Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nåååå hvor sejt !!! Tillykke...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Misundelse er en grim ting.... Og lige nu er jeg meget grim Ej, stort tillykke, det er da for fedt!
Stort tillykke, hvor dejligt for dig
Ej hvor er det stort ..... TILLYKKEEEEEEE
Det er da sååå fedt
LilleMor10 skriver: Kender i det når man sidder og ser et tv pogram hvor der er sms konkurencer i, og man bare tænker, tjaah.. hvorfor ikk ? jeg deltog i den i det pogram på kanal 4 der hedder shop amok, tænker ikke videre over det, indtil jeg får en besked på facebook fra en veninde > Tillykke < jeg spørger for hvad ? hun sender mig så et link til noget, jeg tjekker det ud, og fandme så om jeg ikke har vundet et gavekort til vero moda på 25000,-!!!! Guuud hvor er jeg bare glad, kan slet ikke sove og lige et lille link : http://www.facebook.com/topic. php?uid=239457968226&topic=16020
Kender i det når man sidder og ser et tv pogram hvor der er sms konkurencer i, og man bare tænker, tjaah.. hvorfor ikk ? jeg deltog i den i det pogram på kanal 4 der hedder shop amok, tænker ikke videre over det, indtil jeg får en besked på facebook fra en veninde > Tillykke < jeg spørger for hvad ? hun sender mig så et link til noget, jeg tjekker det ud, og fandme så om jeg ikke har vundet et gavekort til vero moda på 25000,-!!!!
Guuud hvor er jeg bare glad, kan slet ikke sove
og lige et lille link : http://www.facebook.com/topic. php?uid=239457968226&topic=16020
Fuck hvor vildt, stort tillykke med kortet
Det bliver da fedt at skifte hele skabet ud på en gang..
Er sleeeet ikke misundelig:/
Ej hvor fedt.. Kæmpe tillykke...
Bar det var mig, nej da er slet ikk misundelig...
Waaauuuw tillykke
TILLYKKE , hvor er du heldig!!!! Godt for dig
stort tillykke herfra har ellers aldrig rigtig troet på de programer hvor man smser ind meeeen det passer jo kan jeg se
stort herfra og held og lykke med shop amok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128