Bliv nu sommer så jeg kan....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Dinna88

Fotografere udenfor! Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, fordi jeg ikke rigtig kan fotografere indendørs fordi jeg ikke lige har råd til udstyret  

Så nu vil jeg bare have sommer, så jeg kan komme ud og shoooooote! Mit kamera ligger jo bare og samler støv (det er så løgn, jeg fotogaferer stort set hver dag, men det er bare ikke det samme) - Jeg glæder mig så meget til at fotografere smukke solnedgange, lave portrætter og ikke mindst at fotografere nogle børn i naturen! 

I får lige et par billeder med. Jeg har været igang med at lege med mit elskede stativ, så jeg kan nedsætte lukketiden, yay! Det er tydeligt at mine "ofre" er tilfældige "ting" i hjemmet, når jeg bare har brug for at fotografere! I foregård var det min mor der måtte stresse rundt efter at have været i bad, så jeg kunne nå at fotografere hende inden jeg gik ud af døren 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Fotografere udenfor! Jeg er ved at gå ud af mit gode skind, fordi jeg ikke rigtig kan fotografere indendørs fordi jeg ikke lige har råd til udstyret  

Så nu vil jeg bare have sommer, så jeg kan komme ud og shoooooote! Mit kamera ligger jo bare og samler støv (det er så løgn, jeg fotogaferer stort set hver dag, men det er bare ikke det samme) - Jeg glæder mig så meget til at fotografere smukke solnedgange, lave portrætter og ikke mindst at fotografere nogle børn i naturen! 

I får lige et par billeder med. Jeg har været igang med at lege med mit elskede stativ, så jeg kan nedsætte lukketiden, yay! Det er tydeligt at mine "ofre" er tilfældige "ting" i hjemmet, når jeg bare har brug for at fotografere! I foregård var det min mor der måtte stresse rundt efter at have været i bad, så jeg kunne nå at fotografere hende inden jeg gik ud af døren 

Du må gerne komme og fotografere Oscar !

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Du må gerne komme og fotografere Oscar !

Du bor meeeeeeeeeeeeeeeeget langt væk! Kom til Randers til sommers, så gør jeg det med glæde!

Anmeld

10. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Du bor meeeeeeeeeeeeeeeeget langt væk! Kom til Randers til sommers, så gør jeg det med glæde!

Okay det vil jeg gøre så

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Okay det vil jeg gøre så

Done deal! har simpelthen det perfekte sted lidt udenfor Randers, men det er altså bare ikke super fedt i det her vejr.

Anmeld

10. marts 2011

Vingummien

Dinna88 skriver:

Du må gerne shoooooooote nogle af Emil

Anmeld

10. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Done deal! har simpelthen det perfekte sted lidt udenfor Randers, men det er altså bare ikke super fedt i det her vejr.

Orr lækkert !

Det vildt fede billeder du tar !!

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

Vingummien skriver:

Du må gerne shoooooooote nogle af Emil

Uh, det lyder da godt Hvor bor I henne af?

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

morethanperfect skriver:

Orr lækkert !

Det vildt fede billeder du tar !!

Taaaak skal du have!  

Det kunne være super hyggeligt med at babymøde ved fussingøsø, heroppe ved Randers, og så kan jeg fotografere lidt

Anmeld

10. marts 2011

morethanperfect

Dinna88 skriver:

Taaaak skal du have!  

Det kunne være super hyggeligt med at babymøde ved fussingøsø, heroppe ved Randers, og så kan jeg fotografere lidt

Ja det kunne ! Det må vi gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.