Bliv nu sommer så jeg kan....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Ja det kunne ! Det må vi gøre

Det må vi altså! 

Og så skal det bare bliver sommer nu. Nu, nu, nu, nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Vingummien

Dinna88 skriver:

Uh, det lyder da godt Hvor bor I henne af?

Lige ved kersernen der ved føtex på mariagervej

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

Vingummien skriver:

Lige ved kersernen der ved føtex på mariagervej

Oooork, jeg bor nede ved sygehuset! Ih. Det er bare brandærgeligt, jeg mangler en lampe, med en blødt lys, frem for sådan et kraftigt et fra en lampe. 

Forskellen kan du se ved billederne af hundene: den lille, hvide hund er taget i et PERFEKT lys, den plettede er taget med lyset fra en bordlampe  Har I et lyst rum med store vinduer, eller noget?

Anmeld

10. marts 2011

mamax3

Dinna88 skriver:

Fotografere udenfor! Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, fordi jeg ikke rigtig kan fotografere indendørs fordi jeg ikke lige har råd til udstyret  

Så nu vil jeg bare have sommer, så jeg kan komme ud og shoooooote! Mit kamera ligger jo bare og samler støv (det er så løgn, jeg fotogaferer stort set hver dag, men det er bare ikke det samme) - Jeg glæder mig så meget til at fotografere smukke solnedgange, lave portrætter og ikke mindst at fotografere nogle børn i naturen! 

I får lige et par billeder med. Jeg har været igang med at lege med mit elskede stativ, så jeg kan nedsætte lukketiden, yay! Det er tydeligt at mine "ofre" er tilfældige "ting" i hjemmet, når jeg bare har brug for at fotografere! I foregård var det min mor der måtte stresse rundt efter at have været i bad, så jeg kunne nå at fotografere hende inden jeg gik ud af døren 

kommer du ik lige til Odense og tar nogen af min prinsesse... 

Anmeld

10. marts 2011

Vingummien

Dinna88 skriver:

Oooork, jeg bor nede ved sygehuset! Ih. Det er bare brandærgeligt, jeg mangler en lampe, med en blødt lys, frem for sådan et kraftigt et fra en lampe. 

Forskellen kan du se ved billederne af hundene: den lille, hvide hund er taget i et PERFEKT lys, den plettede er taget med lyset fra en bordlampe  Har I et lyst rum med store vinduer, eller noget?

Ja kan godt se der med skygger osv.

Jahh, altså jeg vil mene vi har store vinduer, er hele vejen hen i stuen. Og er det en dag med sol så er der også en legeplads

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

mamax3 skriver:

Haha, der er langt til Odense! Jeg ville gerne flyyyve rundt og fotografere for alle jer der har skrevet, men jeg har ikke en gang kørekort 

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

mamax3 skriver:

Haha, der er langt til Odense! Jeg ville gerne flyyyve rundt og fotografere for alle jer der har skrevet, men jeg har ikke en gang kørekort 

Anmeld

10. marts 2011

mamax3

Dinna88 skriver:

Øv øv ... kommer du en dag til sommer så sig til så gir jeg gerne billetten til zoo.

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

Vingummien skriver:

Ja kan godt se der med skygger osv.

Jahh, altså jeg vil mene vi har store vinduer, er hele vejen hen i stuen. Og er det en dag med sol så er der også en legeplads

Men ved ham den plettede var det nu også med vilje - jeg gjorde rummet helt sort, og så med lampen, så jeg netop fik skyggerne med. Men det ser bare bedst ud af de ikke er der på mange andre billeder.

Uha, så er det bare med at finde tiden til det. Jeg har så dårlig tid fordi jeg render ind i eksamenstid osv snart. Jeg har allerede måtte aflyse med en, men det var nu også fordi jeg skulle nå det inden hun havde termin. Men men, vi kan da lige snakke om det. Sender dig lige et brev

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

mamax3 skriver:

Øv øv ... kommer du en dag til sommer så sig til så gir jeg gerne billetten til zoo.

Hehe. Jeg kender faktisk ikke en eneste person dernede. Men! I  skal være mere end velkomne til at køre herop til sommer, der er dagene jo lange, så der behøver vi ikke blive færdige allerede ved 14-tiden, som har været tilfældet her vinteren over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.