Hej Piger
Min mand og jeg har hele vores forhold kæmpet min enorme julousi. Jeg har været i prof behandling osv for at komme af med det, og det er blevet meget beder.
I starten af vores forhold har han nogen gange brudt nogen aftaler vi havde, og har en enkelt gang også haft oprettet en bruger på scor.dk. Dengang gik jeg fra ham, men fandt hurtig ud af jeg/vi ikke kunne undvære hinanden... Senere begyndte han så at skrive meget med en pige fra hans klasse. Der var ikke noget i det overhovedet, men pga min syglige jalousi kunne jeg ikke magte det. Så han stoppede og slettede hendes nr.
Vi lavede dengang en aftale om at hvis han skrev med andre piger ville jeg gerne han fortalte mig det, for så viste jeg det og viste hvad de skrev om i stedet for jeg gik og forstillede mig alt mulig og selv digtede alt mulig sammen....
Han sidder så i eftermiddags og skriver med en på facebook, og jeg spørger ham hvem og han svare et drenge navn. Men jeg ku godt høre på hans stemme at det ikke passede så jeg loggede på hans facebook og kiggede. Og nej det var en eller anden pige han går i klasse med... Jeg så hvad de skrev om, og det var virkelig ikke noget særligt, meen hvorfor lyve????
Jeg havde lige efter vi blev gift bygget tilliden op og min jalousi var stoppet også laver han sådan et nr....
Jeg blev simpelthen så ked af det, og gik i det samme i baglås og alle mine tidligere følelser og jalusi er tilbage....
Efter at have tænkt en del over det, meddelte jeg ham at jeg syntes han skulle flytte.. Jeg orker ikke mere og jeg gider ikke endnu engang at skulle kæmpe for at få tilliden tilbage.... Har jeg sagt til ham!!
MEN, jeg bliver og jeg kæmper vider... For jeg elsker ham af hele mit hjerte!!!! Har bestemt at nu kan han gå i den her tro et par dage, også sætter jeg mig bagefter og tager en lang snak med ham omkring det hele. Så vi kan få talt ud om det...
Han er rigtig rigtig ked af det, og har virkelig fået sig en lærestreg... Jeg har taget vores forlovelsesring og vielses ring af, så han er helt sikker på at nu er det virkelig slut... Har før givet ham chancer, og har meddelt ham sidste gang at nu mente jeg det.... men kan godt mærke nu efter jeg havde sagt det at jeg ikke er klar til at give slip endnu...
Håber denne lærestreg får ham til at tænke sig om en anden gang. Ellers må jeg gøre alvor af det, og gå fra ham næste gang, for så kan jeg ikke gøre mere....
Tak fordi i læse med, måtte bare ud med det....