Lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Så er det altså guld værd med sådan en veninde man tør åbne sig for!

Ja det er det. Der er ikke det jeg ikke tør sige til hende. Hun har ALDRIG nogensinde dømt mig eller syntes jeg var mærkelig. Hun har altid kunne rumme alt hvad jeg har fortalt hende og hjulpet mig igennem mange ting. Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden hende. Hun er bare den bedste altså!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ja det er det. Der er ikke det jeg ikke tør sige til hende. Hun har ALDRIG nogensinde dømt mig eller syntes jeg var mærkelig. Hun har altid kunne rumme alt hvad jeg har fortalt hende og hjulpet mig igennem mange ting. Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden hende. Hun er bare den bedste altså!!!!

Anmeld

10. marts 2011

anna-jonas

YES.................SOL, MASSER AF SOL.

Anmeld

10. marts 2011

otlitrom

Det lyder dejligt med en familietur til Brunch! Nogle gange skal man bare sige "vi holder fri og laver noget sammen", for ellers glemmer man det!

Det glæder mig virkelig meget at det hjalp dig at tale med din veninde, for ingen skal gå med de tanker du havde! Det var sikkert det helt rigtige for dig, og så er det jo bare dejligt at hun kunne hjælpe, og du ikke behøvede at sætte mere i værk. Gode venner er guld værd!

Og solskin? Det vil jeg også mægtig gerne se mere af! Jeg sad et kvarter på altanen den anden dag, med tæppe om mig, bare for at få lidt lys. Det var elefantastisk!

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

anna-jonas skriver:

YES.................SOL, MASSER AF SOL.

Anmeld

10. marts 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Her i denne uge har Carla været i gæste-gæste-pleje. Carlas dagplejmor er jo langtids-sygemeldt med stress og hendes gæstepleje har fri i denne uge så Carla skulle af sted til en tredje. Det har været lidt hårdt for hende. Hun sover dårligt om natten og hun er mere pylret i dagtimerne. Jeg glæder mig bare vildt meget til at hun skal tilbage til gæsteplejen. Der har hun det bare så godt! Så en dag mere i gæste-gæste-pleje. He he...

Casper og jeg har bare haft så mange ting at se til hver især de sidste par uger, så her på søndag har jeg sagt til ham at han skal holde dagen fri og så vil jeg tage ham og Carla med ind til byen og spise brunch. Det glæder jeg mig helt vildt til!!! Vi har sgu brug for lidt kvalitid sammen.

Mht til mig og alle de grimme tanker jeg gik rundt med omkring døden, så hjalp det at snakke med min veninde. Det var virkelig som om der blev prikket hul på en grim byld hvor al betændelsen bare væltede ud. Jeg tror bare jeg havde brug for at få sat ord på det hele og få at vide at det var helt normalt. Efter jeg havde snakket med hende er det gået op for mig at jeg slet ikke har tænkt nogle af de grimme tanker som jeg gik med. Det er så befriende!!!! Og jeg kan mærke at det at solen kommer frem giver mig SÅ meget energi og glæde!!! Hvad det dog ikke kan gøre ved en af gode ting!!! Happy happy. Så nu skal foråret bare komme skal det, så vi kan sole os og få mere og mere energi!

Kram til jer alle

Dejligt at de "grimme tanker" har sluppet sit tag i dig igen.
Dén der veninde, hun er bare en keeper (hvis det er hende du i andre sammenhænge har fortalt om, som dukkede op ved din dør? ....Sådan en veninde burde alle have!)

Det bliver godt for Carla at komme tilbage til den mere vante gæsteplejer. Det er de hårde betingelser ved DP, at man nemt kan komme ud i at ende som en lille "kaste-bold", når der er meget sygdom mv. Det oplevede vi også med Bianca. Det kan godt være lidt drøjt for de små følsomme pus.

DÆJLIGT med sådan en lille familie brunch-tur. I er gode til at huske på at pleje Jeres forhold, syntes jeg at det virker til. det er bare godt og vigtigt!

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

kitty skriver:

Det lyder dejligt med en familietur til Brunch! Nogle gange skal man bare sige "vi holder fri og laver noget sammen", for ellers glemmer man det!

