michella80 skriver:
Her i denne uge har Carla været i gæste-gæste-pleje. Carlas dagplejmor er jo langtids-sygemeldt med stress og hendes gæstepleje har fri i denne uge så Carla skulle af sted til en tredje. Det har været lidt hårdt for hende. Hun sover dårligt om natten og hun er mere pylret i dagtimerne. Jeg glæder mig bare vildt meget til at hun skal tilbage til gæsteplejen. Der har hun det bare så godt! Så en dag mere i gæste-gæste-pleje. He he...
Casper og jeg har bare haft så mange ting at se til hver især de sidste par uger, så her på søndag har jeg sagt til ham at han skal holde dagen fri og så vil jeg tage ham og Carla med ind til byen og spise brunch. Det glæder jeg mig helt vildt til!!! Vi har sgu brug for lidt kvalitid sammen.
Mht til mig og alle de grimme tanker jeg gik rundt med omkring døden, så hjalp det at snakke med min veninde. Det var virkelig som om der blev prikket hul på en grim byld hvor al betændelsen bare væltede ud. Jeg tror bare jeg havde brug for at få sat ord på det hele og få at vide at det var helt normalt. Efter jeg havde snakket med hende er det gået op for mig at jeg slet ikke har tænkt nogle af de grimme tanker som jeg gik med. Det er så befriende!!!! Og jeg kan mærke at det at solen kommer frem giver mig SÅ meget energi og glæde!!! Hvad det dog ikke kan gøre ved en af gode ting!!! Happy happy. Så nu skal foråret bare komme skal det, så vi kan sole os og få mere og mere energi!
Kram til jer alle
Uhhh hvor er det bare godt det går bedre, det er i hvert fald velfortjent søde!
Øv med dagplejen, hvorfor har i ikke haft en fast gæstepleje??
Ja solen kan redde mange ting så nu må det godt blive sommer!! 
Anmeld