Er blevet single (for en stund)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Nalle

Kan godt følge dig i han ikke skal lyve for dig, men han skal vel for pokker have lov til at snakke med dem fra hans klasse, det gør de vel også når de er i skole? hmm.

Men man kan ikke gøre noget ved sin jalousi selv, det skal man have hjælp til endten af ens kæreste, og så skal han acceptere den, hvis man virkelig kæmper for at komme af med den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

tinasmor

Caroline86 skriver:

træls at han lyver, men gud hvor kan jeg godt forstå ham

det kan godt være at jeg lyder rigtigt streng nu, men hvad bilder du dig ind? Dels har du absolut ingen krav på at vide hvem han taler med, og om hvad, dels har du INGEN  ret til at logge ind på hans facebook konto og at du så bevidst holder ham for nar og leger med hans følelser? Er det ikke netop det du brokker dig over at han gør ved dig? Altså.. lyver og giver dig trælse tanke og følelser i kroppen?

Det er virkelig ikke min mening at gøre dig ked af det, men du bliver altså nødt til lige at tænke over hvad dine handlinger gør ved ham, når nu du forventer at han tænker så meget over de små ting HAN gør..

For i min verden er det altså NOGET grovere at smide ham ud og lade ham tro at det er slut mellem Jer end at skrive harmløst med en pige på nettet men ikke orke konflikten med en jaloux kæreste/kone!

Jeg håber I finder ud af Jeres problemer!

Knus Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.