Anonym skriver:
Kan godt forstå jeres holdninger osv... Men nu er det jo kun en brøkdel af hele vores forhold jeg skriver ned her.... Og jeg har bestemt ikke brug for flere behandlinger for min jalousi var helt væk... Men i og med jeg kunne høre han løj for mig valgte jeg at kigge på hans facebook, og jeg fik ret....
Han må gerne snakke me dandre piger, men vi lavede en fælles aftale om for længe siden at jeg gerne ville vide det, netop for at kunne styre min jalousi.... og det har hjulpet, og derfor så....
Nej gider ikke engang prøve at forklare mig, for klare sku ikke alle jeres tæsk lige nu....
Selvfølgelig er der mange andre sider af jeres forhold - men sådan er det jo, når man skriver herinde, der er en problemstilling, og den forholder vi os til.
Jeg er meget bekymret over, at du slet ikke kan se, at alle er enige i din tråd - at det er dig, der er helt galt på den - og ja, du har stadig behov for hjælp, hvis der skal så lille en episode til at vælte din verden, så er der altså noget helt galt!
Kan du slet ikke se, hvorfor din mand lige i dette tilfælde valgte den nemme vej og bare slyngede et drengenavn ud? - med din reaktion på så lidt som dette, så nægter jeg at tro på, at du ville slå dig til tåls med svaret "det er bare én, der hedder Mette" - jeg er ret sikker på, at så skulle han udspørges og stå til ansvar og vise, hvad hun havde skrevet.
Det er IKKE i orden, det du har gjort!!
Anmeld