lige et uden brok... ha ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.594 visninger
30 svar
0 synes godt om
11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

vi prøver lige med et indlæg fra mig uden brok!

på torsdag har Martin fødselsdag! HURRA... men han skal jo arbejde og det bliver en lang dag, så han er alligevel ikke hjemme... øv bøv...

og netop fordi han har så mange lange dage, så tager jeg og Nikoline en tur til Falster på mandag... vi bliver der helt til søndag hvor vi skal til min nieces dåb i Allerød (jeg skal stå fadder ligesom jeg gjorde det for min Nevø) der kommer Martin med og så kører vi hjem sammen:0)

jeg trænger virkelig også til det, savner faktisk min familie og Nikoline taler meget om mormor og morfar... Så hun savner dem vidst også... og så lægger hun ikke så meget mærke til at far arbejder længe...

idag kommer Martins bedste kammerat fra KBH, og bliver her hele weekenden... imorgen skal Martin arbejde lidt og kammeraten skal besøge sin moster her i Odense... Så Martin tager Nikoline med over til hendes bedsteforældre og så bliver hun der til søndag...

og søndag kommer bedsterne så her og spiser brunch, i anledning af Martins fødselsdag... så der sker lidt denne weekend... det godt nok...

i må fortsat meget gerne komme med forslag til sunde og billige retter... igår fik vi pitabrød... som for en gang skyld var en succes hos Nikoline... i kræft af farmands alnge arb. dage spiser vi meget aftensmad selv hendeog jeg...

god weekend piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

på torsdag har Martin fødselsdag! HURRA... men han skal jo arbejde og det bliver en lang dag, så han er alligevel ikke hjemme... øv bøv...

og netop fordi han har så mange lange dage, så tager jeg og Nikoline en tur til Falster på mandag... vi bliver der helt til søndag hvor vi skal til min nieces dåb i Allerød (jeg skal stå fadder ligesom jeg gjorde det for min Nevø) der kommer Martin med og så kører vi hjem sammen:0)

jeg trænger virkelig også til det, savner faktisk min familie og Nikoline taler meget om mormor og morfar... Så hun savner dem vidst også... og så lægger hun ikke så meget mærke til at far arbejder længe...

idag kommer Martins bedste kammerat fra KBH, og bliver her hele weekenden... imorgen skal Martin arbejde lidt og kammeraten skal besøge sin moster her i Odense... Så Martin tager Nikoline med over til hendes bedsteforældre og så bliver hun der til søndag...

og søndag kommer bedsterne så her og spiser brunch, i anledning af Martins fødselsdag... så der sker lidt denne weekend... det godt nok...

i må fortsat meget gerne komme med forslag til sunde og billige retter... igår fik vi pitabrød... som for en gang skyld var en succes hos Nikoline... i kræft af farmands alnge arb. dage spiser vi meget aftensmad selv hendeog jeg...

god weekend piger!

ihh altså en weekend hva?? men lyder da hyggeligt

hvis du får tid når i er i allerød kigger du bare forbi, det er 20 min fra mig

Anmeld

11. marts 2011

Klumpe-dumpe

Det lyder da til at blive en god weekend og uge.

Malucca taler også rigtig meget om mormor og især morfar, så heldigvis for hende, så skal vi derop her i weekenden, sammen med kusinerne, og fejer morfars fødselsdag.

Rigtig god weekend til dig.

Anmeld

11. marts 2011

TbCp

Det bliver da total hygge

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

CVVE skriver:

ihh altså en weekend hva?? men lyder da hyggeligt

hvis du får tid når i er i allerød kigger du bare forbi, det er 20 min fra mig

ha ha... ja, det kunne være hyggeligt, men jeg tror kun vi er i Allerød om søndagen til dåben og kører hjem bagefter:0)

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Det lyder da til at blive en god weekend og uge.

Malucca taler også rigtig meget om mormor og især morfar, så heldigvis for hende, så skal vi derop her i weekenden, sammen med kusinerne, og fejer morfars fødselsdag.

Rigtig god weekend til dig.

jeg tror bestemt det bliver en god weekend:0)

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Det bliver da total hygge

ja forhåbentlig:0) hi hi

Anmeld

11. marts 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

god weekend piger!

har kun serveret pitabrød for pigerne en enkelt gang og det var kaos. men jeg ved de får det i vuggeren, så måske jeg skulle prøve det igen! hvad fik i i jeres i går?

god tur til falster 

Anmeld

11. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

har kun serveret pitabrød for pigerne en enkelt gang og det var kaos. men jeg ved de får det i vuggeren, så måske jeg skulle prøve det igen! hvad fik i i jeres i går?

god tur til falster 

jamen egentlig spiser Nikoline tingene hver for sig...

der var:

majs

ærter

agurk i stykker og stave

rød peber i stave

reven gulerod

hjertesalat is trimler

tun

ristede cocktailpølser

grov pita

og Nikoline gider helst ikke at jeg putter noget i hendes brød... men hun spiste majs, agurk, lidt rød peber, en masse cocktail pølser og ½ pita brød ved siden af...

majsene hjalp jeg lidt med:0)

Anmeld

11. marts 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

jamen egentlig spiser Nikoline tingene hver for sig...

der var:

majs

ærter

agurk i stykker og stave

rød peber i stave

reven gulerod

hjertesalat is trimler

tun

ristede cocktailpølser

grov pita

og Nikoline gider helst ikke at jeg putter noget i hendes brød... men hun spiste majs, agurk, lidt rød peber, en masse cocktail pølser og ½ pita brød ved siden af...

majsene hjalp jeg lidt med:0)

det er virkelig rigtigt, at der ryger mere ned når man serverer maden hver for sig. jeg anede fx ikke at pigerne kunne lide ris - jeg laver meget risotto og de vil aldrig have det - men så forleden lavede jeg noget kød og noget sovs og noget ris og lagde det hver for sig på tallerkenen. og de spiste det med den største selvfølgelighed 

tror dengang jeg lavede pitabrød var det med bla. kødsovs, og det gik virkelig ikke! men nu vil jeg prøve din model 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.