Er blevet single (for en stund)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Kan godt forstå jeres holdninger osv... Men nu er det jo kun en brøkdel af hele vores forhold jeg skriver ned her.... Og jeg har bestemt ikke brug for flere behandlinger for min jalousi var helt væk... Men i og med jeg kunne høre han løj for mig valgte jeg at kigge på hans facebook, og jeg fik ret....

Han må gerne snakke me dandre piger, men vi lavede en fælles aftale om for længe siden at jeg gerne ville vide det, netop for at kunne styre min jalousi.... og det har hjulpet, og derfor så....

Nej gider ikke engang prøve at forklare mig, for klare sku ikke alle jeres tæsk lige nu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Frøken J.

Jeg forstår godt hans behov for at lyve.  Jeg har været dig en gang i et tidligere forhold. Og min x løj også. Ikke fordi han lavede noget snusk, men han vidste jeg ville blive mega jaloux og gå bananas, hvis han så meget som snakkede med en anden pige (det var før jeg blev klogere). Og så var det nemmere at lyve og undgå konflikten end at sige det til mig, og det forstår jeg faktisk godt.

Jeg tror du skal have noget mere hjælp, for sådan som jeg læser det, så er det self. dårligt han har løjet, men med dine svære jalousiproblemer forstår jeg ham godt, og jeg synes faktisk det er flot han overhovedet bliver i forholdet. Og så synes jeg btw det er ret dårligt du logger ind på hans facebook. Jeg ville aldrig gøre det samme, uanset hvor jaloux jeg var.

Tro mig, jeg FORSTÅR! For jeg har været der og ved, at jalousien ikke er rationel. Men prøv at "give him a break" og se fra hans synspunkt hvorfor han er nødt til at lyve. Du nægter ham at have en ganske alm. snak med en pige han kender, du bad ham slette hans nummer. Det er ikke fair! Han skal kunne snakke med andre piger, og du tvinger ham jo desværre til at gøre det i det skjulte, fordi du ellers gå helt amok og tvinger ham til at droppe kontakten. Og det har du desværre ikke ret til!

Anmeld

9. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Kan godt forstå jeres holdninger osv... Men nu er det jo kun en brøkdel af hele vores forhold jeg skriver ned her.... Og jeg har bestemt ikke brug for flere behandlinger for min jalousi var helt væk... Men i og med jeg kunne høre han løj for mig valgte jeg at kigge på hans facebook, og jeg fik ret....

Han må gerne snakke me dandre piger, men vi lavede en fælles aftale om for længe siden at jeg gerne ville vide det, netop for at kunne styre min jalousi.... og det har hjulpet, og derfor så....

Nej gider ikke engang prøve at forklare mig, for klare sku ikke alle jeres tæsk lige nu....

At folk er uenige med dig er ikke lig med tæsk, og du kan desværre ikke forvente, at alle bare klapper dig på ryggen og giver dig ret. Det er jeg ked af. Jeg tror faktisk ikke på du er af med din jalousi ud fra de reaktioner du tydeligvis stadig har, som du skriver i dit oprindelige indlæg. Og jeg siger det ikke for at være ond, jeg siger det fordi jeg har været der og også har haft adskillige psykolog-timer for at komme af med min jalousi. Jeg ved godt hvad du går igennem. Du bliver aldrig glad før du er helt ude af det, og så længe du faktisk stadig har behov for, at han fortæller dig, at han snakker med en pige, så er du ikke ude af din jalousi. Du er først ude af det, når det rager dig en høstblomst at han sludrer med en veninde ganske uskyldigt uden du får det vide. Det må da være ganske forfærdeligt at aflægge rapport hver gang man bare snakker med en pige!

Hilsen én der skræmte adskillige x'er væk på dén konto, før jeg lærte at håndtere min jalousi. I dag er jeg ikke jaloux over hovedet, og jeg håber du når det punkt. For hvor er det en skøn og fri følelse!

Anmeld

9. marts 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Selvfølgelig er der mange andre sider af jeres forhold - men sådan er det jo, når man skriver herinde, der er en problemstilling, og den forholder vi os til.

Jeg er meget bekymret over, at du slet ikke kan se, at alle er enige i din tråd - at det er dig, der er helt galt på den - og ja, du har stadig behov for hjælp, hvis der skal så lille en episode til at vælte din verden, så er der altså noget helt galt!

Kan du slet ikke se, hvorfor din mand lige i dette tilfælde valgte den nemme vej og bare slyngede et drengenavn ud? - med din reaktion på så lidt som dette, så nægter jeg at tro på, at du ville slå dig til tåls med svaret "det er bare én, der hedder Mette" - jeg er ret sikker på, at så skulle han udspørges og stå til ansvar og vise, hvad hun havde skrevet. 

Det er IKKE i orden, det du har gjort!!  

Anmeld

9. marts 2011

DLM

Caroline86 skriver:

træls at han lyver, men gud hvor kan jeg godt forstå ham

det kan godt være at jeg lyder rigtigt streng nu, men hvad bilder du dig ind? Dels har du absolut ingen krav på at vide hvem han taler med, og om hvad, dels har du INGEN  ret til at logge ind på hans facebook konto og at du så bevidst holder ham for nar og leger med hans følelser? Er det ikke netop det du brokker dig over at han gør ved dig? Altså.. lyver og giver dig trælse tanke og følelser i kroppen?

