Er blevet single (for en stund)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.729 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Min mand og jeg har hele vores forhold kæmpet min enorme julousi. Jeg har været i prof behandling osv for at komme af med det, og det er blevet meget beder.

I starten af vores forhold har han nogen gange brudt nogen aftaler vi havde, og har en enkelt gang også haft oprettet en bruger på scor.dk. Dengang gik jeg fra ham, men fandt hurtig ud af jeg/vi ikke kunne undvære hinanden... Senere begyndte han så at skrive meget med en pige fra hans klasse. Der var ikke noget i det overhovedet, men pga min syglige jalousi kunne jeg ikke magte det. Så han stoppede og slettede hendes nr.

Vi lavede dengang en aftale om at hvis han skrev med andre piger ville jeg gerne han fortalte mig det, for så viste jeg det og viste hvad de skrev om i stedet for jeg gik og forstillede mig alt mulig og selv digtede alt mulig sammen....

Han sidder så i eftermiddags og skriver med en på facebook, og jeg spørger ham hvem og han svare et drenge navn. Men jeg ku godt høre på hans stemme at det ikke passede så jeg loggede på hans facebook og kiggede. Og nej det var en eller anden pige han går i klasse med... Jeg så hvad de skrev om, og det var virkelig ikke noget særligt, meen hvorfor lyve????

Jeg havde lige efter vi blev gift bygget tilliden op og min jalousi var stoppet også laver han sådan et nr....

Jeg blev simpelthen så ked af det, og gik i det samme i baglås og alle mine tidligere følelser og jalusi er tilbage....

Efter at have tænkt en del over det, meddelte jeg ham at jeg syntes han skulle flytte.. Jeg orker ikke mere og jeg gider ikke endnu engang at skulle kæmpe for at få tilliden tilbage.... Har jeg sagt til ham!!

MEN, jeg bliver og jeg kæmper vider... For jeg elsker ham af hele mit hjerte!!!! Har bestemt at nu kan han gå i den her tro et par dage, også sætter jeg mig bagefter og tager en lang snak med ham omkring det hele. Så vi kan få talt ud om det...

Han er rigtig rigtig ked af det, og har virkelig fået sig en lærestreg... Jeg har taget vores forlovelsesring og vielses ring af, så han er helt sikker på at nu er det virkelig slut... Har før givet ham chancer, og har meddelt ham sidste gang at nu mente jeg det.... men kan godt mærke nu efter jeg havde sagt det at jeg ikke er klar til at give slip endnu...

Håber denne lærestreg får ham til at tænke sig om en anden gang. Ellers må jeg gøre alvor af det, og gå fra ham næste gang, for så kan jeg ikke gøre mere....

Tak fordi i læse med, måtte bare ud med det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Thalia

Altså jeg føler med dig, men jeg synes godt nok du er grov ved din mand.

Mener du i ramme alvor at du vil holde ham for nar i flere dage og lade ham tro at jeres ægteskab er forbi?

Jeg tror du skal prise dig lykkelig hvis han overhovedet er interesseret i at rede trådene ud om et par dage.

Anmeld

9. marts 2011

Kongmulle

Anonym skriver:

Hej Piger

Min mand og jeg har hele vores forhold kæmpet min enorme julousi. Jeg har været i prof behandling osv for at komme af med det, og det er blevet meget beder.

I starten af vores forhold har han nogen gange brudt nogen aftaler vi havde, og har en enkelt gang også haft oprettet en bruger på scor.dk. Dengang gik jeg fra ham, men fandt hurtig ud af jeg/vi ikke kunne undvære hinanden... Senere begyndte han så at skrive meget med en pige fra hans klasse. Der var ikke noget i det overhovedet, men pga min syglige jalousi kunne jeg ikke magte det. Så han stoppede og slettede hendes nr.

Vi lavede dengang en aftale om at hvis han skrev med andre piger ville jeg gerne han fortalte mig det, for så viste jeg det og viste hvad de skrev om i stedet for jeg gik og forstillede mig alt mulig og selv digtede alt mulig sammen....

Han sidder så i eftermiddags og skriver med en på facebook, og jeg spørger ham hvem og han svare et drenge navn. Men jeg ku godt høre på hans stemme at det ikke passede så jeg loggede på hans facebook og kiggede. Og nej det var en eller anden pige han går i klasse med... Jeg så hvad de skrev om, og det var virkelig ikke noget særligt, meen hvorfor lyve????

Jeg havde lige efter vi blev gift bygget tilliden op og min jalousi var stoppet også laver han sådan et nr....

Jeg blev simpelthen så ked af det, og gik i det samme i baglås og alle mine tidligere følelser og jalusi er tilbage....

Efter at have tænkt en del over det, meddelte jeg ham at jeg syntes han skulle flytte.. Jeg orker ikke mere og jeg gider ikke endnu engang at skulle kæmpe for at få tilliden tilbage.... Har jeg sagt til ham!!

MEN, jeg bliver og jeg kæmper vider... For jeg elsker ham af hele mit hjerte!!!! Har bestemt at nu kan han gå i den her tro et par dage, også sætter jeg mig bagefter og tager en lang snak med ham omkring det hele. Så vi kan få talt ud om det...

Han er rigtig rigtig ked af det, og har virkelig fået sig en lærestreg... Jeg har taget vores forlovelsesring og vielses ring af, så han er helt sikker på at nu er det virkelig slut... Har før givet ham chancer, og har meddelt ham sidste gang at nu mente jeg det.... men kan godt mærke nu efter jeg havde sagt det at jeg ikke er klar til at give slip endnu...

Håber denne lærestreg får ham til at tænke sig om en anden gang. Ellers må jeg gøre alvor af det, og gå fra ham næste gang, for så kan jeg ikke gøre mere....

