"Én gang utro, altid utro"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Hmm, tja, jeg har den samme generelle holdning. At kan man skide på sin kæreste en gang kan man sørme godt være et lige så dårligt menneske og gøre det igen. Og jo, nogle ændrer sig,men ærligt talt har jeg prøvet at gå tilbage til en fuser... og gider det ikke.

I mine øjne er et forhold ikke når man tilsidesætter sin partner ig ligger i med andreog det er sgu uanset om de er psykisk ustabile eller ej. Det er NO GO.

Og hvem siger man ikek vil gøre det igen når den nye forelskelse engang har lagt sig og det er trivielt igen???

Lige på det punkt har jeg valgt at tro at folkIKKE bare ændrer sig, for det er et stort skridt at være utro og kan man hoppe så højt en gang kræver det ikke det store at gøre det igen. Men har jeg veninder der har gjort og partneren er klar over det eller lign, så ser jeg naturligvis ikke bare ned på dem, men vælger at sige at det er deres egen sø og den sejler de sørme selv i. Kunne selv være pænt ligeglad så længe det ikke er mig det omhandler:-)

Man kan godt høre, at det er et emne, som får dig lidt op i det røde felt Jeg tror bare det er bedst ikke at svare. Jeg synes det er ret dårligt for evigt at dømme nogen ud fra omstændigheder, som du ikke kender, men det står klart allerede nu, at jeg ikke vil kunne få dig til at se det fra et andet synspunkt, og så er der ingen pointe i at debattere det.

- Ts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Darling<3

Sees. skriver:

Jeg har det præcis ligesom dig!

Jeg har også været en kæreste utro, og det kan ikke bortforklares - OG jeg er også vandt til at mine kærester har været mig utro, men det gør altså ikke at jeg tænker i de baner "En gang utro, altid utro!"
Folk ændre sig - Folk bliver ældre - Folk bliver mere modne.
Det skal der være plads til.

Og selv om jeg er single nu, så vil jeg godt sige at jeg ikke har tænkt mig at udsætte en person for utroskab igen - Det gør ondt indeni, og der findes en anden, og mere moden måde, at slutte et forhold på - For begge parter!

Jeg synes "en gang utro, altid utro" er at sætte folk i bås - Hvad man har gjort da man var ung og dum, synes jeg ikke man skal blive ved med at bøde for, eller blive mindet om.
Vi gør sgu alle sammen ting som var knap så smarte - Og de fleste af os lærer heldigvis af det.

Jeg kunne ikke være mere enig i det du skriver..

Folk kan sagtens ændre sig, desværre er det bare ikke alle der gør det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.