Wuuhuuu! :d gavekort på 25000 ? ja tak !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

MigSS

Fuck hvor fedt, ej hvor vildt! man er helt ubevidst, og wupti 25000 til vero moda, tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

PernilleB

LilleMor10 skriver:

Kender i det når man sidder og ser et tv pogram hvor der er sms konkurencer i, og man bare tænker, tjaah.. hvorfor ikk ? jeg deltog i den i det pogram på kanal 4 der hedder shop amok, tænker ikke videre over det, indtil jeg får en besked på facebook fra en veninde > Tillykke < jeg spørger for hvad ? hun sender mig så et link til noget, jeg tjekker det ud, og fandme så om jeg ikke har vundet et gavekort til vero moda på 25000,-!!!!

Guuud hvor er jeg bare glad, kan slet ikke sove 

og lige et lille link :  http://www.facebook.com/topic. php?uid=239457968226&topic=16020 

You rock, baby..!!!

Anmeld

10. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Fantastisk - STORT tillykke.

Anmeld

10. marts 2011

Moar2011

eeej misundelse her fra  tillykke

Anmeld

10. marts 2011

Mira0911

Dælme vildt... tillykke.. 

Anmeld

10. marts 2011

Lulle25

Ej hvor fedt. Man har da lov at være heldig nogen gange Tillykke med den store gevinst, så skal der da vist shoppes amok

Kh Louise

Anmeld

10. marts 2011

mth1987

LilleMor10 skriver:

Kender i det når man sidder og ser et tv pogram hvor der er sms konkurencer i, og man bare tænker, tjaah.. hvorfor ikk ? jeg deltog i den i det pogram på kanal 4 der hedder shop amok, tænker ikke videre over det, indtil jeg får en besked på facebook fra en veninde > Tillykke < jeg spørger for hvad ? hun sender mig så et link til noget, jeg tjekker det ud, og fandme så om jeg ikke har vundet et gavekort til vero moda på 25000,-!!!!

Guuud hvor er jeg bare glad, kan slet ikke sove 

og lige et lille link :  http://www.facebook.com/topic. php?uid=239457968226&topic=16020 

Tillykke med det. Ka sgu ikke engang huske hvornår jeg sidst har købt nyt tøj.. Lidt misundelig er man vel så ka jeg måske få lidt rabat på håret

Anmeld

10. marts 2011

CiSo

ÅHHR hvor vildt!!!! Tillykke med det, er overhovedet ikke misundelig!! 

Anmeld

10. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke - super fedt

Anmeld

10. marts 2011

LilleMor10

Tusind tak alle sammen 

det er stadigvæk helt urealistisk for mig !!

specielt da de ringede og vækkede mig her i morges.

jeg får gavekortet overrakt på mandag i Frederikssund Vero Moda. og tror da vidst nok jeg skal få brugt de første 5000 den dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.