Tak fordi i læse med, måtte bare ud med det....

Kan virkelig følge dig. MEN er du sikker på han er værd at blive sammen med hvis du ikke stoler på ham? Hvorfor lyver han? Fordi du ikke var kommet dig over din jalousi eller fordi han har noget at skjule? Og så er spørgsmålet,HVORFOR er du jaloux? Altså hvis han har oprettet en profil på scor, så havde jeg heller ikke stolet på ham...

Anmeld

9. marts 2011

Caroline86

træls at han lyver, men gud hvor kan jeg godt forstå ham

det kan godt være at jeg lyder rigtigt streng nu, men hvad bilder du dig ind? Dels har du absolut ingen krav på at vide hvem han taler med, og om hvad, dels har du INGEN  ret til at logge ind på hans facebook konto og at du så bevidst holder ham for nar og leger med hans følelser? Er det ikke netop det du brokker dig over at han gør ved dig? Altså.. lyver og giver dig trælse tanke og følelser i kroppen?

Det er virkelig ikke min mening at gøre dig ked af det, men du bliver altså nødt til lige at tænke over hvad dine handlinger gør ved ham, når nu du forventer at han tænker så meget over de små ting HAN gør..

For i min verden er det altså NOGET grovere at smide ham ud og lade ham tro at det er slut mellem Jer end at skrive harmløst med en pige på nettet men ikke orke konflikten med en jaloux kæreste/kone!

Jeg håber I finder ud af Jeres problemer!

Knus Caroline

Anmeld

9. marts 2011

Kay

Caroline86 skriver:

træls at han lyver, men gud hvor kan jeg godt forstå ham

det kan godt være at jeg lyder rigtigt streng nu, men hvad bilder du dig ind? Dels har du absolut ingen krav på at vide hvem han taler med, og om hvad, dels har du INGEN  ret til at logge ind på hans facebook konto og at du så bevidst holder ham for nar og leger med hans følelser? Er det ikke netop det du brokker dig over at han gør ved dig? Altså.. lyver og giver dig trælse tanke og følelser i kroppen?

Det er virkelig ikke min mening at gøre dig ked af det, men du bliver altså nødt til lige at tænke over hvad dine handlinger gør ved ham, når nu du forventer at han tænker så meget over de små ting HAN gør..

For i min verden er det altså NOGET grovere at smide ham ud og lade ham tro at det er slut mellem Jer end at skrive harmløst med en pige på nettet men ikke orke konflikten med en jaloux kæreste/kone!

Jeg håber I finder ud af Jeres problemer!

Knus Caroline

Anmeld

9. marts 2011

Sphynxlover

Udfra det du skriver er det altså dig der har et problem og ikke din mand - du kan jo ikke lukke ham helt ude fra omverdenen fordi du ikke kan styre din jalouxi så længe han ikke har gjort noget forkert.

Må han så heller ikke gå i byen eller snakke med pigerne fra hans klasse ?  

Kendte engang en hvis mand ikke måtte se tv avis fordi der kunne jo dukke en smuk kvinde op

Jeg forstår godt din skuffelse over at han lyver ang hva køn han skriver med - men tror det skyldes at han er bange for at han får skæld ud hvis han siger sandheden ?

Anmeld

9. marts 2011

Rockertand

Jeg synes, at du skal søge behandling igen - du er helt galt på den.

Din kæreste skal da have en belønning, fordi han kan holde det ud, og jeg kan godt forstå, hvis han i trods og sådan lidt "åh, nu igen"-agtigt har slynget et drengenavn ud, fordi han nogle gange bare får nok!

Du er ikke et ret godt menneske, når du straffer din mand på den måde - han kan gå og have det helt forfærdeligt, og du går og godter dig over det og "så kan han lære det" - MANDEN HAR IKKE GJORT NOGET FORKERT - synes du selv, at du fortjener, at han står klar til at komme tilbage? Det synes jeg ikke.

Anmeld

9. marts 2011

Diana...

Jeg må give caroline ret. Hvad nu hvis det ham der siger stop nu fordi du opføre dig sådan ej altså jeg kan ikk se han har gjort noget forkert. Jalosi er bare ikke godt og det lyder som om du skal have nogen flere timer for ellers tror jeg du ender med at ødelægge jeres forhold. der SKAL være plads til man kan snakke med andre også af modsatte køn. 

Anmeld

9. marts 2011

SussieThyssen

Jeg tænker bare..har han så slet ikke lov til at snakke med andre kvinder og have pigevenner?
Helt ærligt...du har jo sat ikke kun ham, men også dig selv i fængsel.

Hvis nogen bød mig sådan et forhold, så ville jeg gå min vej og aldrig komme igen.
Og hvis nogen loggede ind på min FB og læste mine ting, ville jeg flegne helt ud og gå omgående.
Man ejer ikke hinanden, man har kun hinanden til låns.
Så jeg tror, at du meget kraftigt skal overveje, at undlade at leve i forhold, indtil du har lært at håndtere din jalousi.

Jeg har utroligt ondt af dig..og jeg ved, du ikke gør det hverken af ond vilje eller andet i den stil, men ganske enkelt fordi du er så usikker på dig selv, at du har brug for kontrollen, af frygt for at miste, men det er ikke måden at håndtere et parforhold på, og slet ikke at bevare det.
Så jeg tror at du skal tilbage til psykologen og have en hel del flere samtaler før du er færdig og fri.
Fri til at turde give slip og stole på andre og især din mand.
At du har handlet, som du har, viser jo bare din desperation, og hvor meget du har brug for hjælp.
Så du får lige et knus med på vejen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. marts 2011

tazz

Min mands ex. prøvede det samme, ikke fordi han talte med andre på nettet, hun skulle bare lige ruske op i ham.  Det har hun så fortrudt siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.