Det glæder mig virkelig meget at det hjalp dig at tale med din veninde, for ingen skal gå med de tanker du havde! Det var sikkert det helt rigtige for dig, og så er det jo bare dejligt at hun kunne hjælpe, og du ikke behøvede at sætte mere i værk. Gode venner er guld værd!

Og solskin? Det vil jeg også mægtig gerne se mere af! Jeg sad et kvarter på altanen den anden dag, med tæppe om mig, bare for at få lidt lys. Det var elefantastisk!

Åh sidde på en altan!!! Det er altså bare SÅ hyggeligt!!! Før min mor flyttede i hus med sin kæreste havde hun også en hyggelig lejlighed med en dejlige lille altan. Åh hvor har vi siddet og hygget os derude mange gange!!!!

Og ja det er så dejligt at være fri for alle de tunge tanker. Dem brugte jeg godt nok lidt for meget tid på! Og så skulle der bare så lidt til. Hvor er jeg bare glad for at min veninde ringede mig op. Hun havde læst mit indlæg herinde og ringede fluks til mig. Og så fik jeg læsset godt og grundigt af. Og så hjalp det da også at hun ikke lød mega forskrækket. He he....

Og ja man har det med at glemme at planlægge lidt forkælelse så det er jeg super glad for at jeg har gjort nu.

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Dejligt at de "grimme tanker" har sluppet sit tag i dig igen.
Dén der veninde, hun er bare en keeper (hvis det er hende du i andre sammenhænge har fortalt om, som dukkede op ved din dør? ....Sådan en veninde burde alle have!)

Det bliver godt for Carla at komme tilbage til den mere vante gæsteplejer. Det er de hårde betingelser ved DP, at man nemt kan komme ud i at ende som en lille "kaste-bold", når der er meget sygdom mv. Det oplevede vi også med Bianca. Det kan godt være lidt drøjt for de små følsomme pus.

DÆJLIGT med sådan en lille familie brunch-tur. I er gode til at huske på at pleje Jeres forhold, syntes jeg at det virker til. det er bare godt og vigtigt!

Ja det er hende der altid dukker op når jeg har allermest brug for hende!!! Hun får ikke lov at løbe nogen steder overhovedet!!!! Hun er den veninde jeg skal sidde og sladre sammen med på alderdomshjemmet. He he.....

Og ja jeg er også glad for at jeg føler mig glad og ovenpå igen. Overskuddet er tilbage. Men det har også været en laaang vinter med mange deprimerende ting.

Jeg synes faktisk vi er lidt dårlige til at huske hinanden, men det er da dejligt at høre du synes noget andet.

Anmeld

10. marts 2011

JustAnotherName

Ja det er hende der altid dukker op når jeg har allermest brug for hende!!! Hun får ikke lov at løbe nogen steder overhovedet!!!! Hun er den veninde jeg skal sidde og sladre sammen med på alderdomshjemmet. He he.....

Og ja jeg er også glad for at jeg føler mig glad og ovenpå igen. Overskuddet er tilbage. Men det har også været en laaang vinter med mange deprimerende ting.

Jeg synes faktisk vi er lidt dårlige til at huske hinanden, men det er da dejligt at høre du synes noget andet.

Jeg syntes bare at du med jævne mellemrum fortæller, at det har været "sådan en periode.... - Så NU skal I...."
Hvor jeg tænker, Århh, de perioder kender jeg godt. Men vi får vist ikke så tit GJORT NOGET. Vi konstaterer det bare højt engang imellem.

Vi tager selvfølgelig også ud og spiser engang imellem eller lignende, og hygger lidt om hinanden. Men jeg tror ikke, at jeg evner så godt som dig, at GØRE en ekstra indsats for at pleje kærligheden (ikke helt så meget, som jeg måske faktisk selv syntes jeg kunne/burde) - simpelthen fordi der går hverdag og gøremål og træthed i den for mig. Jeg orker nok desværre tit ikke, at gøre det der lidt ekstra. Selvom det ville kræve så lidt, og sikkert give det dobbelte igen bagefter.

Jeg kunne nok egentlig lære lidt af dig

Anmeld

10. marts 2011

sarahb

Hvor er det GODT at tankerne er blevet "kurreret" det er jeg virkelig glad for.. Det er bare slet ikk rare tanker at gå med. Så er det god at ha en veninde man kan læsse af hos..

Og så skal carla bar tilbage til gæste dp'eren.. Så kører alt jo på skinner..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.