lige et uden brok... ha ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Jules

Øv at Martin ikke har tid til at fejre hans fødselsdag... Men det må i gøre en anden dag så

Det bliver da en hyggelig weekend :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

det er virkelig rigtigt, at der ryger mere ned når man serverer maden hver for sig. jeg anede fx ikke at pigerne kunne lide ris - jeg laver meget risotto og de vil aldrig have det - men så forleden lavede jeg noget kød og noget sovs og noget ris og lagde det hver for sig på tallerkenen. og de spiste det med den største selvfølgelighed 

tror dengang jeg lavede pitabrød var det med bla. kødsovs, og det gik virkelig ikke! men nu vil jeg prøve din model 

altså hvis vi får kødsovs spiser Nikoline det hvis jeg mader hende... ellers dypper hun skruerne i sovsen og spiser cocktailpølserne (de er et KÆMPE hit)

vi får ofte kylling med rygben i ovnen og så ris og grønt til...

jeg piller kyllingen til hende og det kan hun altså spise i store mængder og så ris

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Jules skriver:

Øv at Martin ikke har tid til at fejre hans fødselsdag... Men det må i gøre en anden dag så

Det bliver da en hyggelig weekend

han er okay med det, det betyder ikke det store for ham tror jeg... men ja, vi skal da fejre det lidt på søndage:0)

Anmeld

11. marts 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

altså hvis vi får kødsovs spiser Nikoline det hvis jeg mader hende... ellers dypper hun skruerne i sovsen og spiser cocktailpølserne (de er et KÆMPE hit)

vi får ofte kylling med rygben i ovnen og så ris og grønt til...

jeg piller kyllingen til hende og det kan hun altså spise i store mængder og så ris

du mener en hel kylling i ovnen?

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

du mener en hel kylling i ovnen?

nej de der poser med frosne kyllinge lår og overlår med rygben... de er billige og smager godt nok:0)

Anmeld

11. marts 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

nej de der poser med frosne kyllinge lår og overlår med rygben... de er billige og smager godt nok:0)

nå! det vil jeg da prøve i aften. er lige på vej i brugsen. tak for tippet 

Anmeld

11. marts 2011

Jules

Ni-ko-li-ne skriver:

han er okay med det, det betyder ikke det store for ham tror jeg... men ja, vi skal da fejre det lidt på søndage:0)

Neeej gassen er gået af ballon med det fødselsdags noget... Sørgeligt nok :( Men sådan er det vel at blive voksen ??? Eller... Hehe 

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

nå! det vil jeg da prøve i aften. er lige på vej i brugsen. tak for tippet 

man kan også få dem i frisk format.... lidt mere delikat... ha ha velbekomme:0)

Anmeld

11. marts 2011

sarahb

Hvor lyder det skønt i skal ned til mormor og morfar i en hel uge.. Det er da bare SÅ lækkert...

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Hvor lyder det skønt i skal ned til mormor og morfar i en hel uge.. Det er da bare SÅ lækkert...

ja helt vildt.... det er med at gøre det mens vi kan:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.