Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Hehe. Jeg kender faktisk ikke en eneste person dernede. Men! I skal være mere end velkomne til at køre herop til sommer, der er dagene jo lange, så der behøver vi ikke blive færdige allerede ved 14-tiden, som har været tilfældet her vinteren over.
Hehe. Jeg kender faktisk ikke en eneste person dernede. Men! I skal være mere end velkomne til at køre herop til sommer, der er dagene jo lange, så der behøver vi ikke blive færdige allerede ved 14-tiden, som har været tilfældet her vinteren over.
Har ingen bil... øv øv
Men vil tænke over det...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mamax3 skriver: Har ingen bil... øv øv Men vil tænke over det...
Du kan prøve at holde øje med tråde fra mig om det Skal nok få arrangeret noget til sommer! Der går jo tog, hvis det er
Dinna88 skriver: Men ved ham den plettede var det nu også med vilje - jeg gjorde rummet helt sort, og så med lampen, så jeg netop fik skyggerne med. Men det ser bare bedst ud af de ikke er der på mange andre billeder. Uha, så er det bare med at finde tiden til det. Jeg har så dårlig tid fordi jeg render ind i eksamenstid osv snart. Jeg har allerede måtte aflyse med en, men det var nu også fordi jeg skulle nå det inden hun havde termin. Men men, vi kan da lige snakke om det. Sender dig lige et brev
Men ved ham den plettede var det nu også med vilje - jeg gjorde rummet helt sort, og så med lampen, så jeg netop fik skyggerne med. Men det ser bare bedst ud af de ikke er der på mange andre billeder.
Uha, så er det bare med at finde tiden til det. Jeg har så dårlig tid fordi jeg render ind i eksamenstid osv snart. Jeg har allerede måtte aflyse med en, men det var nu også fordi jeg skulle nå det inden hun havde termin. Men men, vi kan da lige snakke om det. Sender dig lige et brev
Det lyder super
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128