MariaE skriver:
Hmm, tja, jeg har den samme generelle holdning. At kan man skide på sin kæreste en gang kan man sørme godt være et lige så dårligt menneske og gøre det igen. Og jo, nogle ændrer sig,men ærligt talt har jeg prøvet at gå tilbage til en fuser... og gider det ikke.
I mine øjne er et forhold ikke når man tilsidesætter sin partner ig ligger i med andreog det er sgu uanset om de er psykisk ustabile eller ej. Det er NO GO.
Og hvem siger man ikek vil gøre det igen når den nye forelskelse engang har lagt sig og det er trivielt igen???
Lige på det punkt har jeg valgt at tro at folkIKKE bare ændrer sig, for det er et stort skridt at være utro og kan man hoppe så højt en gang kræver det ikke det store at gøre det igen. Men har jeg veninder der har gjort og partneren er klar over det eller lign, så ser jeg naturligvis ikke bare ned på dem, men vælger at sige at det er deres egen sø og den sejler de sørme selv i. Kunne selv være pænt ligeglad så længe det ikke er mig det omhandler:-)
Man kan godt høre, at det er et emne, som får dig lidt op i det røde felt
Jeg tror bare det er bedst ikke at svare. Jeg synes det er ret dårligt for evigt at dømme nogen ud fra omstændigheder, som du ikke kender, men det står klart allerede nu, at jeg ikke vil kunne få dig til at se det fra et andet synspunkt, og så er der ingen pointe i at debattere det.
- Ts.
Anmeld