Wuuhuuu! :d gavekort på 25000 ? ja tak !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
45 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

LilleMor10

Kender i det når man sidder og ser et tv pogram hvor der er sms konkurencer i, og man bare tænker, tjaah.. hvorfor ikk ? jeg deltog i den i det pogram på kanal 4 der hedder shop amok, tænker ikke videre over det, indtil jeg får en besked på facebook fra en veninde > Tillykke < jeg spørger for hvad ? hun sender mig så et link til noget, jeg tjekker det ud, og fandme så om jeg ikke har vundet et gavekort til vero moda på 25000,-!!!!

Guuud hvor er jeg bare glad, kan slet ikke sove 

og lige et lille link :  http://www.facebook.com/topic. php?uid=239457968226&topic=16020 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Carina1977

Ej hvor vildt  tillykke. Nu skal der vist shoppes amok  

Anmeld

9. marts 2011

Kongmulle

LilleMor10 skriver:

Kender i det når man sidder og ser et tv pogram hvor der er sms konkurencer i, og man bare tænker, tjaah.. hvorfor ikk ? jeg deltog i den i det pogram på kanal 4 der hedder shop amok, tænker ikke videre over det, indtil jeg får en besked på facebook fra en veninde > Tillykke < jeg spørger for hvad ? hun sender mig så et link til noget, jeg tjekker det ud, og fandme så om jeg ikke har vundet et gavekort til vero moda på 25000,-!!!!

og lige et lille link :  http://www.facebook.com/topic. php?uid=239457968226&topic=16020 

Hvor fedt!!! TILLYKKE

Anmeld

9. marts 2011

Mauser.

Ej hvor vildt  .. Tillykke .. Ud og shop så. hihi.

Anmeld

9. marts 2011

Na-Wi

Er da slet ikke jaloux Mange gange tillykke herfra  

Anmeld

9. marts 2011

Lou87

TILLYKKE !!
Er jo SLET ikk misundelig, nej nej suk!

Anmeld

9. marts 2011

Mi

Tillykke. Så må du også hellere købe dig et nyt klædeskab

www.stjerneleg.dk

Anmeld

9. marts 2011

Anette&Sophia

LilleMor10 skriver:

JEG ER SLET IKKE MISUNDELIG!!

Anmeld

9. marts 2011

Caroline86

ej hvor FEDT, søde!

kæmpe stort tillykke

øj,, ville slet ikke vide hvor jeg skulle starte med 25.000... eller jo.. ville nok starte med at tabe mig så jeg kunne se godt ud i alt det tøj jeg kunne få for 25.000 men derfra ... WOW

Anmeld

9. marts 2011

MaliksMor

Hvor fedt smukke

ville slet ikke ønske det var mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.