Lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
29 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Barbamama

Her i denne uge har Carla været i gæste-gæste-pleje. Carlas dagplejmor er jo langtids-sygemeldt med stress og hendes gæstepleje har fri i denne uge så Carla skulle af sted til en tredje. Det har været lidt hårdt for hende. Hun sover dårligt om natten og hun er mere pylret i dagtimerne. Jeg glæder mig bare vildt meget til at hun skal tilbage til gæsteplejen. Der har hun det bare så godt! Så en dag mere i gæste-gæste-pleje. He he...

Casper og jeg har bare haft så mange ting at se til hver især de sidste par uger, så her på søndag har jeg sagt til ham at han skal holde dagen fri og så vil jeg tage ham og Carla med ind til byen og spise brunch. Det glæder jeg mig helt vildt til!!! Vi har sgu brug for lidt kvalitid sammen.

Mht til mig og alle de grimme tanker jeg gik rundt med omkring døden, så hjalp det at snakke med min veninde. Det var virkelig som om der blev prikket hul på en grim byld hvor al betændelsen bare væltede ud. Jeg tror bare jeg havde brug for at få sat ord på det hele og få at vide at det var helt normalt. Efter jeg havde snakket med hende er det gået op for mig at jeg slet ikke har tænkt nogle af de grimme tanker som jeg gik med. Det er så befriende!!!! Og jeg kan mærke at det at solen kommer frem giver mig SÅ meget energi og glæde!!! Hvad det dog ikke kan gøre ved en af gode ting!!! Happy happy. Så nu skal foråret bare komme skal det, så vi kan sole os og få mere og mere energi!

Kram til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

AnneBJ

Ih gode veninder er virkelig guld! Træls at Carla sådan skal smides rundt mellem dagplejerne, ikke noget at sige til det påvirker hendes humør!

Det lyder som en hyggelig måde at holde søndag på - og tiltrængt! Håber I får en rigtig dejlig dag! 

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

Hvor er det godt at høre Michella, at du har det bedre!!! Og ja, solskin er bare godt for mange ting

Anmeld

10. marts 2011

Klitgaard

Dejligt du har fået det bedre og god tur ind til byen på søndag

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

AnneBJ skriver:

Ih gode veninder er virkelig guld! Træls at Carla sådan skal smides rundt mellem dagplejerne, ikke noget at sige til det påvirker hendes humør!

Det lyder som en hyggelig måde at holde søndag på - og tiltrængt! Håber I får en rigtig dejlig dag! 

Tusind tak. Ej jeg vil sige at hun har været i gæstepleje siden november så hun føler jo bare at det er hendes faste sted. Men det var hårdt for hende at starte der og var også ked af det i starten, men nu elsker hun at være der. Men så er det lige hårdt for hende i denne uge hvor det ikke er som det plejer.

Og jeg glæder mig også bare rigtig meget til på søndag!

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Hvor er det godt at høre Michella, at du har det bedre!!! Og ja, solskin er bare godt for mange ting

Ja det er det virkelig!!!! Og jeg er bare glad for at jeg fik det ud af kroppen for mange gange er det faktisk bare det der skal til. Når man går med det selv vokser det en over hovedet!

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

Klitgaard skriver:

Dejligt du har fået det bedre og god tur ind til byen på søndag

Taaak

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ja det er det virkelig!!!! Og jeg er bare glad for at jeg fik det ud af kroppen for mange gange er det faktisk bare det der skal til. Når man går med det selv vokser det en over hovedet!

Ja det gør det nemlig.... det kunne mange mænd lære noget af

Anmeld

10. marts 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Ja det gør det nemlig.... det kunne mange mænd lære noget af

Ha ha ha ja!!!! Men lige det jeg gik med følte jeg var lidt pinligt. Jeg følte mig sådan lidt skør. Men efter jeg havde fået det sagt højt og fået at vide at jeg ikke var så mærkelig endda så var det ligesom om det hele bare lettede og jeg kunne lægge det fra mig!

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ha ha ha ja!!!! Men lige det jeg gik med følte jeg var lidt pinligt. Jeg følte mig sådan lidt skør. Men efter jeg havde fået det sagt højt og fået at vide at jeg ikke var så mærkelig endda så var det ligesom om det hele bare lettede og jeg kunne lægge det fra mig!

Så er det altså guld værd med sådan en veninde man tør åbne sig for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.