Det er virkelig ikke min mening at gøre dig ked af det, men du bliver altså nødt til lige at tænke over hvad dine handlinger gør ved ham, når nu du forventer at han tænker så meget over de små ting HAN gør..

For i min verden er det altså NOGET grovere at smide ham ud og lade ham tro at det er slut mellem Jer end at skrive harmløst med en pige på nettet men ikke orke konflikten med en jaloux kæreste/kone!

Jeg håber I finder ud af Jeres problemer!

Knus Caroline

Anmeld

9. marts 2011

Maria-s

Er du virkelig så sikker på at han kommer tilbage? Tænk over konsekvenserne når du gør som du gør. For din egen skyld så håber jeg faktisk lidt han sætter dig stolen for døren og siger nok kan være nok! Du har brug for at vågne op fra din drømmeverden. Du har virkelig brug for at få dit problem behandlet yderligere. Man behandler ikke en man elsker på den måde du gør.... Man "straffer" ikke hinanden, med fx. at smide den anden ud og gøre det forbi, hvis man ikke mener det.

Jeg håber I i sidste ende får løst jeres problemer og din jaluxi (staves) kan komme under kontrol, så en  herfra skal du have, for jeg forstår godt hvor langt ens tanker kan drive en i frygt for at man bliver såret eller efterladt, MEN at læse sms'er, facebook eller andet privat fra den anden er bare ikke i orden og man krydser en grænse der er meget svær at komme tilbage over hvis overhovedet muligt.....

Anmeld

9. marts 2011

Loa

Jeg kan altså godt forstå dig. Er tilliden brudt en gang og man laver en aftale om at fortælle hvem han skriver med så kan jeg ved Gud grød ikke forstå hvorfor han lyver om navnet.... Det syntes jeg IKKE er ok, uanset hvor jaloux du er.... Han har selv accepteret dig og dine sider og har selv lavet en aftale om at fortælle dig tingene netop for at undgå misforståelser.... Det er sgu ikke os alle der er rummelige og selvsikre, som alle jer andre herinde tydeligvis er.....

Anmeld

9. marts 2011

anna-jonas

Pas nu på...........................TÆNK hvis han i løbet af de næste par dage, hvor han tror det er forbi, kommer til den erkendelse at det er det bedste for jer begge, at det er forbi. Så kan du stå alene tilbage, og han kan få friheden til at tale med hvem han lyster, uden at skulle lyve, af frygt for at gøre dig jaloux.

Håber virkelig at du får styr på det jalousi, ellers ender det med at ødelægge dette og evt. fremtidige forhold.

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvis han efter det her også mener det erbdst vi bliver hver for sig, så er det sådan det er..... Jeg har tænkt det hele igennem, så jeg ved hvad det kan ende med, og det er jeg villig til at risikere! For mener han vi skal fra hinanden, jamen så må det jo betyde at det er det vi skal, og det er jeg klar til... Også selvom jeg elsker ham af hele mit hjerte, men jeg vil ik blive sammen med ham for enhver pris. Og jeg orker ikke at skulle starte forfra en gang mere, nu gik det hele ellers lige så godt....

Er jo ikke det at han skriver med en anden pige, for det er jeg sådan set ligeglad med. Det er mere det med han lyver om det.. Vi er gift også vil jeg sku ikke finde mig i han gang på gang lyver for mig omkring hans pige bekendtskaber. Det er ikke nødvendig....

Jeg ved hundrede procent hvor jeg har ham, for jeg tvivler ikke på at han aldrig ku finde på at være mig utro, men vil ikke have han lyver og det er uanset hva pokker det omhandler... Men når vi laver en aftale omkring noget, for at hælpe vores forhold, så bliver jeg sku ked af det når han så alligevel vælger at skide på det og lyve overofr mig...

Anmeld

9. marts 2011

mulle7430

Anonym skriver:

Hvis han efter det her også mener det erbdst vi bliver hver for sig, så er det sådan det er..... Jeg har tænkt det hele igennem, så jeg ved hvad det kan ende med, og det er jeg villig til at risikere! For mener han vi skal fra hinanden, jamen så må det jo betyde at det er det vi skal, og det er jeg klar til... Også selvom jeg elsker ham af hele mit hjerte, men jeg vil ik blive sammen med ham for enhver pris. Og jeg orker ikke at skulle starte forfra en gang mere, nu gik det hele ellers lige så godt....

Er jo ikke det at han skriver med en anden pige, for det er jeg sådan set ligeglad med. Det er mere det med han lyver om det.. Vi er gift også vil jeg sku ikke finde mig i han gang på gang lyver for mig omkring hans pige bekendtskaber. Det er ikke nødvendig....

Jeg ved hundrede procent hvor jeg har ham, for jeg tvivler ikke på at han aldrig ku finde på at være mig utro, men vil ikke have han lyver og det er uanset hva pokker det omhandler... Men når vi laver en aftale omkring noget, for at hælpe vores forhold, så bliver jeg sku ked af det når han så alligevel vælger at skide på det og lyve overofr mig...

der hvor du er har jeg også været og det stadig bare ikke så voldsomt som det har været og det har været MEGET slem  kan godt forstå dig har jo selv gjort det og ja ved ikke rigtig hva jeg ellers skal sige min mand ved det for det var jo meget slem da jeg mødte ham for 14 år siden men han er ved min side og gør faktisk alt for ikke og gør mig jaluix ( ja det er stavet for kert )  og man kan jo ikke gøre for det meeeeen nogen gange ødlægger den mere end man tror desværre

stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.