lige et uden brok... ha ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

ja helt vildt.... det er med at gøre det mens vi kan:0)

jaaaa, der er ikk noget bedre end at være hjemme hos mor og farmand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

man kan også få dem i frisk format.... lidt mere delikat... ha ha velbekomme:0)

købte frisk kylling, det blev rigtig lækkert! og pigerne guffede det bare i sig - "mere kulle", blev bille ved med at sige 

Anmeld

11. marts 2011

Klitgaard

Ønsker dig en fantastisk weekend

Anmeld

11. marts 2011

Barbamama

Årh det lyder da hyggeligt! Ja det må være hårdt at han skal arbejde så meget. Men jeg synes det lyder til at du tager det med oprejst pande.

Mht opskrifter så (ved ikke lige hvor sund den er, men) prøv at købe en eller to pakker orientalsk risret og så nogle røde peberfrugter. Så laver du de der Knorr-pakker først, putter det op i peberfrugterne og så ind i ovnen med lidt revet ost på. Salat til. Det er et hit herhjemme. Du kan jo også lave din egen form for risret som nok er sundere end de der Knorr-pakker.

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

købte frisk kylling, det blev rigtig lækkert! og pigerne guffede det bare i sig - "mere kulle", blev bille ved med at sige 

Kulle er godt! Jeg elsker den "ret"

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Årh det lyder da hyggeligt! Ja det må være hårdt at han skal arbejde så meget. Men jeg synes det lyder til at du tager det med oprejst pande.

Mht opskrifter så (ved ikke lige hvor sund den er, men) prøv at købe en eller to pakker orientalsk risret og så nogle røde peberfrugter. Så laver du de der Knorr-pakker først, putter det op i peberfrugterne og så ind i ovnen med lidt revet ost på. Salat til. Det er et hit herhjemme. Du kan jo også lave din egen form for risret som nok er sundere end de der Knorr-pakker.

God ide... :0) må afprøves

Anmeld

11. marts 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

God ide... :0) må afprøves

Frikadellefars med masser af grønt er også mega godt i peberfrugter!

I får en travl weekend, men jeg håber den bliver GOD! Og så håber jeg du og Nikoline får en god tur over til forældrene!

Anmeld

11. marts 2011

oo

en eller anden dag - når jeg ikke er menstruerende og tosset i skralden og træt og halvgal - så laver jeg dig lige en lille opskriftbog

og på forhånd tillykke med Martin!  og god tur til djævleøen

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Klitgaard skriver:

Ønsker dig en fantastisk weekend

tak i lige måde

Anmeld

12. marts 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Frikadellefars med masser af grønt er også mega godt i peberfrugter!

I får en travl weekend, men jeg håber den bliver GOD! Og så håber jeg du og Nikoline får en god tur over til forældrene!

det lyder også lækkert... men mon Nikoline synes om det... jeg ved det ikke, synes hun er ret skeptisk overfor ny mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.