Ja det er hende der altid dukker op når jeg har allermest brug for hende!!! Hun får ikke lov at løbe nogen steder overhovedet!!!! Hun er den veninde jeg skal sidde og sladre sammen med på alderdomshjemmet. He he.....
Og ja jeg er også glad for at jeg føler mig glad og ovenpå igen. Overskuddet er tilbage. Men det har også været en laaang vinter med mange deprimerende ting.
Jeg synes faktisk vi er lidt dårlige til at huske hinanden, men det er da dejligt at høre du synes noget andet. 
Jeg syntes bare at du med jævne mellemrum fortæller, at det har været "sådan en periode.... - Så NU skal I...."
Hvor jeg tænker, Århh, de perioder kender jeg godt. Men vi får vist ikke så tit GJORT NOGET. Vi konstaterer det bare højt engang imellem.
Vi tager selvfølgelig også ud og spiser engang imellem eller lignende, og hygger lidt om hinanden. Men jeg tror ikke, at jeg evner så godt som dig, at GØRE en ekstra indsats for at pleje kærligheden (ikke helt så meget, som jeg måske faktisk selv syntes jeg kunne/burde) - simpelthen fordi der går hverdag og gøremål og træthed i den for mig. Jeg orker nok desværre tit ikke, at gøre det der lidt ekstra. Selvom det ville kræve så lidt, og sikkert give det dobbelte igen bagefter.
Jeg kunne nok egentlig lære lidt af dig 
Anmeld