt at uanset hvad er det en dårlig ide..
Og hvorfor ikke bare vente ??

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Wulffi89 skriver:

Jeg har også hørt at pga hormonerne i kroppen kan det skabe nogle rigtig grimme tattoveringer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.