tattoveringer og gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

elluL

Anonym skriver:

puha, det lyder da ret ulækkert!har bestemt heller ikke tænkt mig at få lavet en nu. Det går jo direkte ind i blodet.

Det var det også. Hun fortrød også efterfølgende. Ved sgu heller ikke hvordan hun kunne finde på det. For nøjagtigt, det flyder jo direkte ind i blodet. Har selv en med min søns navn, og den fik jeg lavet da han var omkring 5 måneder. Men jeg ammede også kun de første 2 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Anonym trådstarter

ChelleGirl skriver:

Ved ikke om det er tilladt eller ej.. men synes helt ærligt at uanset hvad er det en dårlig ide..
Og hvorfor ikke bare vente ??

hvis du ikke har bemærket det? står der i teksten at jeg bestemt venter til barnet er født.

Anmeld

11. marts 2011

Dinna88

Anonym skriver:

nej det kan jeg så ikke udtale mig om, da jeg ikke på noget tidspunkt har studeret det. Og heller ikke kunne finde på det, da det er det rene gift der løber ud i blodet.

Jaa, men så alligevel ikke. Jeg ringede lige til en jeg kender der har mere styr på det end mig. Han siger at det ikke har meget med allergi at gøre, fordi blækket er beregnet til at blive "sprøjtet" ind i huden. Så chancen for allergi skulle være meget lille. (EU har strikse regler!)

Hmf. forvirrende

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jaa, men så alligevel ikke. Jeg ringede lige til en jeg kender der har mere styr på det end mig. Han siger at det ikke har meget med allergi at gøre, fordi blækket er beregnet til at blive "sprøjtet" ind i huden. Så chancen for allergi skulle være meget lille. (EU har strikse regler!)

Hmf. forvirrende

okey, tak for oplysningen .. men jeg venter stadig til barnet er født og til armningen er ovre.

Anmeld

11. marts 2011

Chellen

Anonym skriver:

hvis du ikke har bemærket det? står der i teksten at jeg bestemt venter til barnet er født.

Okay

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Lulle. skriver:

Det var det også. Hun fortrød også efterfølgende. Ved sgu heller ikke hvordan hun kunne finde på det. For nøjagtigt, det flyder jo direkte ind i blodet. Har selv en med min søns navn, og den fik jeg lavet da han var omkring 5 måneder. Men jeg ammede også kun de første 2 måneder.

forstår jeg heller ikke

Anmeld

11. marts 2011

Dinna88

Anonym skriver:

okey, tak for oplysningen .. men jeg venter stadig til barnet er født og til armningen er ovre.

God idé, det er også det rette at gøre. Unødvendige risici er dumme 

Anmeld

11. marts 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

God idé, det er også det rette at gøre. Unødvendige risici er dumme 

Anmeld

11. marts 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

- må man blive tattoveret når man er gravid?
sidder Lige og diskotere det med en veninde.

- jeg er nemlig gravid og vil vildt gerne ha tattoveres barnets navn på håndledet. Men hun mener det ikke skader,hvor jeg mener jeg har hørt det modsatte !

hilsen den gravide som forholder sig til det bestemt ikke er sundt, og venter til barnet er født. Men hvad er jeres meninger til det????

Læser ikke lig alle indlæggende men jeg har fået at vide af min tatovør det IKKE skader for hvordan det skulle kunne gøre det?

Det jo ikke noget som går i blodet... Men har dog ikk selv valgt få det gjort før jeg føder

Anmeld

11. marts 2011

Dinna88

Heidi-ra skriver:

Læser ikke lig alle indlæggende men jeg har fået at vide af min tatovør det IKKE skader for hvordan det skulle kunne gøre det?

Det jo ikke noget som går i blodet... Men har dog ikk selv valgt få det gjort før jeg føder

Jeg vil gerne påpege at man aldrig nogensinde kan regne med at tatovøren bruger godkendt blæk, da det andet er langt billigere, så selvom det ikke går i blodet, så kan det stadig give allergi. Shampoo med parfume går jo  heller ikke blodet, men kan give allergi Så det kan godt have sine følger, at gøre det.

Men nej, du har helt ret i at det ikke går i blodet, som mange tror.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.