Vil i ikke nok hjælpe mig .. Vil så gerne lære det !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.833 visninger
52 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

morethanperfect

Hej De damer

Nu vil jeg altså prøve og lave en flot og lækker kage ! Er der nogle af jer der gider forklare mig hvordan man gør , og hvad de forskellige ting er ?? Jeg er helt blank men vil såå gerne !

Det må gerne være en opskrift på en nem kage hvis i har én  

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

nickimor

Hej

Jeg har en på lagkage.

Du skal købe lagkagebunde, fløde og rutebiler(de er firkantet og brune)

Pisk fløden og smuldre rutebilerne deri

Kom det imellem lagkagebundene

Det smager helt fantastisk.

Håber det kan hjælpe dig

Anmeld

11. marts 2011

morethanperfect

nickimor skriver:

Hej

Jeg har en på lagkage.

Du skal købe lagkagebunde, fløde og rutebiler(de er firkantet og brune)

Pisk fløden og smuldre rutebilerne deri

Kom det imellem lagkagebundene

Det smager helt fantastisk.

Håber det kan hjælpe dig

Kan godt lave lagkager .. Tænkte nu mere på dem med marcipan udenom ? Eller kan man det med lagkager ?

Anmeld

11. marts 2011

Zafir

Det kan du med alle kager. Hvis du skal dække den med fondant, skal du bare dække dem med fx smør creme først...

Anmeld

11. marts 2011

Dinna88

Jeg vil også vildt gerne prøve det!  

"Det kan da ikke være så svært" - gad vide om jeg kommer til at sluge den igen  Men hm, kan du ikke læse dig frem til det? Inde i kagetråden har jeg læst en hel del, og det har jeg bare suget til mig, så nu tror jeg snart bare at det  handler om at gå i gang. Jeg ved dog ikke lige om jeg tør 

Anmeld

11. marts 2011

Manakauapo

Dinna88 skriver:

"Det kan da ikke være så svært" - gad vide om jeg kommer til at sluge den igen  Men hm, kan du ikke læse dig frem til det? Inde i kagetråden har jeg læst en hel del, og det har jeg bare suget til mig, så nu tror jeg snart bare at det  handler om at gå i gang. Jeg ved dog ikke lige om jeg tør 

Spring ud i det! Det er hvad jeg gjorde i tidernes morgen! Orrrk det lød jo slet ikke gammelt

Anmeld

11. marts 2011

Dinna88

Valkyrien skriver:

Spring ud i det! Det er hvad jeg gjorde i tidernes morgen! Orrrk det lød jo slet ikke gammelt

Haha, What's up, grandmaaa'

Det tror jeg også jeg gør, men er det egentlig ikke møg dyrt?! 

Anmeld

11. marts 2011

tinasmor

morethanperfect skriver:

Kan godt lave lagkager .. Tænkte nu mere på dem med marcipan udenom ? Eller kan man det med lagkager ?

Jeg tror ikke lige det er sådan at beskrive hurtigt. hvis jeg var dig ville jeg google det og kigge på Youtube, der er massere af gratis tutorials.

Jeg synes også jeg en gang så en tråd hvor folk havde langt deres bedste link ud mht de flotte kager, måske du kan finde den,

Anmeld

11. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Uhh jeg må prøve .. Jeg har kigget lidt men der er mange ord jeg slet ik forstår

Anmeld

11. marts 2011

ZamanogDania

Prøv tjek den her side. Den beskriver meget godt synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.