Lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Her i denne uge har Carla været i gæste-gæste-pleje. Carlas dagplejmor er jo langtids-sygemeldt med stress og hendes gæstepleje har fri i denne uge så Carla skulle af sted til en tredje. Det har været lidt hårdt for hende. Hun sover dårligt om natten og hun er mere pylret i dagtimerne. Jeg glæder mig bare vildt meget til at hun skal tilbage til gæsteplejen. Der har hun det bare så godt! Så en dag mere i gæste-gæste-pleje. He he...

Casper og jeg har bare haft så mange ting at se til hver især de sidste par uger, så her på søndag har jeg sagt til ham at han skal holde dagen fri og så vil jeg tage ham og Carla med ind til byen og spise brunch. Det glæder jeg mig helt vildt til!!! Vi har sgu brug for lidt kvalitid sammen.

Mht til mig og alle de grimme tanker jeg gik rundt med omkring døden, så hjalp det at snakke med min veninde. Det var virkelig som om der blev prikket hul på en grim byld hvor al betændelsen bare væltede ud. Jeg tror bare jeg havde brug for at få sat ord på det hele og få at vide at det var helt normalt. Efter jeg havde snakket med hende er det gået op for mig at jeg slet ikke har tænkt nogle af de grimme tanker som jeg gik med. Det er så befriende!!!! Og jeg kan mærke at det at solen kommer frem giver mig SÅ meget energi og glæde!!! Hvad det dog ikke kan gøre ved en af gode ting!!! Happy happy. Så nu skal foråret bare komme skal det, så vi kan sole os og få mere og mere energi!

Kram til jer alle

dejligt at læse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Skouboe

Det er rart med noget solskin

Anmeld

11. marts 2011

ChatH

michella80 skriver:

Her i denne uge har Carla været i gæste-gæste-pleje. Carlas dagplejmor er jo langtids-sygemeldt med stress og hendes gæstepleje har fri i denne uge så Carla skulle af sted til en tredje. Det har været lidt hårdt for hende. Hun sover dårligt om natten og hun er mere pylret i dagtimerne. Jeg glæder mig bare vildt meget til at hun skal tilbage til gæsteplejen. Der har hun det bare så godt! Så en dag mere i gæste-gæste-pleje. He he...

Casper og jeg har bare haft så mange ting at se til hver især de sidste par uger, så her på søndag har jeg sagt til ham at han skal holde dagen fri og så vil jeg tage ham og Carla med ind til byen og spise brunch. Det glæder jeg mig helt vildt til!!! Vi har sgu brug for lidt kvalitid sammen.

Mht til mig og alle de grimme tanker jeg gik rundt med omkring døden, så hjalp det at snakke med min veninde. Det var virkelig som om der blev prikket hul på en grim byld hvor al betændelsen bare væltede ud. Jeg tror bare jeg havde brug for at få sat ord på det hele og få at vide at det var helt normalt. Efter jeg havde snakket med hende er det gået op for mig at jeg slet ikke har tænkt nogle af de grimme tanker som jeg gik med. Det er så befriende!!!! Og jeg kan mærke at det at solen kommer frem giver mig SÅ meget energi og glæde!!! Hvad det dog ikke kan gøre ved en af gode ting!!! Happy happy. Så nu skal foråret bare komme skal det, så vi kan sole os og få mere og mere energi!

Kram til jer alle

Uhhh hvor er det bare godt det går bedre, det er i hvert fald velfortjent søde!

Øv med dagplejen, hvorfor har i ikke haft en fast gæstepleje??

Ja solen kan redde mange ting så nu må det godt blive sommer!! 

Anmeld

11. marts 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Jeg syntes bare at du med jævne mellemrum fortæller, at det har været "sådan en periode.... - Så NU skal I...."
Hvor jeg tænker, Århh, de perioder kender jeg godt. Men vi får vist ikke så tit GJORT NOGET. Vi konstaterer det bare højt engang imellem.

Vi tager selvfølgelig også ud og spiser engang imellem eller lignende, og hygger lidt om hinanden. Men jeg tror ikke, at jeg evner så godt som dig, at GØRE en ekstra indsats for at pleje kærligheden (ikke helt så meget, som jeg måske faktisk selv syntes jeg kunne/burde) - simpelthen fordi der går hverdag og gøremål og træthed i den for mig. Jeg orker nok desværre tit ikke, at gøre det der lidt ekstra. Selvom det ville kræve så lidt, og sikkert give det dobbelte igen bagefter.

Jeg kunne nok egentlig lære lidt af dig

Okay det har jeg slet ikke tænkt over. Jeg synes tit der er for meget hverdag i den herhjemme. Så er det så visse andre ting der ikke bliver plejet så meget (jeg mangler den der dulle-smiley) Men altså jeg elsker når vi endelig får lavet noget sammen for til hverdag er det sgu den samme trummerum hele tiden. Jeg lever for vores weekender. Men vi kunne SAGTENS bruge noget mere romantik uden det gjorde noget. Men det flyder bare lidt ud når man får børn... Eller det har det i hvert fald gjort her. Men tak for de søde ord. Kram til dig!!!

Anmeld

11. marts 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Hvor er det GODT at tankerne er blevet "kurreret" det er jeg virkelig glad for.. Det er bare slet ikk rare tanker at gå med. Så er det god at ha en veninde man kan læsse af hos..

Og så skal carla bar tilbage til gæste dp'eren.. Så kører alt jo på skinner..

Ja det ER nemlig bare dejligt med sådan en veninde. Hun er mirakelmager for mig. He he... Og ja jeg glæder mig til Carla skal tilbage igen!!!

Anmeld

11. marts 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

dejligt at læse!

Anmeld

11. marts 2011

Barbamama

Skouboe skriver:

Det er rart med noget solskin

Ja det kan vi godt blive enige om!!!

Anmeld

11. marts 2011

Barbamama

CVVE skriver:

Uhhh hvor er det bare godt det går bedre, det er i hvert fald velfortjent søde!

Øv med dagplejen, hvorfor har i ikke haft en fast gæstepleje??

Ja solen kan redde mange ting så nu må det godt blive sommer!! 

Vi har også en fast gæstepleje og det er der hun har været siden november da vores dagplejer blev syg. Men så skulle vores gæstepleje have ferie i denne uge, så derfor skulle Carla i gæsteleje for gæsteplejen! He he....

Anmeld

11. marts 2011

oo

hvor er det bare GODT at læse, Michella!! nogle gange kan man - helt ubevidst - give slip på de dårlige tanker og ting bare ved at få sat ord på dem. og så er man en heldig rad, hvis man har en veninde der lytter og forstår

god brunch tur til jer 3

Anmeld

12. marts 2011

Barbamama

Tjuhl skriver:

hvor er det bare GODT at læse, Michella!! nogle gange kan man - helt ubevidst - give slip på de dårlige tanker og ting bare ved at få sat ord på dem. og så er man en heldig rad, hvis man har en veninde der lytter og forstår

god brunch tur til jer 3

Ja det er utroligt at der nogle gange ikke skal mere til. Tankerne skal bare sættes fri!

Tak Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.