vi prøver lige med et indlæg fra mig uden brok!
på torsdag har Martin fødselsdag! HURRA... men han skal jo arbejde og det bliver en lang dag, så han er alligevel ikke hjemme... øv bøv...
og netop fordi han har så mange lange dage, så tager jeg og Nikoline en tur til Falster på mandag... vi bliver der helt til søndag hvor vi skal til min nieces dåb i Allerød (jeg skal stå fadder ligesom jeg gjorde det for min Nevø) der kommer Martin med og så kører vi hjem sammen:0)
jeg trænger virkelig også til det, savner faktisk min familie og Nikoline taler meget om mormor og morfar... Så hun savner dem vidst også... og så lægger hun ikke så meget mærke til at far arbejder længe...
idag kommer Martins bedste kammerat fra KBH, og bliver her hele weekenden... imorgen skal Martin arbejde lidt og kammeraten skal besøge sin moster her i Odense... Så Martin tager Nikoline med over til hendes bedsteforældre og så bliver hun der til søndag...
og søndag kommer bedsterne så her og spiser brunch, i anledning af Martins fødselsdag... så der sker lidt denne weekend... det godt nok...
i må fortsat meget gerne komme med forslag til sunde og billige retter... igår fik vi pitabrød... som for en gang skyld var en succes hos Nikoline... i kræft af farmands alnge arb. dage spiser vi meget aftensmad selv hendeog jeg...
god weekend piger!
Anmeld